Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Citaat:Ben het er helemaal mee eens! Als ik jou was zou ik iemand laten komen die deze 'energie' weg kan halen. Zelf geloof ik erin (opgegroeid met dit soort dingen). Ik heb sinds kort een nieuwe poes, en ik weet dat er goede energies in huis zijn, en ze zitten de hele tijd om zich een te kijken en dan opeens wordt der staart dik en gaat ze blazen tegen de '' lucht''

KiWiKo schreef:Char is een afkorting van Charlatan!!!
Nee geesten bestaan alleen in iemands te grote fantasie
Dan hoef je verder ook niets meer te ondernemen kwa reparaties en zo
KiWiKo schreef:Char is een afkorting van Charlatan!!!
Kweetnietje1 schreef:En Derek van DrekNee geesten bestaan alleen in iemands te grote fantasie
R0X schreef:Kweetnietje1 schreef:En Derek van DrekNee geesten bestaan alleen in iemands te grote fantasie
Kijk jij wel eens naar Derek? Want er worden toch echt dingen gezegd die niemand kan weten....
Slimme mensjes in dienst... komop, dat is een tvprogramma, sinds wanneer zijn die realistisch?? Broccoli schreef:KiWiKo schreef:Char is een afkorting van Charlatan!!!
Maar wat is dat dan?
Zwerte schreef:Een redactie weet verrekte veel hoorSlimme mensjes in dienst... komop, dat is een tvprogramma, sinds wanneer zijn die realistisch??
het is nu dus alleen nog dat fijne geluidje dat ik denk dat er iemand vermoord word 
R0X schreef:Zwerte schreef:Een redactie weet verrekte veel hoorSlimme mensjes in dienst... komop, dat is een tvprogramma, sinds wanneer zijn die realistisch??
Hm, ja maar weten zij ook van een wondje achter iemands oor? Of dat diegene een kettingkje met hangertje had die toen zijn gescheiden?
Dat lijkt me nogal stug.
Heb je Derek ook bezig gezien met kinderen? Hij begrijpt die kinderen en laat de ouders daarop inspelen door anders te gaan opvoeden, en waarom helpt dat dan ook ineens?
Knap is het zeker maar of hij echt met geesten communiceert betwijfel ik toch. Ik sluit het niet uit maar geloof er gewoon niet zo in. Zwerte schreef:Een redactie weet verrekte veel hoorSlimme mensjes in dienst... komop, dat is een tvprogramma, sinds wanneer zijn die realistisch??
Knap is het zeker maar of hij echt met geesten communiceert betwijfel ik toch. Ik sluit het niet uit maar geloof er gewoon niet zo in.