Je beste versiertip?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lijntje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 17:48

ik voel een maar..

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 17:52

wat een geweldig topic dit..
jammer dat ik niet kan stappen vanaaf!
Vriendin van me die banketstaaf gewoon tegen alles wat los en vast zit en vraag dan of hij veel moedervlekken heeft :+ :7 *goser doet shirt omhoog* vriendin kijkt wat ze in de pocket heeft en beslist dan of we naar een andere kroeg gaan of daar blijven..:+

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 17:54

Ladygiroc schreef:
wat een geweldig topic dit..
jammer dat ik niet kan stappen vanaaf!
Vriendin van me die banketstaaf gewoon tegen alles wat los en vast zit en vraag dan of hij veel moedervlekken heeft :+ :7 *goser doet shirt omhoog* vriendin kijkt wat ze in de pocket heeft en beslist dan of we naar een andere kroeg gaan of daar blijven..:+

Krijg even een beeld voor me:
Gozer doet shirt omhoog, straal een helder wit licht vanaf. Jullie: *pakken zonnebril erbij* "mmhh nee niet door de keuring heen gekomen, helaas!"

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 18:07

Sjah..Sentido..dat is vaak de realiteit geweest.
Bij sommige zeg ik ook vaak 'Doe maar weer naar benee' ;)
(laat ik het anders zeggen, bij sommige hoeft het niet omhoog)

Sentido

Re: Je beste versiertip?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 18:12

Hahahaha, ik vind dit echt zo'n geweldig topic. Lig al de hele dag te gieren van t lachen.
Ga vanavond echt eens een paar (vrijwillige) slachtoffers zoeken!

KDS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 18:13

Sentido schreef:
Jaja, heb het allemaal opgeschreven dus hopelijk vergeet ik niks. :+

Edit: zie mezelf al staan: briefje uit zak halen, briefje openvouwen, briefje doorlezen, om me heen kijken naar slachtoffer, op slachtoffer aflopen, oogcontact maken, nog even op briefje spieken, 3x kont draaien, checken of ik wel de goede kant opgegaan ben, slachtoffer nog eens bekijken, briefje wegstoppen en: "nou zullen we dan nu maar zoenen?!"

Als een man dit bij mij zou doen zou ik er echt helemaal voor gaan... denk sommige mannen toch ook wel? (mijn vriend wel, anders waren we nooit bij elkaar gekomen :P

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 18:14

Sentido schreef:
Hahahaha, ik vind dit echt zo'n geweldig topic. Lig al de hele dag te gieren van t lachen.
Ga vanavond echt eens een paar (vrijwillige) slachtoffers zoeken!

Jah maar wat zijn nou de echte leuke tips om eens uit te proberen? Ik moet van mijn eigen vanavond minstens 3 mannen aanspreken, desnoods de halve stad aflopen maakt niet uit :+

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 18:15

Ehm okeey, nou ik vind de oogcontact-kontdraai beweging-zoenen maar-tip wel een goeie :D
Moet je alleen wel lef voor hebben gok ik?

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 18:16

mannen aanspreken is niet zo moeilijk..
weet niet wat je verder nog voor plannen hebt

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 18:17

Ladygiroc schreef:
mannen aanspreken is niet zo moeilijk..
weet niet wat je verder nog voor plannen hebt

Nou ik wil gewoon drie leuke versiertips uitproberen, dus gewoon echt om de reacties te zien ;)

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 18:19

Als je even 3 op een rijtje hebt, laat het mij dan ook weten.
Dan kunnen we de reactie van de zuidelijke mannen met die van de noordelijke vergelijken! :=

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 18:23

Sentido schreef:
Dan kunnen we de reactie van de zuidelijke mannen met die van de noordelijke vergelijken! :=

Ja maar ik kan nergens opkomen :') En er is hier wel sporadisch wat voorbij gekomen, maar niet echt hele leuke dingen... We kunnen natuurlijk wel in elk geval 1 afgezaagde doen :+

Marij

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 18:26

WWWhhhhhhhhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!
*ik even topic niet bijgehouden en mis gelijk van alles!!*

** krijgt even een aanval van heleboel visualisering, heeft alles opgeschreven, briefje klaar leggen voor als we op stap gaan, alvast oefenen met het draaien van de kont (linksom gaat soepeler...*

Ok, ik ben weer bij !

Is het mannen verdelingsplan al klaar? Ik kan de mooie mannen niet meer vinden! Zowel in noorden als zuiden des lands niet. Of ze zijn bezet Of ze zijn lomp Of ze zijn oud, maar er mankeerd altijd wat aan...

Weet iemand nog mooie mannen in 't zuiden van t land? In t Noorden mag ook, maar die kan ik over 4 weken pas versieren ;)

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 18:26

Njen schreef:
Sentido schreef:

Ja maar ik kan nergens opkomen :') En er is hier wel sporadisch wat voorbij gekomen, maar niet echt hele leuke dingen... We kunnen natuurlijk wel in elk geval 1 afgezaagde doen :+

IJsblokjes breken!

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 18:27

Njen schreef:
Sentido schreef:

IJsblokjes breken![/quote]

Ja, op de grond gooien en stampen met die handel? :+ Doen we :D

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 18:27

Marij schreef:
WWWhhhhhhhhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!
*ik even topic niet bijgehouden en mis gelijk van alles!!*

** krijgt even een aanval van heleboel visualisering, heeft alles opgeschreven, briefje klaar leggen voor als we op stap gaan, alvast oefenen met het draaien van de kont (linksom gaat soepeler...*

Ok, ik ben weer bij !

Is het mannen verdelingsplan al klaar? Ik kan de mooie mannen niet meer vinden! Zowel in noorden als zuiden des lands niet. Of ze zijn bezet Of ze zijn lomp Of ze zijn oud, maar er mankeerd altijd wat aan...

Weet iemand nog mooie mannen in 't zuiden van t land? In t Noorden mag ook, maar die kan ik over 4 weken pas versieren ;)

Waar zit je in het zuiden? Dan weet ik dat ik die stad ookal kan overslaan :Y) Vriendin en ik zijn lijstje aan het maken met steden waar geen leuke mannen meer te vinden zijn :+

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 18:28

Veel succes vanavond meiden :j een decolte helpt ook :+ je kan je ijsblokje erin laten vallen :P
Laatst bijgewerkt door lesilla op 11-04-09 18:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 18:29

Leeuwarden staat bovenaan!

Marij

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 18:30

Hmm, ik zwerd nogal veel door Nederland, kun je aantal mooie mannen-loze plaatsen even geven? Weet ik dat ik daar niet hoef te wezen.

Venray/ Venlo en omstreken kan ik ze niet vinden. Binnenkort Deurne/ Helmond eo even uitkammen.

*Mooie man gesignaleerd in Weert, alleen btj oud en zeer ws onbereikbaar --> daar ook maar eens even verder kijken*

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 18:30

katiavl schreef:
Veel succes vanavond meiden :j een decolte helpt ook :+

Hahah zeker, ik doe mijn enige tshirt aan met een beetje inkijk := Ik ga vanavond gewoon lol hebben en kijken of ik drankjes bij de mannen kan loskrijgen, sigaretten lukken altijd wel, maar ik wil stoppen met roken :)

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 18:31

Marij schreef:
Hmm, ik zwerd nogal veel door Nederland, kun je aantal mooie mannen-loze plaatsen even geven? Weet ik dat ik daar niet hoef te wezen.

Venray/ Venlo en omstreken kan ik ze niet vinden. Binnenkort Deurne/ Helmond eo even uitkammen.

*Mooie man gesignaleerd in Weert, alleen btj oud en zeer ws onbereikbaar --> daar ook maar eens even verder kijken*

Hahah, ik woon in breda en daar zijn ze amper meer te vinden en tilburg kan je zeker afstrepen ;)

Marij

Leeuwarden * eigenlijke woonplaats * is idd al leeg gevist ;) Allemaal bezet, te dronken, te niet knap...

Sentido

Marij schreef:
Leeuwarden * eigenlijke woonplaats * is idd al leeg gevist ;) Allemaal bezet, te dronken, te niet knap...

inderdaad!

Marij

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 18:33

*nog 1 'project' net buiten Leeuwarden* Kootstertille ergens vandaan....

Mss richting Drachten meer succesvol ;) Iemand daar al op zoek gegaan?

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 18:36

Ik kom nooit in friesland :+

Als 2de oogcontact? En dan nog iets als 3de verzinnen :P