Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Laura24 schreef:PintoNatal schreef:Maar zoals hier mensen zeggen dat je je pincode+pas niet aan je vriend moet geven, zelfs je bloedeigen kinderen niet? Dan is er iets niet goed in de opvoeding, of in het geval van je vriend niet in je relatie. Mijn vriend zou nooit van me stelen en hij weet alles van me , ook mijn pincode. Ik heb ook de pincode van mijn vriend, van een vn mn beste vriendinnen en van mijn moeder... Hun ook de mijne hoor.
Heeft niets met opvoeding te maken of iemand bijvoorbeeld een gokverslaving heeft, of aan de drugs is. En als je ver heen bent, maakt het niets meer uit van wié je het jat, als je je verslaving maar kan voeden.
Trouwens, wat moet je met al die pincodes?
Willeke_ schreef:_Caitje__ schreef:Ik snap eigelijk niet waarom je, voor je je vriend gesproken hebt, naar de politie bent gegaan. Maargoed, ik hoop dat alles goedkomt en dat je je geld terugkrijgt.
Ze heeft hem wel aan de telefoon gehad en smsjes gekregen van hem.
Juul schreef:Wáárom heb je hem je pinpas + pincode gegeven?! Sorry hoor, maar dat moet je nooit aan iemand anders geven, ook niet aan je vriend, zelfs niet aan je bloedeigen kinderen. Niemand kun je vertrouwen als het daarom gaat. Iemand zal maar een gokverslaving hebben waar je niks van weet.
Dit gezegd te hebben, ik zou meteen naar de politie stappen als hij niet met een goede reden komt.