Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SpikkelFire schreef:Ik kan alleen niet vinden waar je kan zien tot wanneer ze vastzitten, weet iemand dat?
SpikkelFire schreef:Ik kan alleen niet vinden waar je kan zien tot wanneer ze vastzitten, weet iemand dat?
Nickytje schreef:Ik heb al een behoorlijke brief geschreven (nou even getypt, anders moet ik 100x overnieuw beginnen) waarin ik mezelf voorstel, waarom ik hem schrijf en enkele vraagjes aan hem gericht.
Iemand een idee wat het verschil net is tussen murder en manslaughter? Want dat kom ik ook vaak tegen.
'De mijne' is overigens 31j en zit al daar sinds z'n 19de.
Nickytje schreef:Ik heb al een behoorlijke brief geschreven (nou even getypt, anders moet ik 100x overnieuw beginnen) waarin ik mezelf voorstel, waarom ik hem schrijf en enkele vraagjes aan hem gericht.
Iemand een idee wat het verschil net is tussen murder en manslaughter? Want dat kom ik ook vaak tegen.
mltex schreef:Nickytje schreef:Ik heb al een behoorlijke brief geschreven (nou even getypt, anders moet ik 100x overnieuw beginnen) waarin ik mezelf voorstel, waarom ik hem schrijf en enkele vraagjes aan hem gericht.
Murder is moord, manslaughter voluntary is doodslag, manslaughter unvolantary is dood door schuld
SteffiiY schreef:waar vind ik al die profielen op de site?