Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Siets schreef:In alle soorten auto's wordt asociaal gereden. En ook in alle soorten auto's rijden mensen netjes. De titel van dit topic is inderdaad alleen daarom al lachwekkend als je het goed bekijkt. Misschien is het juist zo dat het bij mooie auto's extra opvalt als er asociaal wordt gereden, en merken mensen het niet op als het een lelijke auto betreft. En geef ze eens ongelijk, VW's en audi's zijn gewoon mooi
)
. Maar het is zinloos om de golf te verdedigen volgens mij. Ach, ik weet voor mezelf dat ik aardig netjes rijd in mijn golf, en dat ik niet bijdraag aan het vooroordeel
.
suleilitha schreef:
Onze huidige toettoet. Geen Audi of VW, gewoon een grote bak....
Ik merk dat ik met name in de stad en bij de stoplichten vaak vuil wordt aangekeken met dit vehikel.
Waar ik overigens heel erg gelukkig mee ben hoor) saroanda schreef:Maar da's een VolvoDa's een ouwel.ullenbak

Adil18 schreef:suleilitha schreef:
Onze huidige toettoet. Geen Audi of VW, gewoon een grote bak....
Ik merk dat ik met name in de stad en bij de stoplichten vaak vuil wordt aangekeken met dit vehikel.
Mooi!!!!!
Morgen krijgt mijn vader officieel zijn eerste Mercedes pooier-bak

SuzieQ schreef:Bevooroordeelde muts schreef:Morgen krijgt mijn vader officieel zijn eerste Mercedes pooier-bak
Haha, ik lees net dit nav een onderzoek:
In Mercedessen rijden brave, saaie, oude, serieuze mensen.
Helaas kan ie het pooier worden dan nog wel ff laten
Wat heb ik voor ouders!
Adil18 schreef:Echt? OMG Mijn moeder heeft er een en morgen mijn vader ookWat heb ik voor ouders!
LovingTweety schreef:Lexus zie je ook vaak van die oude mannen in zitten
Of ik heb gewoon veel kennissen die in lexussen rijden en oud zijn
Citaat:Mercedes wordt expliciet aan een oudere bezitter gekoppeld. De gemiddelde leeftijd wordt door de respondenten op 62 jaar geschat(!). Tweede en derde in dit rijtje zijn Lexus (44) en Porsche (42).
SuzieQ schreef:Adil18 schreef:Echt? OMG Mijn moeder heeft er een en morgen mijn vader ookWat heb ik voor ouders!
http://www.geutjes.com/redscorpion/inde ... 7&Itemid=1
Adil18 schreef:LovingTweety schreef:Lexus zie je ook vaak van die oude mannen in zitten
Of ik heb gewoon veel kennissen die in lexussen rijden en oud zijnCitaat:Mercedes wordt expliciet aan een oudere bezitter gekoppeld. De gemiddelde leeftijd wordt door de respondenten op 62 jaar geschat(!). Tweede en derde in dit rijtje zijn Lexus (44) en Porsche (42).
Uit Suzie's onderzoek