In de steek gelaten tijdens het stappen..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 16:22

Horsii_mine schreef:
Bedankt :) Ik ga mijn best er voor doen, want het is echt een hele, hele lieve jongen & hij verdient dit gewoon niet. Ik besef nu steeds meer hoe banketstaaf het eigenlijk is wat ik heb gedaan. Ik heb er zelf geen spijt van dat ik die (2) jongens heb gezoent, maar stiekem toch ook wel een beetje omdat ik hem daarmee heb gekwetst.

+:)+ En idd, 2 jongens zoenen zie ik ook niet zulke problemen in, maar dat had je beter kunnen doen als je met vriendinnen op stap was en als hij er niet was :)

Mleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 16:33

Ik had net zo gedaan als B. nu gedaan heeft. Ik had je er ook mee laten zitten.

Verder naja, twee jongens zoenen is nou ook geen wereld ramp ;)

RockerNr11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 16:39

Ik snap jou helemaaaal. :Y)
Sowiezo vind ik het maar niets dat die jongen je daar alleen achterlaat, er kan vanalles gebeuren! Samen uit, samen thuis. Ik vind als hij écht om je geeft dat hij je daar niet alleen achter had moeten laten.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 16:40

Wel goed dat met hem gaat praten, maar kun je niet beter langs gaan? Op msn komt soms iets anders over dan dat het is.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-09 16:47

capopjekop schreef:
Wel goed dat met hem gaat praten, maar kun je niet beter langs gaan? Op msn komt soms iets anders over dan dat het is.

Hij woont helaas op 2 uur fietsafstand & er is geen openbaar vervoer of wat dan ook wat op schiet.. Pak zometeen denk ik de telefoon en bel hem, als hij dat wil igg. Ben nu in ieder geval al met hem aan het praten op msn en kan echt merken dat ik hem pijn heb gedaan.. Maar ik hou jullie op de hoogte ;)

Frank

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 16:48

RockerNr11 schreef:
Ik snap jou helemaaaal. :Y)
Sowiezo vind ik het maar niets dat die jongen je daar alleen achterlaat, er kan vanalles gebeuren! Samen uit, samen thuis. Ik vind als hij écht om je geeft dat hij je daar niet alleen achter had moeten laten.

Jaja! En als jij daar lekker ligt te lebberen moet hij dat maar lekker aan blijven kijken, en daarna als jij uitgelebbert en afgelikt bent samen weer gezellig naar huis?? }:0

Liezel1

Re: In de steek gelaten tijdens het stappen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 16:54

TS, afgezien van het feit dat je hem hebt gekwetst denk ik dat er nóg een leermoment in dit verhaal zit.
Je eigen verantwoordelijkheid. Als jij op een bepaalde tijd een trein/bus moet halen, dan moet je daar ZELF op letten en niet er vanuit gaan dat iemand anders dat wel voor je doet.

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 16:55

snap die B ergens ook wel hoor. Je weet dat hij gevoelens voro je heeft. weetje hoe moeilijk het dan is om te zien dat jij met een ander gaat?

geen excuus, hij had bij je moeten blijven, samen uit samen thuis ;) maar je had ook wel beetje beter na kunnen denken over zjin gevoelens. Je was daar samen en hij wist waar je zat, de kans groot genoeg dat hij je kan zien.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-09 17:01

Liezel1 en smurffie: Ik ben het met jullie beide eens. Ik had inderdaad zelf op de tijd moeten letten. Maar dat ik de trein had gemist maaktte me niet zo veel uit. Ik was meer boos om het feit dat hij zomaar was weggegaan terwijl ik het daar amper kende, maar ik ben net zo hard stom geweest.

Oftewel: Ik vind idd samen uit, samen thuis maar ik had ook gewoon nee moeten zeggen tegen die jongen ook al wou ik nog zo graag! Ik ben gewoon stom geweest.

Ik zit nu trouwens al een hele tijd met B te praten. Het gesprek gaat nu wel wat beter. In het begin zij hij niks en toen ben ik gewoon gaan vertellen over wat ik vond en wat ik dacht en dat ik er spijt van heb dat ik hem gekwetst heb en dat ik hoop dat we er samen weer uit kunnen komen. We hebben even een redelijk goed gesprek er over gehad en over zijn gevoelens enzo maar nu heeft hij net aangegeven dat hij even wat tijd voor zichzelf wil. Hij wou ook niet bellen.. Dus ik moet afwachten..
Laatst bijgewerkt door Cubone op 25-01-09 17:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 17:03

Toch een beetje sterkte dan maar..

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 17:04

is begrijpelijk........... denk dat die jongen goed op zn ziel getrapt is.......... laat hem maar even...... en forceer nu maar even niks :) van de week is vroeg genoeg :)

als jij maar heel open en duidelijk ben geweest dan komt dat wel goed :)

Rens_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 17:04

Ja, geef hem ook de tijd om dit even te laten bezinken.

Opzich is hem op een hele harde manier duidelijk geworden dat je hem echt niet wil. Dat kan heel rauw op je dak komen hoor!

Tijd heelt wonden..zeggen ze

jeanke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 17:06

Horsii_mine schreef:
We hebben even een redelijk goed gesprek er over gehad en over zijn gevoelens enzo maar nu heeft hij net aangegeven dat hij even wat tijd voor zichzelf wil. Hij wou ook niet bellen.. Dus ik moet afwachten..

Vind ik niet meer dan logisch dat hij tijd wil.
Gevoelens gaan niet 1.2.3 over en je hebt hem goed gekwetst.
Vind dat je al van geluk mag spreken als hij vrienden wil blijven.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 17:26

Precies wat ik al zei dus, TS had niet echt in de gaten wat ze gedaan had en hoe die jongen zich daarbij voelde. Nu ziet ze in dat het tamelijk k.ut is wat ze gedaan heeft enzo.
TS, geef hem de tijd, niet te veel pushen. Goed dat je je verhaal hebt gehouden ondanks dat hij niet reageerde. Hoop voor je dat 't weer goedkomt!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 17:46

TS, fijn dat jullie er inmiddels over hebben kunnen praten! En ook dat je inziet dat je zelf op de tijd had moeten letten. De rest heeft tijd nodig (dagen, weken?). Het is allemaal nu nog veel te vers.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 19:03

Moderatoropmerking:
Hier een slotje voor overleg

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 22:13

Omdat ondertussen alles wel gezegd is in dit topic en de meeste meningen wel gegeven zijn, wordt het slotje definitief.