heb ik recht op schadevergoeding?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

slimmerikJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 18:17

KiWiKo schreef:
vind je???? nee hoor :D De mevrouw die 7 nachten werkt slaapt bij de client. En meiden die makkelijk invallen, nooit zeuren.... krijgen van mij extra vrije dagen.......

kweenie of ik dan een slechte werkgever ben en of ik dan mijn clienten in gevaar breng..... Denk dat ik eerder mijn clienten in gevaar breng als ze geen zorg of onvoldoende gekwalificeerde zorgverleners krijgen :)

en omdat ik ook zuinig ben op mijn personeel, krijgen mensen die hard werken van mij extra verlof..... kweenie of je dan het juiste stelt :)

Werkgevers die hun personeel omkopen, daar ben ik niet kapot van nee :n. Zoals gezegd: de ARBO wet is er niet voor niets.

KiWiKo

Re: heb ik recht op schadevergoeding?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 18:23

huh omkopen??? die moet je even uitleggen...... ik zie het als belonen voor inzet....... andere mensen krijgen een bonus aan het einde van het jaar :) is dat ook omkopen dan? of de auto van de zaak?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 18:23

Hallo, kan het even ontopic. Het gaat hier niet om wie hier het meeste werkt e.d.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 18:28

Kiwiko waarom open je geen eigen topic dat jij zo'n goede baas bent die af en toe een koffiepot vliegles geeft :+

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 18:32

hahahahaha geweldig :D het was een kopje :D

kazary

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 21:51

Arbo, als je die overal na wilt leven zit je veel in de WW.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 23:25

KiWiKo schreef:
hahahahaha geweldig :D het was een kopje :D

:D :D Kan je nagaan wat de geest doet, en zo komen de verhaaltjes.

Maarre ik ga offtopic foei, ben benieuwd of Daphne al stappen ondernomen heeft of toch
tot bezinnen is gekomen door de reactie's hier dat dit niet echt voor de regel is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 23:29

Ik denk niet dat Daphne nog gaat reageren.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-09 15:23

jewel hoor ;)

het is met reistijd van 4 uur ong.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 15:25

Het is jawel. ;)

slimmerikJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 15:25

Maar hoe gaat het nu met je Daphne? Nog naar school geweest?

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-09 15:35

het gaat goed, ik heb nieuwe krukken gekregen, en deze doen een stuk minder pijn aan mijn handen.

en ik ben woensdag weer naar school gegaan, zelfs met kapotte krukken, dus ik heb me wel bewezen dat ik wel wil ;)
(onderkant was helemaal door liep dus op het ijzer, en dan was zeer glad. ben dus vaker gevallen)

Piietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 15:38

Ik wou net zeggen daphne_ ik zie jou nooit meer!
Als ik je zie,sta je hard lachend op de gang met je vriendinnen & ziet het er niet echt uit of je werkelijk zoveel problemen hebt!
Sorry,maar dat vind ik!

slimmerikJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 15:41

Daphne__ schreef:
(onderkant was helemaal door liep dus op het ijzer, en dan was zeer glad. ben dus vaker gevallen)

Krukkenfabrikant aansprakelijk stellen hè ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 15:42

Ja dat zou ik op zijn minst wel doen ja :j Of anders het Groene Kruis :D

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 15:46

Ik heb niet alles doorgelezen, maar ik neem aan dat je hier geen schadevergoeding voor kan krijgen. Zij zijn er toch niet aansprakelijk voor dat jij bent gevallen?! Zij zorgen alleen voor ietsje meer veiligheid

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 15:50

Piietjuh schreef:
Als ik je zie,sta je hard lachend op de gang met je vriendinnen & ziet het er niet echt uit of je werkelijk zoveel problemen hebt!
Sorry,maar dat vind ik!

Mag dat dan niet als je persoonlijke problemen hebt? Mag je dan geheel niet meer genieten van de dingen in het leven die wel leuk zijn en/of wel goed gaan?

Daphne, kan je alleen maar aanraden om de tip die in de voorgaande pagina's zijn gegeven mbt maatschappelijk werk op te volgen en je verder veel succes en sterkte te wensen.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 15:54

ik wilde net zeggen, dat iemand staat te lachen wil niet zeggen dat iemand geen problemen heeft. Ik heb ook wel eens rotperiodes gehad, dat ik met de tranen in de ogen de deur dichttrok, maar voordat ik de eerste vriendin had gezien waren die tranen weg en stond ik te lachen, en vaak ook terrecht omdat ik even helemaal kon vergeten waarom ik zo verdrietig was. En zo ken ik echt veel mensen waaraan je aan de buitenkant niets opmerkt, maar als je ze eens goed kent dan weet je dat er achter gesloten deuren drama's afspelen.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 16:26

heb het eens doorgelezen, en dacht in de eerste instantie ook aan een slachtofferrolletje, maar ben blij dat het nu beter gaat. Daphne je moet begrijpen dat het leven niet over rozen gaat, bij niemand! Ik heb ook veel prive problemen, maar mij zie je niet topics posten omdat dat niemand iets aangaat, alleen de personen die ik echt vertrouw. Mischien is het goed voor je om met iemand te gaan praten? En niet omdat er geestelijk iets mis is met je ofzo, nee, daar heb ik nooit aan gedacht, maar omdat praten met een vreemde egt helpt! Sterkte!

(oja, en die schadeclaim, denk niet dat dat gaat werken)

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 20:21

Moderatoropmerking:
Het gaat nu al even goed, maar graag met respect en ontopic blijven reageren. Bedankt voor de medewerking :)

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 12:41

Leonoor schreef:
Piietjuh schreef:
Sorry,maar dat vind ik!

Mag dat dan niet als je persoonlijke problemen hebt? Mag je dan geheel niet meer genieten van de dingen in het leven die wel leuk zijn en/of wel goed gaan?

Daphne, kan je alleen maar aanraden om de tip die in de voorgaande pagina's zijn gegeven mbt maatschappelijk werk op te volgen en je verder veel succes en sterkte te wensen.

Tuurlijk mag dat wel, maar als er in voorgaande topics wordt gesproken van geen vrienden op school, alleen ver weg, die ze via msn kent. Tja, dan vind ik het wel heel raar dat Piientjuh dat bericht komt posten.

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 16:15

Ik ben eigenlijk wel héél benieuwd hoe het nu met Daphne en de schadevergoeding gaat....
Weet je inmiddels al wat er nu allemaal gescheurd is en over het behandelplan??? Kan me nl haast niet voorstellen dat je daar nu nóg geen duidelijkheid over hebt

Ronne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 17:02

Ja, ik ben eigenlijk ook wel benieuwd! En hoe het nu gaat met alle andere problemen die in dit topic boven zijn gekomen! Ben benieuwd of ze iets met de goeie tips heeft gedaan die gegeven zijn en of het een beetje geholpen heeft!

miss_kippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 20:32

uhmz weet niet waar jij je krukken haal maar ik heb al 3 jaar de zelfde en loop er elke dag mee :\

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 21:37

miss_kippie schreef:
uhmz weet niet waar jij je krukken haal maar ik heb al 3 jaar de zelfde en loop er elke dag mee :\

:(:)

Dan mag je pas echt klagen idd