wraakacties tegen je ex

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

steeff2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 12:03

Ik heb een keertje gezegt toen het uit was dat hij er achter was gekomen dat hij homo was, en iedereen geloofde het.

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 12:03

Okeej, ik ga weer ontopic..

Ik heb dus ook weleens een streek aan m'n ex geleverd. Hij had mij gedumpt, omdat hij zichzelf te jong vond voor iets 'vast' en vervolgens ging meneer binnen 2 maand met een ander. Een meisje waar ik daarvoor goed mee omging. Toen ik een tijdje later een verjaardag had van een meisje die tegenover hem woonde, hebben we met de slagroomsoesjes die niet smaakten de auto van zn nieuwe vriendinnetje bekogeld en zijn ramen. Dat meisje liep weer stagen bij ons in het dorp en twee dagen later reed ze nog met slagroom op haar auto. Was winter en blijkbaar vond ze het te koud om haar auto te wassen.

Achteraf was dit ook wel een kinderachtige actie, maar op dat moment verdiende die het..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 12:14

pharagirlke schreef:
Zeg dames, ik reageer toch niet meer? Jullie zitten wanhopig te proberen het laatste woord te hebben, daar kan ik niet aan doen. Jullie zijn op dit moment je eigen topic aan het verkl*ten. Ik zou het appreciëren als ik via PB gerust gelaten werd over dit topic ;) Als je mij perse weg wil, moet je me niet telkens weer terug komen halen als ik dan weg ga :+ Jeetje zeg, hoe druk kan je je maken.

ik ben het met phara eens over het gedeelte over die ex zoenen hoor....
als zijn ex vriendin met met vriend zou zoenen terwijl ik met hem heb en het vervolgens heel stoer komt vertellen...... zou ze een enkel ritje ziekenhuis krijgen :) Blijf lekker van een bezet iemand af.. en die vriend trouwens ook, over en uit dan. :)

lor1_1984

Re: wraakacties tegen je ex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 12:24

Ik zou vriendlief dan stevig aanpakken op het feit dat hij zich gewoon laat zoenen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 12:26

Dat sowieso ook :j Maar het meiske zou er ook niet zomaar van af komen.... Die gaat IMO ook in de fout... :)

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 12:36

Die spreek ik erop aan.
Maar haar slaan werkt niet, die klap moet vriendlief hebben.

Heb zelf meegemaakt dat mijn ex bijna besprongen werd door een grietje.
Hij heeft 'r gelijk weggeduwd en ik heb haar gewaarschuwd om uit de buurt te blijven. :Y)
Had hij anders gereageerd, dan had hij een verkeerde aan me gehad, vooral omdat ik hem al had gewaarschuwd voor haar.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 12:38

:') Dat is zo irritant, je waarschuwt voor mensen omdat je die mensen kent! En nog heel verbaast zijn als dan uiteindelijk gebeurt wat jij al weken zegt :')

Met haar praten werkt vrees ik nog minder goed, die klap zal ze wel onthouden, maar een of ander "jaloers grietje" dat haar er op aan spreekt... Als je al zo ver gaat dat je iemand op de bek pakt terwijl de vriendin er langs staat, vrees ik dat je ook niet meer gaat luisteren als betreffende vriendin er op aan spreekt...

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 12:47

Ik waarschuw 1, hooguit 2x en dan grijp ik d'r bij d'r strot. :=
Is 1 keer gebeurt en sindsdien hoef ik zo'n grietje maar vuil aan te kijken om ze te laten stoppen.
Wat de vent in kwestie doet als ik er niet ben, moet hij zelf weten, als ik er maar niet achter kom.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 12:50

Ik heb pas in een kroeg ook woestelijke ruzie gehad met een ex van hem :Y)
maar die heeft 10x sorry gezegd daarna (ik werd er trouwes wel uitgezet :Z )

maar dat ging niet om zoenen of zo, dat was stiekem schelden naar mij.... op t laatst heb je die welbekende druppel en dan ga ik toch wel los hoor :o

als n ander wijf op mijn vriend geilt moet ze zelf weten maar er word niet aan hem gezeten :)

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 12:56

Dat stiekem schelden reageer ik niet echt meer op, ben niet anders gewend sinds ex en ik uit elkaar zijn.
Ach, het mooiste is wel dat hij weinig aanspraak heeft tijdens het stappen en ik zo'n 5 mannen om me heen heb hangen. :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 12:57

Dit was een ex van mijn vriend en niemand scheld mij uit :Y)

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 13:00

Als ik iedereen moet aanpakken die me uitscheldt, ben ik voorlopig nog wel ff bezig. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 13:04

maar daarna nooit meer want dan scheld niemand je meer uit :Y)

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 13:08

lor1_1984 schreef:
Als ik iedereen moet aanpakken die me uitscheldt, ben ik voorlopig nog wel ff bezig. :')

Dat probleem ken ik. Er zijn een hoop mensen die een hekel aan mij hebben op één of andere manier. Want ik ben juist erg aardig :o

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 13:11

Bij mij komt het door alles wat mijn ex verteld over me.
Achja, ik duik ook echt elke week met een andere, liefst bezette, vent tussen de lakens. :')

Lieneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 14:16

Met een van zijn beste vrienden gezoend :)) pfoee wat was ie boos toen..

En een msn gesprek doorgestuurd naar zijn nieuwe vriendin, waar hij zat te vertellen hoe lekker ie me vond, en hoe erg hij me miste.. en dat hij mij veel leuker vond dan z'n nieuwe vriendin.. :D

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 14:18

lor1_1984 schreef:
Bij mij komt het door alles wat mijn ex verteld over me.
Achja, ik duik ook echt elke week met een andere, liefst bezette, vent tussen de lakens. :')

Als het maar lekker is ;)

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 14:37

Wat mij betreft wel, hoe die vermeende mannen erover denken is wisselend, vooral ook omdat die nu gezeik hebben met hun vrouw/vriendin. :=
Maar exlief komt vandaag of morgen de verkeerde tegen en merkt dan vanzelf de gevolgen van zijn eigen stomme acties. ;)

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 15:29

Tjonge wat een brute dames hier en hier wordt gepraat over bezet/bezit, dat vind ik toch echt een rare benaming voor een partner.
De wraakacties die hier worden gemeld zijn blijkbaar laag maar iemand op zijn bek trimmen dan weer niet.
Iemand een mep verkopen vind ik pas laag, dan is een streek leveren (mits diegene er geen last van blijft houden de rest van zijn leven) meer op zijn plaats.
Ach ja, ieder zijn ding.

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 15:36

Goof schreef:
Heb overigens ook eens van een bokker een verhaal gelezen die als wraakactie (vriend ging vreemd geloof ik) alle knopen van zijn kleding los had gehaald, in een zakje had gedaan en een briefje erbij had gestopt met:"Ik hoor dat je zo goed kan naaien..."
Vond ik ook een prachtige!!

Deze vind ik ook wel geweldig!! _O-

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 15:52

jesito schreef:
Tjonge wat een brute dames hier en hier wordt gepraat over bezet/bezit, dat vind ik toch echt een rare benaming voor een partner.
De wraakacties die hier worden gemeld zijn blijkbaar laag maar iemand op zijn bek trimmen dan weer niet.
Iemand een mep verkopen vind ik pas laag, dan is een streek leveren (mits diegene er geen last van blijft houden de rest van zijn leven) meer op zijn plaats.
Ach ja, ieder zijn ding.

Daar ga ik met je in mee.. Hoort niet in dit topic, dan moeten we een topic starten: 'Wat doe jij met een meid die aan je vent zit'? :D

Wij verlagen ons hier alleen tot wraakacties dames! }> Dus nieuwe verhalen please :9

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 15:56

lor1_1984 schreef:
Kun je hem niet aanmelden bij de AA, VBOK of orpheus of het COC? O:)

Hahahaha dat is ook wel errug goed _O-

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 16:25

pharagirlke schreef:
Ess_Ramona schreef:
Waarom kom ik daar nooit op? :+
Ik heb wel een keer met me ex gezoend en waar zijn vriendin bij stond gezegd dat ie lekker zoende.

als ik het betreffende meisje was geweest had je dat niet gezegd ;) Want dan had je een vuist op je kaak gehad nog voor jouw tong die van hem raakte...... ;) Moet je toch mee op letten met zulke dingen... Als je ex een beetje een temperamentvolle nieuwe vriendin heeft :=

Ik zou het ook absoluut niet pikken! Dame in kwestie zou paar meter mogen vliegen en meneer zal wss zijn kans op kinderbijslag verliezen :=
Ik ben dan wel niet zo heel groot en sterk, maar wel verrekte lomp als ik echt kwaad ben...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 16:45

PineApple schreef:
Ik zou het ook absoluut niet pikken! Dame in kwestie zou paar meter mogen vliegen en meneer zal wss zijn kans op kinderbijslag verliezen :=
Ik ben dan wel niet zo heel groot en sterk, maar wel verrekte lomp als ik echt kwaad ben...

Idd, hier nog eentje, ben echt niet zo groot of sterk, maar als je me zo ver drijft dat ik er écht genoeg van heb, dan kan je verdorie maken dat je snel uit mijn buurt bent. Ik heb een paar triggers en voor de rest kan je alle kanten uit met me. Dan reageer ik hoogstens wat meer snauwend maar zal ik geen vinger uit steken... Maar je wil me echt niet kwaad.... (is overigens nog maar 2x in mijn hele leven voor gekomen dat iemand me zo ver gekregen heeft)

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 16:52

Ik ben pas één keer zo woest geworden..maar dat was omdat met oud en nieuw een groep opgeschoten kereltjes het leuk vond om rotjes naar mijn hond te gooien...(gelukkig maak je die van mij daar niet zo bang mee) maar man-o-man, wat was ik kwaad..
Vreemdgaan en dieren pesten zijn dingen waar ik absoluut niet tegen kan..verder haal ik mijn schouders op en sta er boven.

terug ontopic: Waar blijven de nieuwe leuke verhalen :D Ik lach me hier toch wel een breuk om de grappige verhalen :))