getver, er gebeuren hier rare dingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: getver, er gebeuren hier rare dingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 06:52

Hou op met jullie geesten, jullie zijn niet wijs Haha!

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 07:27

Citaat:
Ben het er helemaal mee eens! Als ik jou was zou ik iemand laten komen die deze 'energie' weg kan halen. Zelf geloof ik erin (opgegroeid met dit soort dingen). Ik heb sinds kort een nieuwe poes, en ik weet dat er goede energies in huis zijn, en ze zitten de hele tijd om zich een te kijken en dan opeens wordt der staart dik en gaat ze blazen tegen de '' lucht'' Bloos

en als ik jou nou vertel dat katten juist op negatieve energien afkomen Knipoog

Wat vervelend Lonneke, 1 tip, ga jezelf niet gek maken. Het is goed dat je je angst verteld, maar door een topic als deze kun je er ook teveel in meegaan (heb ik zelf altijd, kan mezelf zo goed opfokken, haha)..dus probeer wel met je voeten op de vloer te blijven..
Er kwam iemand met een goede tip, mocht je denken dat het om geesten gaan, jezelf afsluiten, laten merken dat je er geen trek in hebt, je niet kunt helpen en jezelf in het licht zetten denkbeeldig...
Hopelijk kan de woningbouw je helpen, maar gok zomaar dat die niet iemand met een wichelroede of wierrookjes laten komen.
Veel succes..Marleen Usar zal je vast pbén na het lezen van dit topic Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 07:42

O neeeee he, weer een ghosthunter.... Bokt slaat door???

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 07:53

nee dat zijn de boktgeesten die bokt op tilt doen slaan Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 07:55

Blijkbaar, die zijn helemaal leip geworden.

Kweetnietje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 08:00

KiWiKo schreef:
Char is een afkorting van Charlatan!!! Lachen

En Derek van Drek Haha! Nee geesten bestaan alleen in iemands te grote fantasie Knipoog
Lonneke, je bent op de goede weg met een nuchtere kijk op de zaak. Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 08:01

Nu de rest nog zien te overtuigen dat er ook zoiets bestaat als huisgeluiden, lijkt me een gezonde zaak!!!

Kweetnietje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 08:03

Maar het is zo gemakkelijk om te roepen dat er geesten zijn. Dat klinkt ook nog interessant en eigentijds ROFL Dan hoef je verder ook niets meer te ondernemen kwa reparaties en zo Knipoog Haha!

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 08:10

KiWiKo schreef:

Maar wat is dat dan? Nagelbijten / Gniffelen

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 08:11

Ik geloof ook in geesten.
Maar ik ben heus niet zo naïef om te denken dat elke scheet te maken heeft met een geest.
Ik vind wel dat er wat respectvoller gereageerd mag worden naar mensen die er wel in geloven.
Laatst bijgewerkt door Nadine_S op 28-11-08 08:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 08:12

ik snap het nog steeds niet....Velux is de firma die dakramen maakt??

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 08:13

Mss moet ze VS om hulp vragem die kan toch readen???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 08:16

Wie is VS nou weer? Ik moet eerlijk zeggen dat ik heel veel reacties hier maar stangend en onzinnig vind. Geen stijl om iemand die nét eindelijk weer een huis heeft, een stelletje geesten aan te praten......

Ik weet opeens weer wie VS is... maar kom op mensen laten we ophouden met die geesten-onzin, lijkt me totaal onzinnig om daarover door te draven.

R0X

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 09:58

Kweetnietje1 schreef:
En Derek van Drek Haha! Nee geesten bestaan alleen in iemands te grote fantasie Knipoog

Kijk jij wel eens naar Derek? Want er worden toch echt dingen gezegd die niemand kan weten....

Alleen heeft hij het nu wel ineens verdomd veel over "je zoon/dochter" die ze niet kennen, en dus een miskraam blijkt te zijn geweest. Nagelbijten / Gniffelen

Ik denk dat het ook huisgeluiden zijn. In het huis van mijn ouders hoorde ik altijd iemand op het dak lopen, kloppen en tikken. Net als de verwarming. Dan kan ik mezelf wel laten denken dat het een geest is die mij zonodig moet komen opzoeken maar het zijn gewoon huisgeluiden Knipoog

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 11:03

R0X schreef:
Kweetnietje1 schreef:

Kijk jij wel eens naar Derek? Want er worden toch echt dingen gezegd die niemand kan weten....

Een redactie weet verrekte veel hoor Haha! Slimme mensjes in dienst... komop, dat is een tvprogramma, sinds wanneer zijn die realistisch??

Schimpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 11:23

Broccoli schreef:
KiWiKo schreef:

Maar wat is dat dan? Nagelbijten / Gniffelen

In een woord? Een oplichter.

R0X

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 11:25

Zwerte schreef:
Een redactie weet verrekte veel hoor Haha! Slimme mensjes in dienst... komop, dat is een tvprogramma, sinds wanneer zijn die realistisch??

Hm, ja maar weten zij ook van een wondje achter iemands oor? Of dat diegene een kettingkje met hangertje had die toen zijn gescheiden?
Dat lijkt me nogal stug.

Heb je Derek ook bezig gezien met kinderen? Hij begrijpt die kinderen en laat de ouders daarop inspelen door anders te gaan opvoeden, en waarom helpt dat dan ook ineens?

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 11:27

@ Schimpie: ooooh!
Goh, weer iets geleerd. Thanks! Lachen

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 11:28

Lonneke, ik hoop dat er vandaag dan even iemand bij je komt kijken. Beetje irritant lijkt het me!

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 11:41

Grappig dat na een uitzending van Derek er uitspraken komen die hij toevallig gister exact zo zei, en zeker als je dan beweerd het toevallig gister niet gezien te hebben Sigaar

Maar goed, hopelijk komt er vandaag dan wel iemand Lonneke, anders zelf gewoon gaan bellen tot vervelends toe.
Nogmaals, wat gelukkig het merendeel ook al zegt, het geluid komt van een kant, dus dan weet je eigenlijk al wel dat het iets mechanisch moet zijn.
En zeker gezien je het zo vaak hoort, dat is duidelijk geen geest hoor Knipoog

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-08 11:42

helaas, ik heb nu velux zelf maar gebeld en ze hebben te maken met ziektes onder het personeel dus er gaat vandaag niemand komen. ik blijf er zelf gewoon nuchter onder, ik ga niet gelijk van het ergste uit. mijn computer heeft niet meer raar gedaan en de telefoon houdt zich ook koest Haha! het is nu dus alleen nog dat fijne geluidje dat ik denk dat er iemand vermoord word Haha!
velux is trouwens hier in pijnacker een electrotechnische bedrijf. het klopt dat er ook een velux dakvensters bestaat maar dit is weer een ander bedrijf.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 11:46

Zit nu al vanaf de eerste post mee te lezen en wil nu ook weten waar het geluidje vandaan komt!

Lonneke, petje af voor hoe je het aanpakt hoor! Je hebt DE plek in elk geval in het oog, buurman hoort niks (doof??? kan ook nog he. De een heeft een beter gehoor dan de ander. Ik hoor sommige vleermuizen (ja sorry, kan het ook niet helpen en draag echt geen zwart masker en cape)) maar het is er dus wel.

Wat ook kan: je hebt het over een apparaat op het dak. Daar staat natuurlijk wind op. Als daar een klein onderdeeltje af en toe wind vangt en dan dus een beetje beweegt... dat is dus niet op een bepaald ritme. Wind is steeds afwijkend... Zomaar een idee hoor. Dat buurman miks hoort: misschien doof, andere muur, meer herrie in zijn eigen kamer en vooral: is er niet op gefocused!

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 11:47

Ja, d egriep heerst momenteel flink, jammer dat er vandaag dan niemand langs kan komen.
Maar ondanks dat het geluid irritant blijft, ben je volgens mij al wel een stukje rustiger eronder.

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 12:14

R0X schreef:
Zwerte schreef:

Hm, ja maar weten zij ook van een wondje achter iemands oor? Of dat diegene een kettingkje met hangertje had die toen zijn gescheiden?
Dat lijkt me nogal stug.

Heb je Derek ook bezig gezien met kinderen? Hij begrijpt die kinderen en laat de ouders daarop inspelen door anders te gaan opvoeden, en waarom helpt dat dan ook ineens?

Vast wel. Ik moet eerlijk zeggen dat ik me er zelf ook over verbaasd heb hoor, het zijn zeker geen standaard truukjes die hij toepast. Daardoor duurt het ook zo lang voordat hij ontmaskert word Haha! Knap is het zeker maar of hij echt met geesten communiceert betwijfel ik toch. Ik sluit het niet uit maar geloof er gewoon niet zo in.
Met kinderen heb ik me alleen maar kapot gelachen. Hij beschrijft gedachtes van kinderen die anatomisch nog niet eens in de hersentjes mogelijk zijn volgens mij. Het zijn halve filosofen volgens hem, dat gaat me echt veel te ver. Een baby heeft nog nauwelijks door dat zn tenen van hem zijn, laat staan dat hij door heeft dat mama beter voor haarzelf moet zorgen. En of zijn methodes helpen weet je niet, voor het programma moeten ze allemaal zeggen dat het geweldig gaat. Dat is nou eenmaal televisie! Voor realiteit moet je niet naar dat kastje kijken maar om je heen...

Lonneke, weten ze dan wanneer ze wel komen??

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-08 12:39

Zwerte schreef:

Dat lijkt me nogal stug.

Heb je Derek ook bezig gezien met kinderen? Hij begrijpt die kinderen en laat de ouders daarop inspelen door anders te gaan opvoeden, en waarom helpt dat dan ook ineens?[/quote]

Vast wel. Ik moet eerlijk zeggen dat ik me er zelf ook over verbaasd heb hoor, het zijn zeker geen standaard truukjes die hij toepast. Daardoor duurt het ook zo lang voordat hij ontmaskert word Haha! Knap is het zeker maar of hij echt met geesten communiceert betwijfel ik toch. Ik sluit het niet uit maar geloof er gewoon niet zo in.
Met kinderen heb ik me alleen maar kapot gelachen. Hij beschrijft gedachtes van kinderen die anatomisch nog niet eens in de hersentjes mogelijk zijn volgens mij. Het zijn halve filosofen volgens hem, dat gaat me echt veel te ver. Een baby heeft nog nauwelijks door dat zn tenen van hem zijn, laat staan dat hij door heeft dat mama beter voor haarzelf moet zorgen. En of zijn methodes helpen weet je niet, voor het programma moeten ze allemaal zeggen dat het geweldig gaat. Dat is nou eenmaal televisie! Voor realiteit moet je niet naar dat kastje kijken maar om je heen...

Lonneke, weten ze dan wanneer ze wel komen??[/quote]

ze kon er geen zinnig woord over zeggen wanneer ze me gaan bellen helaas. ik blijf er gewoon nuchter onder, wat moet je anders. dat het geen geest is geloof ik nu wel. maar wat het dan is is de grote vraag. ik hoop dat het snel opgelost word. ik ben blij dat iedereen zo meedenkt metme. dat doet me goed.