Afknappers bij mannen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 14:32

Ik wil er ook nog even aan toevoegen; geen ambitie hebben. Dat hangt vaak samen met dom zijn :D Maar ik kan er gewoon niet tegen als iemand tevreden is met 't laagste van 't laagste zeg maar, dus een uitkering en kont op de bank, klaar. Ik vind dat je het beste moet doen wat je kan, punt :P

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 14:37

Oeh ja. Maar even een conclusie, we willen dus gewoon perfecte sexy lekkerruikende ambitieuze steenrijke hardwerkende lieve schattige mooie tattoo-loze rookvrije slanke verzorgde on-arrogante drugsvrije mannen? :D
Laatst bijgewerkt door Picassox op 03-02-09 14:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 14:38

Picassox schreef:
Oeh ja. Maar even een conclusie, we willen dus gewoon perfecte sexy lekkerruikende ambitieuze steenrijke hardwerkende lieve schattige mooie tattoo-loze rookvrije drugsvrije mannen? :D

:j :D En 't liefste ook nog 1 met paarden, mooie stal erbij en een mooi huis. :D

Picassox

Re: Afknappers bij mannen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 14:38

Jaa, maar dat is automatisch als 'ie rijk is. :')

_Ella_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 14:39

Picassox schreef:
Oeh ja. Maar even een conclusie, we willen dus gewoon perfecte sexy lekkerruikende ambitieuze steenrijke hardwerkende lieve schattige mooie tattoo-loze rookvrije slanke verzorgde on-arrogante drugsvrije mannen? :D

Haha... mijn vriend ;) behalve steenrijk dan, maar ok, dat ben ik zelf ook niet.

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 14:40

Picassox schreef:
Jaa, maar dat is automatisch als 'ie rijk is. :')

Nou dat hoeft niet hoor. :+
Moet wel een paardenliefhebber zijn 't liefste!
Want niet elke man is zo gek om daadwerkelijk paarden en dergelijke aan te schaffen. O:)

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 14:41

Hihi, ja. Mijn liefje komt er ook wel aardig in de buurt denk ik, en steenrijk? Ach, dat wordt'ie vanzelf. :))

horseylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 14:55

1* Stinken
2* Nep humoor
3* overtollig haar
4* Arrogant
5* Liegen
6* Schreeuwen en geweld.
7* Lopende strijkplank (dunne mensen)

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 15:11

veel afknappers op het eerste gezicht zijn zo opzij te schuiven als je ze beter leert kennen.

- iemand die jonger is
- te korte broeken
- geen uitstraling
- niks te zeggen hebben
- sterk ruikend (ook overmatig deo/parfum is not done)
- alles willen betalen

of ze dik, dun, gespierd of niet, met lang of kort haar zijn, maakt me echt niet uit, ligt aan de persoon zelf.

maar nu heb ik er een die wel jonger is, ook nog 's boeren laat (zucht), spelfouten maakt, expres woorden verandert, helemaal op kan gaan in z'n games, allergisch is voor paarden.. (maar hij kan wel dansen, houdt van dieren, rookt niet, scheldt niet met kanker oid, heeft respect voor dames en kunnen we samen behoorlijk gek doen)

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 15:12

Ik haat het trouwens ook als mannen romantische pogingen doen. Ik ben zelf echt zo romantisch als een tafelpoot dus daar moet ik niks van hebben. Tuurlijk is het wel leuk geprobeerd maar niks voor mij.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 15:16

Een slecht gebit vind ik echt een drama :=

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 15:23

Ik heb een enorm leuke collega. Wel 3 maand jonger maar oke... kan ik mee leven. Hij is net weer terug van een stage van 8 maand op Curacao. Voor dat hij weg ging was er altijd wel een bepaalde spanning. Echter had hij een vriendin en dan weet ik wel waar de grenzen liggen. Echter is het een week voor zijn stage uitgegaan.
Nou was hij er zaterdag weer en was de spanning heviger dan ooit... Maaaaarrr hoe noemt mij de hele tijd dushi.... en dat vind ik wel zo ongelooflijk fout.

Als een gitzwarte curacaoenaar(of zoiets) dat nou zegt alla... maar een gezonde nederlandse jongen met blond haar en blauwe ogen.... nee dat klinkt zo ongelooflijk fout.

Waar ik ook op afknap is zeer foute kleding. Bv. iemand die elke zaterdag in de discotheek komt, lelijke vent. Bierbuik van kom maar over. Echte boerse bouwvakker zeg maar. En wat draagt hij: strakke mouwloze shirtjes met daarboven een omgekeerde pet... zo fout. Dan vaak ook nog een shirt in legerprint en dan een buberryruit pet...... zo zo fout.

En broeken op de knieen...ook een enorme afknapper. puntschoenen bij mannen... ook not done.

En zo zijn er wel meer dingen.

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 15:35

Melanie_B schreef:
Picassox schreef:
Oeh ja. Maar even een conclusie, we willen dus gewoon perfecte sexy lekkerruikende ambitieuze steenrijke hardwerkende lieve schattige mooie tattoo-loze rookvrije drugsvrije mannen? :D

:j :D En 't liefste ook nog 1 met paarden, mooie stal erbij en een mooi huis. :D

all-in :D

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 15:37

1: Lomp gedrag/boers gedrag
2: Stinken
3: Slecht gebit
4: Slecht zoenen
5: Snel boos
6: Discriminerend

Zappa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 15:47

hihi komen leuke dingen voorbij haha
ook erg herkenbaar

mijn afknappers

hele dronken mannen (en dan vooral die alcoholwalm :r )
standaard openingszinnen
patsertjes
penetrante zweetlucht (zweet van het werken vind ik absoluut niet erg , vind het eigenlijk wel lekker bij mijn vriend)
plukjes haar op plekken dat je het niet verwacht (moedervlek waar drie hele dikke haren uitkomen)
mannen die meer haarproducten gebruiken als ik
dunne scharminkels
vrouwelijke mannen
mannen onder de 30
zweetvoeten die je door de schoenen heen ruikt
mannen die nog thuis wonen
''domme'' mannen
mannen die geen eigen style hebben (bv: ik ben gek op piercings en tattoo's en een aparte kledingstijl)
mannen die te soft zijn en/of geen eigen me meniing hebben
en deze staat ook wel hoog in het lijstje , de witte ballenknijper met bijbehorende bruine streep , gatverdamme 1 keer en nooit weer

en waar ben ik al jaar gelukkig mee :D
een dun scharminkel met 3 borstharen op zijn tepel die ik heb leren kennen toen hij dronken was
en even tijdelijk bij zijn ouders woonde

(wel met piercings , tattoo's geweldige kledingstijl en een mening haha)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 16:01

Picassox schreef:
Oeeh dom zijn en stinken is wel het aller- allerergst!

Nou, dom zijn vind ik ook zeker wel een vresleijk grote afknapper ja, dat ik die kon vergeten in mijn rijtje....

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 17:11

dom komt dan ook niet echt in aanmerking nee
moet er wel een normaal gesprek mee kunnen voeren
maar slimmer vind ik soms ook wel vervelend (A)
ze moeten niet gaan doen alsof je niks kan of lopen opscheppen

en dat ik die vergeten ben:
je in een hokje stoppen
verschrikkelijk! zo van; je bent een vrouw dus dit dat etc
en me bijnamen geven zoals dushi/chick ben ik ook niet van gediend :P

OF ZOMAAR EEN HAND OP JE KONT. dat sommige dan serieus denken je te kunnen verleiden daarmee (buiten een relatie dan he)

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-09 17:18

Picassox schreef:

En een slimme :j

(niet dat ik de bovenstaande man én een slimme man wil :+ Slim gecombineerd met bovenstaande :P )

Nassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 18:11

Jongens die niet in coditie zijn vind ik ook bleeeh! Ik wil er eentje die bewust met zijn lichaam en geest omgaat. Dus op een sport zit! En geen bierbuik heeft, dat mag pas als ze tegen de 40 aan lopen.. Dan kan ik er toch niet meer vanaf, hebben we al vijf kinderen :)) :+

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 18:22

Picassox schreef:

Een tattoo mag van mij wel hoor, zolang ze niet sparen voor een bodysuit. Roken heb ik ook geen problemen mee en schattig is een dubieuze term, bij schattig denk ik aan baby's en dat is niet wat ik zoek in een man.

Hou het er maar op dat we op zoek zijn naar de perfekte steenrijke man! :D (rijk wil iedereen wel neem ik aan:P)

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 18:33

Perfect en steenrijk ja. Rijk is altijd handig. :Y)

Nassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 18:34

Misschien moet er een apart topic gemaakt worden; Waar knap je nou niet van af bij een man? :)) :9

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 20:02

Picassox schreef:

Mwah niet helemaal :+
Ik heb wel een idee wat voor een vent ik later 'wil', maar of ik daar later nog zo over denk, moeten we zien!

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 20:06

- Stinken
- Veel (onverzorgd) lichaamshaar
- Onverzorgd uiterlijk (en daar weinig aandacht aan geven)
- Slechte kledingsmaak

- Verkeerde vrienden
- Tattoo's (en opvallende piercings)
- 'Dom' beroep

Niet op volgorde, vind de bovenste 4 allemaal even erg en echte afknappers. En die laatste 3 zijn gewoon negatieve punten, maar eventueel wel mee te leren leven.. ;)

mvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 20:10

- stinken
- onverzorgd ( in alle opzichten, tanden haar etc :P )
- niet- ambitieus
- luiheid
- non-humor hebben

idd een sexygoedruikendegespierdesteenrijkedierenliefhebbermeaanhetlachenmakenperfectzoenendeknappe man.. in mijn geval jongen :D is ideaal