Na zomerjurkjes en bikini's; slippers/sandalen!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 17:50

malih schreef:
oohooo slippers, zomer schoenen pff.
vre-se-lijk.

Op hakken kan ik niet lopen :P Me slippers zijn op, en van mijn balarina's krijg ik blaren :( Heb nog nooit balarina's gehad die me goed zaten...Geloof dat ik maar t hele jaar door weer op me gympen ga lopen :P net als vorig jaar :P

daar heb je die speciale pleisters voor, die doorzichtige blaarpleisters, geloof me ze zijn duur maar ze werken echt :j

Musetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 17:52

Geef mij maar superelegante high heel sandalen. *D I'm such a barbie. :))

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 23:28

xDramaQueen schreef:
malih schreef:
oohooo slippers, zomer schoenen pff.
vre-se-lijk.

Op hakken kan ik niet lopen :P Me slippers zijn op, en van mijn balarina's krijg ik blaren :( Heb nog nooit balarina's gehad die me goed zaten...Geloof dat ik maar t hele jaar door weer op me gympen ga lopen :P net als vorig jaar :P

daar heb je die speciale pleisters voor, die doorzichtige blaarpleisters, geloof me ze zijn duur maar ze werken echt :j

Compeed heeft tegenwoordig een stift die je op je hielen kan smeren die er voor zorgt dat er geen blaar kan ontstaan en Hansaplast heeft daar een tubetje gel voor :) .

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 06:20

Sterre schreef:
xDramaQueen schreef:

Compeed heeft tegenwoordig een stift die je op je hielen kan smeren die er voor zorgt dat er geen blaar kan ontstaan en Hansaplast heeft daar een tubetje gel voor :) .

ja die heb ik ook en dat is echt nasty troep, heb hem in me tas zitten voor nood maar ik zal hem niet snel gebruiken..

Joceline

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 08:16

_Daniella schreef:
Joceline schreef:
Ik ga toch voor de Birckenstocks..zwart lak denk ik. Heb er even mee gelopen en ze zijn toch wel erg fijn voor mijn voeten. Ik heb zo snel last van mijn voeten en deze staan bekend om hun goede werking op de voeten. Ik neem dan die die tussen mijn tenen zitten, niet met een enkele band. Verder nog wat slippers met een dikke leren kruisband ofzo.

Heb trouwens hele slechte verhalen gehoort over de neppers...jammer want dat vond ik wel leuke prijzen!

je hebt ze deze week in de aanbieding die jij bedoeld ook lak zwart voor 30 euro bij de kruidvat :D

Ja ik hoorde het ,ze zaten ook echt in zo'n birkenstock doos..maar waarom zijn de bij de kruidvat dan goedkoper dan in de echte winkel want dat is best raar? Zo ga ik dan weer denken! Ben bang dat het voetbed nep is maar aan de andere kant was de naam niet nep..

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 08:34

Joceline schreef:
_Daniella schreef:

je hebt ze deze week in de aanbieding die jij bedoeld ook lak zwart voor 30 euro bij de kruidvat :D

Ja ik hoorde het ,ze zaten ook echt in zo'n birkenstock doos..maar waarom zijn de bij de kruidvat dan goedkoper dan in de echte winkel want dat is best raar? Zo ga ik dan weer denken! Ben bang dat het voetbed nep is maar aan de andere kant was de naam niet nep..

dat zijn gewoon restanten die ze uitleveren naar een winkel waar veel mensen komen :j

Spirit

Re: Na zomerjurkjes en bikini's; slippers/sandalen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 09:31

Ik ga ook maar eens kijken voor die doorzichtige pleisters dan... heb nu gewone pleisters van Hansaplast, maar die laten echt altijd los.

Musetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 09:33

Ik ben zeer tevreden met de transparante Compeed blarenpleisters voor op je hielen. Ik gebruik ze vooral preventief. Op mijn hielen krijg ik zonder preventie eigenlijk nooit blaren, maar wel bloedwonden of insnijdingen. Jammer genoeg moet je (in België) wel 6,95€ betalen voor een pakje met 5 pleisters... Beeld je in dat je ze minstens om de drie dagen nodig hebt... :\ Ik heb al transparante hielpleisters gekocht van een ander merk, echt ter preventie, dus geen wondheling, wat goedkoper is, maar die gaan er veel te snel af.

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 09:40

Ik kan nergens leuke teenslippers vinden! En over 2 weken ga ik op vakantie :( Wie weet waar je echt leuke teenslippers kan kopen??

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 09:42

Musetta schreef:
Ik ben zeer tevreden met de transparante Compeed blarenpleisters voor op je hielen. Ik gebruik ze vooral preventief. Op mijn hielen krijg ik zonder preventie eigenlijk nooit blaren, maar wel bloedwonden of insnijdingen. Jammer genoeg moet je (in België) wel 6,95€ betalen voor een pakje met 5 pleisters... Beeld je in dat je ze minstens om de drie dagen nodig hebt... :\ Ik heb al transparante hielpleisters gekocht van een ander merk, echt ter preventie, dus geen wondheling, wat goedkoper is, maar die gaan er veel te snel af.

Ik moet ze inderdaad ook ter preventie, anders liggen mijn hielen ook open (geen blaren inderdaad). En die wondjes helen tergend langzaam.
Is inderdaad wel duur, maar ik zal eens kijken.

Lousje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 09:46

@ Nell Esprit heeft best veel leuke teenslippers en zijn ook gewoon via internet te bestellen.

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 09:56

Wie-oh-wie bestelt er toevallig een paar schoenen bij H & M en wil er voor mij een paar meebestellen?!
In Dld op de site (en in de winkels) zijn ze uitverkocht (sterker nog, ze staan er niet eens meer op!).
Als iemand dat voor me zou willen doen: ik kan het geld meteen van te voren overmaken (+ de verzendkosten naar mij natuurlijk!!) zodat niemand een risico hoeft aan te gaan :) !

Ik zou deze zo graag willen hebben:
Afbeelding

MARILYN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 10:07

Sterre schreef:
Wie-oh-wie bestelt er toevallig een paar schoenen bij H & M en wil er voor mij een paar meebestellen?!
In Dld op de site (en in de winkels) zijn ze uitverkocht (sterker nog, ze staan er niet eens meer op!).
Als iemand dat voor me zou willen doen: ik kan het geld meteen van te voren overmaken (+ de verzendkosten naar mij natuurlijk!!) zodat niemand een risico hoeft aan te gaan :) !

Ik zou deze zo graag willen hebben:
Afbeelding

Ze staan nog gewoon op de site hoor ;)

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 10:08

In Duitsland niet. ;)

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 10:08

Ja, in Nl, maar ik woon in Dld en daar zijn ze echt nergens merr te krijgen ;( !

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 10:10

Al zit ik nu wel even op de site van H&M te kijken, de Duitse. Daar zie ik ze wel gewoon staan. Of heb je toevallig maat 36?

MARILYN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 10:15

Okee dat had ik niet gelezen, ik wil ze wel voor je bestellen ;)

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 10:19

Nee, ik heb mt. 41 :+ !

Marilyn, super :* !
Stuur me even een PBtje met je bankgegevens: ik heb iig je naam, IBAN- + BIC-code nodig (die vind je op je bankafschriften!) dat zijn codes voor internationaal geldverkeer.

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 10:21

Maar ik zie die gewoon in allebei de kleuren staan, als ik naar de Duitse online shop ga? :')
Dat is ook vreemd dan. Er staat bij mij alleen dat de zwarte in maat 36 uitverkocht zijn.

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 10:42

Ohhh Spirit, wat goed van je, ik heb ze ook gevonden :# !!

Ik zie net tot m´n grote schaamte dat ik de hele tijd op de oostenrijkse site gekeken heb :oo :') ! (en daar zijn ze in mt. 41 wél uitverkocht.)

Marilyn, bedankt voor het aanbod, maar je hoeft ze dus niet voor me te bestellen ;) !

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 13:07

Sterre schreef:
Ja, in Nl, maar ik woon in Dld en daar zijn ze echt nergens merr te krijgen ;( !

ze updaten dagelijks, als je 1 of 2 dagen wacht staan ze gewoon weer online :)

Poohbeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 13:23

Kan iemand trouwens ook wat slipper-weer bestellen....het blijft veelste koud voor slippers grrr

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 13:30

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 13:31

Vandaag is het heeeerlijk slipperweer hier in het oosten hoor :)
Loop op m'n blote voetjes buiten.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 13:32

Ik heb bruin/bronze nep-birckenstock slippers!! :) Ze zitten zo heerlijk!
Na mijn vrolijk gekleurde paar van vorig jaar moest er gewoon een paar bij! :)