Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
pharagirlke schreef:Zeg dames, ik reageer toch niet meer? Jullie zitten wanhopig te proberen het laatste woord te hebben, daar kan ik niet aan doen. Jullie zijn op dit moment je eigen topic aan het verkl*ten. Ik zou het appreciëren als ik via PB gerust gelaten werd over dit topicAls je mij perse weg wil, moet je me niet telkens weer terug komen halen als ik dan weg ga
Jeetje zeg, hoe druk kan je je maken.
Blijf lekker van een bezet iemand af.. en die vriend trouwens ook, over en uit dan.

Dat is zo irritant, je waarschuwt voor mensen omdat je die mensen kent! En nog heel verbaast zijn als dan uiteindelijk gebeurt wat jij al weken zegt 

)

Goof schreef:Heb overigens ook eens van een bokker een verhaal gelezen die als wraakactie (vriend ging vreemd geloof ik) alle knopen van zijn kleding los had gehaald, in een zakje had gedaan en een briefje erbij had gestopt met:"Ik hoor dat je zo goed kan naaien..."
Vond ik ook een prachtige!!
jesito schreef:Tjonge wat een brute dames hier en hier wordt gepraat over bezet/bezit, dat vind ik toch echt een rare benaming voor een partner.
De wraakacties die hier worden gemeld zijn blijkbaar laag maar iemand op zijn bek trimmen dan weer niet.
Iemand een mep verkopen vind ik pas laag, dan is een streek leveren (mits diegene er geen last van blijft houden de rest van zijn leven) meer op zijn plaats.
Ach ja, ieder zijn ding.
Dus nieuwe verhalen please
pharagirlke schreef:Ess_Ramona schreef:Waarom kom ik daar nooit op?
Ik heb wel een keer met me ex gezoend en waar zijn vriendin bij stond gezegd dat ie lekker zoende.
als ik het betreffende meisje was geweest had je dat niet gezegdWant dan had je een vuist op je kaak gehad nog voor jouw tong die van hem raakte......
Moet je toch mee op letten met zulke dingen... Als je ex een beetje een temperamentvolle nieuwe vriendin heeft

PineApple schreef:Ik zou het ook absoluut niet pikken! Dame in kwestie zou paar meter mogen vliegen en meneer zal wss zijn kans op kinderbijslag verliezen
Ik ben dan wel niet zo heel groot en sterk, maar wel verrekte lomp als ik echt kwaad ben...
Ik lach me hier toch wel een breuk om de grappige verhalen