) Dus doe dan een condoom om als je als jongen écht geen kindje wilt...Een abortus plegen omdat je vriend het kind niet wil vind ik nog veel erger.........
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
) Dus doe dan een condoom om als je als jongen écht geen kindje wilt...
Nathalie schreef:Een abortus plegen omdat je vriend het kind niet wil vind ik nog veel erger.........

). Ik begin echt wel kriebels te krijgen.
en dan rond mijn 24-25 aan kindjes beginnen! Ik wil graag jong moeder worden
IkbenMarije schreef:Als ik klaar ben met de pabo, ben ik 21. Mijn planning is als volgt: werken/misschien doorstuderen/trouwenen dan rond mijn 24-25 aan kindjes beginnen! Ik wil graag jong moeder worden
![]()
Ik snap sommige reacties alleen niet als ''je moet eerst leven'' , als je kinderen krijgt wordt je leven toch alleen maar mooier, dan leef je toch alleen maar meer?
) etc.

Verre reizen zoek ik al niet. Carriere maken ook niet. We hebben ons eigen bedrijfje en dat vind ik goed genoeg. Ik werk daar parttime en mijn vriend fulltime.

En een jaar naar Australië daar heb ik het al mááánden over? 

en ik heb allerlei soorten vriendinnen. Van de druk stappende studente van 20 tot de bewust kinderloze van 40, tot de moeder-met-kind van 30... Dus van alle levens pik ik wel wat mee
Wat me opvalt is dat tegen jullie ook vaak de opmerking word gemaakt dat vakanties er niet meer in zitten of de eerste tijd niet. Misschien zijn wij dan een uitzondering en doe ik het maar 1x nadat we ook daadwerkelijk geweest zijn, maar wij gaan toch echt volgend jaar gewoon met de kleine op vakantie naar Lesbos. Ben eind juli uitgerekend en ze is dan maand of 9-10 oud.
De één wil zich aanpassen voor een kleine en de ander (nog) niet en daar heb ik alle begrip voor, maar word moe van de mensen die net doen alsof je geen leven meer hebt zodra er een kleine is.