Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
*goser doet shirt omhoog* vriendin kijkt wat ze in de pocket heeft en beslist dan of we naar een andere kroeg gaan of daar blijven..
Ladygiroc schreef:wat een geweldig topic dit..
jammer dat ik niet kan stappen vanaaf!
Vriendin van me die banketstaaf gewoon tegen alles wat los en vast zit en vraag dan of hij veel moedervlekken heeft![]()
*goser doet shirt omhoog* vriendin kijkt wat ze in de pocket heeft en beslist dan of we naar een andere kroeg gaan of daar blijven..
Sentido schreef:Jaja, heb het allemaal opgeschreven dus hopelijk vergeet ik niks.
Edit: zie mezelf al staan: briefje uit zak halen, briefje openvouwen, briefje doorlezen, om me heen kijken naar slachtoffer, op slachtoffer aflopen, oogcontact maken, nog even op briefje spieken, 3x kont draaien, checken of ik wel de goede kant opgegaan ben, slachtoffer nog eens bekijken, briefje wegstoppen en: "nou zullen we dan nu maar zoenen?!"

Sentido schreef:Hahahaha, ik vind dit echt zo'n geweldig topic. Lig al de hele dag te gieren van t lachen.
Ga vanavond echt eens een paar (vrijwillige) slachtoffers zoeken!

Sentido schreef:Als je even 3 op een rijtje hebt, laat het mij dan ook weten.
Dan kunnen we de reactie van de zuidelijke mannen met die van de noordelijke vergelijken!
En er is hier wel sporadisch wat voorbij gekomen, maar niet echt hele leuke dingen... We kunnen natuurlijk wel in elk geval 1 afgezaagde doen
Njen schreef:Sentido schreef:Als je even 3 op een rijtje hebt, laat het mij dan ook weten.
Dan kunnen we de reactie van de zuidelijke mannen met die van de noordelijke vergelijken!
Ja maar ik kan nergens opkomenEn er is hier wel sporadisch wat voorbij gekomen, maar niet echt hele leuke dingen... We kunnen natuurlijk wel in elk geval 1 afgezaagde doen

Njen schreef:Sentido schreef:Als je even 3 op een rijtje hebt, laat het mij dan ook weten.
Ja maar ik kan nergens opkomenEn er is hier wel sporadisch wat voorbij gekomen, maar niet echt hele leuke dingen... We kunnen natuurlijk wel in elk geval 1 afgezaagde doen
Doen we

Marij schreef:WWWhhhhhhhhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!
*ik even topic niet bijgehouden en mis gelijk van alles!!*
** krijgt even een aanval van heleboel visualisering, heeft alles opgeschreven, briefje klaar leggen voor als we op stap gaan, alvast oefenen met het draaien van de kont (linksom gaat soepeler...*
Ok, ik ben weer bij !
Is het mannen verdelingsplan al klaar? Ik kan de mooie mannen niet meer vinden! Zowel in noorden als zuiden des lands niet. Of ze zijn bezet Of ze zijn lomp Of ze zijn oud, maar er mankeerd altijd wat aan...
Weet iemand nog mooie mannen in 't zuiden van t land? In t Noorden mag ook, maar die kan ik over 4 weken pas versieren
Vriendin en ik zijn lijstje aan het maken met steden waar geen leuke mannen meer te vinden zijn

Marij schreef:Hmm, ik zwerd nogal veel door Nederland, kun je aantal mooie mannen-loze plaatsen even geven? Weet ik dat ik daar niet hoef te wezen.
Venray/ Venlo en omstreken kan ik ze niet vinden. Binnenkort Deurne/ Helmond eo even uitkammen.
*Mooie man gesignaleerd in Weert, alleen btj oud en zeer ws onbereikbaar --> daar ook maar eens even verder kijken*
Iemand daar al op zoek gegaan?