Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Echwel schreef:Net o als het belachelijk is om Ajax en joden in een zin altijd te noemen, Ajax is een voetbalclub met heel weinig joodse voetballers..
Nadine___ schreef:Echwel schreef:Net o als het belachelijk is om Ajax en joden in een zin altijd te noemen, Ajax is een voetbalclub met heel weinig joodse voetballers..
Ik snap ook nog steeds niet de gedachte hier achter.
Maar goed, ik kom opeens binnenvallen in de discussie, mijn excuses hiervoor maar na wat ik daar allemaal heb gezien, het fokt mij op hoe er nog steeds mensen als Neo-Nazi's kunnen bestaan.
evanescence schreef:Sientje schreef:Ben d'r ook geweest. Heb me - zacht gezegd - erg verbaasd over de aanwezigheid van een aantal neo-nazi's aldaar, die een soort triomf-foto's gingen maken en luidruchtig moppen liepen te tappen. Eigenlijk heeft minstens zo veel (negatieve) indruk op me gemaakt als alle barakken bij elkaar.
Dat vind ik dus zo triest, als mensen er heen gaan en geen enkele druppel respect tonen.
Er zitten natuurlijk weer een stel tussen, die het allemaal erg grappig vinden, maar ik denk dat ze de gevolgen nog niet ingezien. Ze willen niet kijken dan hun neus lang is.
Nadine___ schreef:@evanescense ;
Ik snap precies wat jij bedoelt. Ik probeer niet in hokjes te denken, maar je doet het zo snel. Per ongeluk, ik duid dan wel op het groepje waar iemand over verteld. (die liepen te juichen in het concentratiekamp, enzovoorts).
Echwel schreef:evanescence Lonsdale is niet genoemd maar men roept nog steeds dat Ajaxcieden joden zijn terwijl dat niet is..
Hoevaak er met wedstrijden anti jood spandoeken hangen is gewoon belachelijk
En neo-nazi's zijn tegen alles wat anders is dan een gewone blanke Ja en omdat Ajax een joodse voorzitter had, moet je dat maar uiten in verwensingen tegen joden
Sleeper schreef:Evanscene, dan zijn het geen neo-nazi's. Maar dragers van lonsdale kleding.
Nadine___ schreef:Sleeper schreef:Evanscene, dan zijn het geen neo-nazi's. Maar dragers van lonsdale kleding.
Meest worden ze Neo-nazi's genoemd. (staat voor Nieuwe Nazi's). En ik neem aan dat ze dan in dezelfde ideeen leven als de nazi's van vroeger. Ik bedoel, waarom zou het anders zo heten? of is dat te oppervlakkig van mijn kant.