Nog meer drama!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Re: Nog meer drama!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-08 20:54

Hij was net op MSN, gewoon wat luchtige dingen besproken.
Hij heeft een uur niets gezegd, en is nu offline.
Vreemd, en raar. Maargoed. Boeiend.
Weet alleen dat hij huiswerk moest maken.
Nouja.

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 12:38

heee, nog wel van plan om met hem af te spreken? Knipoog

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-08 15:04

Ja, lijkt me wel zo verstandig ja.
Aangezien we elkaar op veel feesten nog tegen zullen komen. Zal een nare confrontatie zijn, lijkt me.
De kans is ook nog aanwezig dat ik hem zaterdag weer zie, maar ach, laten we maar hopen van niet!

Denk dat het voor hem ook niet zomaar afgesloten is, al zegt hij van wel. Een ander meisje zal hem toch altijd weer aan mij herinneren. En als je zoiets niet goed afsluit, lijkt me dat naar.

Vannacht lekker gedroomd Nagelbijten / Gniffelen
Hij kwam in eens bij mij, en begon me te zoenen en te vertellen dat hij me zo miste en alles. Achja... fijne droom. Nagelbijten / Gniffelen

naath

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 15:12

He, klote dromen zijn dat. Vooral als ze niet uitkomen .. haha.

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 15:13

haha, en als je wakker wordt Tong uitsteken

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-08 15:22

Ik werd wakker met een lach op mijn gezicht, en helaas een hoop lawaai. De straat tegenover mijn huis wordt er uit gehaald. Ik snapte er niets van Huilen van het lachen
Dit was niet echt een bijzondere droom, gewoon leuk Nagelbijten / Gniffelen

En heb toch wel het idee dat zijn zusje ergens misschien toch gelijk krijgt. Want hij is naar mijn idee duidelijk bang voor zijn eigen gevoelens. Hihi. Blij met zondag, bevestigd toch dat ik hem heel goed ken. We zullen zien Tong uitsteken
Denk alleen niet dat het voor januari gaat lukken, mijn ouders zijn telkens thuis.

oester

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 15:27

Janine1990 schreef:
Denk alleen niet dat het voor januari gaat lukken, mijn ouders zijn telkens thuis.

Misschien heb ik dat stuk ergens gemist, maar is hij niet meer welkom?

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 15:27

en kun je neit ergens anders afspreken?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-08 15:31

@ oester:
Hihi, ik wil niet dat mijn ouders thuis zijn. Hij zal nog wel welkom zijn, maar hij zal zich er niet prettig bij voelen. En ik waarschijnlijk nog minder. Omdat ik weet hoe mijn moeder in ieder geval er over denkt. Het zal dan allemaal veel zwaarder zijn, naar mijn idee.

@ J_Charissa:
Nee, denk het niet. Hij mag zijn spullen ophalen.
Hij weet dat ik best met hem wil afspreken om andere dingen, maar dan niet bij een van ons thuis. Denk dat hij daar al helemaal niet aan toe is. Gezien de twijfel in zijn hoofd.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-08 21:11

Nou, meneer was weer op MSN.
Het is donderdag, en ja, dan doe je niet zoveel. Normaal was hij hier altijd op donderdag.

Ik heb maar even gevraagd of hij ook al eens wist wie de roddel in de rondte had gestrooid dat het bedrijf waar m'n vader werkt failliet is. Want de roddel wordt steeds erger. Zo erg zelfs, dat er uitvoerders bellen of het waar is.
Kinda weird.
Hij wist het nog niet, maar hij zal er misschien wel even aan denken morgen.
Hoe duidelijk mag het zijn, hij zegt overal misschien bij. Hij weet zelfs dát niet zeker.
Hij doet niet eens zijn best voor zichzelf.

Ik stuurde nog wat, want het is zo'n onzin dat het bedrijf failliet zou gaan, aangezien ze in januari op cruise gaan.
Joehoee.. mijn ouders ook! Lekker alleen thuis!
Hoopte natuurlijk altijd al dat we een weekendje alleen zouden zijn, of een weekje. Ik wist dat m'n oudes graag met z'n twee weg wilden. En nu hebben ze een leuke cruise.
In elk andere verloop was Geert waarschijnlijk die dagen bij ons in huis geweest, ontzettend fijn zou dat zijn. Huisje, boompje, hondje, zusje. Maar wel leuk!
Helaas is dit niet het geval.

Afijn, waar was ik gebleven?
De berichten waren in eens niet aangekomen, kreeg alles terug. En hij was offline.
Het is dus niet aangekomen, en ik weet dat MSN heel erg irritant is, in ieder geval hier in het noorden.
M'n zusje kan amper op MSN komen, die zit steeds op e-buddy. En ik doe er heel lang over.

Wilde eigenlijk niets tegen hem gaan zeggen, aangezien hij dinsdag zomaar offline zou gaan. Maar m'n vader herinnerde me er vanavond bij het eten nog even weer aan. En tsjah.. ik ben ook wel erg benieuwd naar wat er allemaal voor roddels gaan, en wat ze daar op het bedrijf mee gaan doen.
Vind het akelig dat hij niets tegen mij zegt, maar hij is op MSN. Eigenlijk steeds vaker. En ik weet niet waarom.
Hij moest nooit zoveel van MSN hebben. En speelde liever een spelletje op de computer.
Of hij zondag heeft gerealiseerd dat het wel fijn is om te praten? Lijkt me niet.
Of hij me uit wil dagen? Ook geen idee.
Dat hij het niet erg vind dat ik ook nog leef, best logisch. Maar als ik hem was zou ik elke vorm van contact eigenlijk een beetje achterwege laten.
Nu ik dit zo schrijf, bedenk ik ineens dat ik zaterdagavond een sms terug heb gestuurd, en hij zondag op MSN was. Waarom? Begon hij zich te realiseren dat het op deze manier niet goed is? Lijkt me een goede mogelijkheid.
Dat hij ineens vaker op MSN is.. Vind ik vooral na zondag raar.
Ik dacht dat hij me nooit meer wilde spreken. Nagelbijten / Gniffelen
Oké, misschien een beetje overdreven. Maar ik had dit niet verwacht.
Geen doei zeggen, vind ik alleen erg belachelijk.

Ik weet even niet wat ik hiermee moet.
Zondag kreeg ik weer een hoop zelfvertrouwen, omdat na al die tijd geen contact te hebben gehad, hij nog geen spat was veranderd, en ik hem nog steeds kon, en kan doorgronden! Niet geheel onbelangrijk dat laatste.
Door wat er nu gebeurd wordt ik weer een beetje onzeker, maar ik denk er maar even niet aan.
Denk wel dat ik hem snel ga zeggen waar het op staat. Maar ook dat weet ik weer niet zeker.
Ergens heb ik niets te verliezen, maar zondag heeft hij al zo'n bonk informatie te verwerken gekregen.
Iets waar hij even overna moet denken, neem ik aan. Al weet ik niet of hij dat ook gaat doen.

Als hij nog raarder gaat doen, zal ik hem zeggen waar het op staat. En zal ik ook zeggen dat hij niet zo onvolwassen moet doen. Dat we 18 en 22 zijn, en we verdorie wel een relatie kunnen afsluiten door zelf je spullen op te halen, in plaats van iemand anders het vuile werk laten opknappen.

ZO! DIT LUCHT OP! Haha!

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 22:00

jeetje Jeanine...je denkt en je denkt...

Misschien is hij op MSN omdat hij met iemand anders chat? Want als hij echt graag contact wilt houden dan gaat hij niet zomaar offline...en dan spreekt hij je uit zichzelf aan.

En zijn antwoord steeds " misschien" , ik denk dat hij gewoon heel erg onverschillig is. Denk dat het hem niet zo heel veel meer kan boeien.

Ik zou bij dit soort antwoorden en dit soort gedrag heel snel de conclusie trekken dat het echt over is.

Je kent mijn verhaal en ik heb voor mijzelf wat dingen op een rijtje gezet, zijn gedrag eens geanalyseerd en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik mij er niet happy bij voel. Dus heb ik het uitgemaakt.

Je bent echt nog verliefd...en ziet de dingen niet realistisch en zoals ze zijn. Als je het echt nog een keer wil uitpraten, ga dan gewoon een keer naar hem toe en praat. Maar verwacht niets maar dan ook niets van hem. Maar doe dit wel snel want je blijft er echt te lang in hangen (en dat herken ik wel hoor, ik heb het ook een keer zo erg gehad).

En daarbij, een jongen van 22 vind ik zelf vaak nog totaal niet volwassen. Ik vind dat zelf nog heel erg jong! Zelfs mannen van 30 kunnen onvolwassen doen (heb ik gemerkt!).

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 22:03

En oh ja...MSN...dat vind IK dus kinderachtig. Waarom bel je hem niet gewoon?
Ik heb nog nooit MSN gesprekken gevoerd met een vriendje, het was gewoon bellen en af en toe een smsje.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-08 22:23

Hoi Leatitia,

Het is gewoon Janine. Geen moeilijke e's en a's en n-en. Lachen
Het is niet erg, maar vind het af en toe heel irritant dat mensen mijn naam niet kunnen uitspreken of opschrijven. Nagelbijten / Gniffelen

Ik begrijp héél goed wat je bedoelt! En ik maak mezelf aan het twijfelen ermee.
Natuurlijk, wie weet is hij aan het babbelen met een ander. Maar ik heb zovaak gezellig naast hem gezeten op MSN. Hij heeft niet veel mensen op MSN. Volgens mij maar iets van 120, ik heb er zelf ook niet veel trouwens, maar dat terzijde. Nooit sprak iemand op MSN hem aan, op zijn kameraden na. Ik weet alleen dat één van de jongens nu thuis is, en dat die waarschijnlijk met hem heeft gesproken. Dat hij daar ook naar toe is gegaan.

Ik snap heel goed dat jij die misschien onverschillig vind, en dat het voor hem echt over is. Maar hij heeft me zondag wel laten merken dat dat niet zo is. Ik weet het heel zeker. Want ik ken hem door en door, ook dat gaf hij me zondag weer dubbel te kennen. Hij noemde me altijd 'helderziend', maar ik ben gewoon heel sterk met ogen, en gedrag. Niet alleen bij hem, ik weet precies wie er over mij roddelen, en wat de roddel is. Dat soort dingen, kan ontzettend vervelend zijn, en ik ga daar ontzettend veel energie in steken. Maar het is ook fijn om te weten dat je mensen goed kan doorgronden. Zoals in dit geval.
Ik weet me nog goed te herinneren dat hij eind Mei naar Nope is Dope zou. Of eigenlijk was dit het verhaal:
Zijn vrienden belden of hij kaartjes wilde hebben daarvoor. Hij wist niet of hij heen zou, en nam dus ook de telefoon niet op. Even later belde die kameraad naar mijn huis, en nam mijn zusje op. De jongen deed alsof hij Geert z'n vader was, en Geert nam de telefoon over. Meteen lachen natuurlijk. Maar of hij dus ook kaartjes wilde. Hij wist nog niet of hij heen wilde, en zei dit ook. Toch maar een kaartje besteld. De zaterdag erop wist hij het nog niet zeker. Uiteindelijk wel gegaan. Maar hij vond het achteraf niet de moeite waard geweest.
Ken je dat liedje van Het Goede Doel? Nooduitgang.
Dat heb ik, dat heeft hij nog veel erger.
ALLES is bij hem misschien. Dat is niet alleen in mijn geval, ook zijn zusje, zijn broertje en zijn ouders hebben er last van. Zijn vrienden ook, zoals je wel kon lezen hiervoor.
Het is geen onverschilligheid bij hem, daar ken ik hem te goed voor. Het is gewoon onzekerheid. Niet weten wat hij wil.
En ja... Waar geen wil is, ben ik weg...

Ik ken jouw verhaal, ja.
Maar ik ben jou niet. Ik ben nog maar 18. Ik ben jong, en ik ben soms een beetje raar.
Nog lang niet volwassen. Maar volwassen genoeg om mensen te kunnen doorgronden.
Ik weet ook vaak dingen, van mensen, die ze zelf niet weten, niet onder woorden kunnen brengen.

Ik weet niet eens of ik nog wel verliefd ben. Wie weet zie ik hem, en ben ik er helemaal zat van.
Ik wil dit volwassen kunnen afsluiten, zijn spullen aan zijn zusje meegeven is kinderachtig.
En vind je dat ik er nu lang in blijf hangen? Geloof me, ik ben eens 3 jaar verliefd geweest op een ongelooflijke banketstaaf!
Dus dit is nog niet zo heel ernstig hoor Lachen

MSN is kinderachtig, ja.
Maar denk je dat ik hem durf te bellen?

Hij is trouwens weer online.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 22:25

Ik zou niet zo in de gaten blijven houden wanneer hij online is.
Hij heeft immers ook een eigen leven en is waarschijnlijk met andere mensen aan het praten en dergelijke.
Dat hij nu online is wil natuurlijk verder helemaal niets zeggen. Ik zou me er dan ook niet blind op staren.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-08 22:29

Ik ga me er zeker niet op blind staren.
Ben er even zat van, hij mag best weten dat ik even niet met hem praat. En hopelijk knaagt dat aan hem.
Aangezien mijn laatste berichten niet aan waren gekomen, vind het bijzonder dat hij online is gegaan.
Hopelijk hoopt hij dat ik nog wat ga zeggen. Maar dat doe ik vanavond niet.
Al verwacht ik niet dat hij dat hoopt.
Hoop natuurlijk wel dat het hem steekt.

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 22:31

spreek hem aan en zeg : ik bel je ff ok?

en dan bel je hem gewoon en zeg je wat je wilt zeggen en dat je wilt praten.

en ik vind je niet raar hoor! ik herken mijzelf in jou hoe ik vroeger was. heb een keer echt 3 maanden alles lopen analyseren over een erg mislukte relatie met een zwitser...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-08 22:38

Gelukkig is dit geen Zwitser Nagelbijten / Gniffelen
En is dit wat dichter bij huis.
Ik vind mezelf soms wel wat raar, maar ik ben vroeger heel erg gepest. En heb niet altijd leuke mensen om me heen gehad.
Lang lang verhaal, maar kan het zo erg maken als ik wil.
Weet dat ik het moet accepteren, en dat ik het met rust moet laten. Ik ben Janine, en ik ben niet anders omdat ik toevallig gepest ben..

Ik wil hem wel bellen, maar ik doe het nu nog niet. Ik wil hem eerst nog even de tijd gunnen om over zondag na te denken.
Ik wacht nog even met bellen. Face to face vind ik het makkelijker, maar dan is het natuurlijk wel wat makkelijker als ik eerst met hem heb gepraat. En dan niet op MSN. Lachen Anders is het ook weer zo beladen.

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 23:40

Ik kende mijn ex als geen ander, ik kende hem beter dan hij zichzelf kende. Maaaar dat betekent niet dat je daar een relatie mee kan redden of iemand bij je kan houden als het niet lekker loopt. Helaas, daar heb je uiteindelijk weinig aan.
Mijn tips en hulp hebben wel voor een hele leuke partner gezorgd voor degene die hem uiteindelijk "kreeg" want toen had ie wel geleerd hoe het niet moest en hoe het wel moest, maar vaak maakt de volgende partner dat resultaat en die winst pas mee Haha! Ik kan daar nu de lol wel van inzien, toen niet echt, ik vond het maar onrechtvaardig.

Wardie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 00:00

Meid, als ik het zo lees denk ik: laat lopen die gozer! Hij is overduidelijk (nog) niet toe aan een relatie en aan zijn onverschilligheid te merken interesseert het hem niet veel meer. Het feit dat hij online is zegt ook niks, wie zegt dat ie voor jou online is? Misschien heeft ie niet eens door dat MSN aangemeld is! Het is poedersuiker en hard en gemeen maar ik vrees toch echt dat je hem beter met rust kunt laten en de eer aan jezelf moet houden... Op een gegeven moment gaat hij je misschien zelfs vervelend vinden.. Beter kun je net doen of je er helemaal geen last van hebt en weer lekker naar je feestjes gaan en als je hem tegen komt; geen probleem van maken; "hoi, alles goed?", meer niet! Mocht hij dan toch nog spijt krijgen dan laat je hem maar mooi een tijdje achter je aan hobbelen, kom op zeg! Beetje meer gevoel van eigenwaarde hebben hoor, in je profiel te zien ben je een mooie meid, dus ik zou zeggen: ga ervoor!!

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 00:15

Meis, wat maak jij het jezelf moeilijk... Ik heb ooit in hetzelfde schuitje gezeten (jaren geleden), zonder tekst en uitleg werd een relatie van 2 jaar verbroken terwijl we vlak daar voor nog gezellig op vakantie waren geweest en ik had het echt niet aan zien komen. Ik heb nooit meer contact gehad en tekst en uitleg heb ik dus nooit gehad. Als hij je geen tekst en uitleg wil (of kan?) geven, dan kan je hoog en laag springen, maar dan komt er waarschijnlijk toch niets... of iig niets oprechts... misschien een flut excuus om er maar "van af" te zijn... Maar wat heb je er eigenlijk aan? Zelfs als hij wel de ware redenen voor zijn besluit zou geven... wat heb je er aan? Ga er maar van uit dat hij voor zichzelf een goede reden heeft, maar maak jezelf niet gek door die reden voor hem te gaan bedenken. Het enige dat imo beangrijk is, is dat hij er voor heeft gekozen niet meer met jullie relatie verder te gaan... daarmee weet je toch genoeg? Natuurlijk is het (nu) hartstikke kl*te voor jou (ik vond het ook meer dan kl*te), maar uiteindelijk zal het, wanneer jij het naast je neer kan leggen, het juist makkelijker maken om er overheen te komen. Want in mijn boekje ben je toch wel een beetje een loser als je geen uitleg geeft wanneer je een relatie verbreekt... en wat moet je op de lange termijn met zo iemand... lekker helemaal niks! Heel veel sterkte en een Ach gut , ik weet dat ik makkelijk praten heb hoor, ik zit niet midden in jouw situatie...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-08 17:21

Goedemiddag allemaal!
Weer prachtige reacties van jullie allemaal! Echt fijn is dit om te lezen, en het wordt steeds makkelijker voor me.

@ fargo:
Ik begrijp wat je bedoelt, las er ooit een stuk over in de Viva geloof ik. Pas de volgende heeft er profijt van. In principe had ik beter zijn tweede kunnen zijn. Maar dat ben ik helaas niet. Ik wil niet dat hij een ander krijgt. Maar dat is op dit moment nog volledig logisch.
Ik weet dat ik mijn relatie (die nu dus niet meer bestaat) er niet mee kan redden.
Het enige dat ik nu weet, de wijsheid die ik nu bezit, maakt dat ik weet dat er een kans bestaat.

@ Wardie:
Ja, ik zou het in andermans leven ook zeggen. Laat gaan, laat lopen. Hij is het niet waard.
Dat hij online is hoeft niet voor mij te zijn, het feit dat hij online is zegt me wel een hoop. Hij heeft me in ieder geval niet geblokkeerd. Dat hij niet met me praat is dan wel een teleurstelling, maar hij ontwijkt me niet. Dat vind ik al heel wat.
Het interesseert hem wel degelijk wat, hij heeft me in dat gesprek verteld dat hij me echt niet vergeten is. Dat hij het wegstopt.
Dat hij dus gewoon opnieuw voor zijn problemen wegloopt. Wat ik wel weet is dat ik hem even niet spreken ga, ik wil niet dat hij zich aan me gaat irriteren. Dat wil ik absoluut niet, ik wil niet mijn eigen kansen weggooien.
Stiekem wil ik hem morgen wel tegenkomen, maar liever ook helemaal niet. En ja, hij mag best achter me aan hobbelen, als hij toch spijt krijgt. Want dat is op dit moment gewoon waar hij bang voor is. Bang voor jezelf... Dat zal toch zwaar zijn? Om dat non-stop te hebben.
Die eigenwaarde heb ik niet echt... Mensen kunnen me zovaak vertellen dat ik mooi ben, maar geloven doe ik het toch niet.

@ vikki:
Ik heb wel tekst en uitleg gekregen, maar ik ken hem zo goed, dat ik weet dat hij niet de juiste beslissing heeft gemaakt. Of eigenlijk nog steeds over zijn beslissing twijfelt. Hij heeft voor zichzelf een goede reden, ik begrijp hem ook wel. Ik weet de reden ook wel, maar ik denk dat hij zichzelf er mee te niet doet. Want mocht hij een andere vriendin krijgen, gaat het ook weer fout. Hij doet zichzelf vooral pijn door voor zijn problemen weg te lopen. En natuurlijk hoop ik dat hij zichzelf ermee heeft, omdat ik hem dolgraag terug wil. Maar dat stel ik in dit geval niet voorop. Dat ik hem terug wil, is gewoon een feit, dat doet er gewoon niet toe.
Ik kan me er steeds beter bij neerleggen, maar het afsluiten lukt me nog niet. Ik wil het in zijn ogen zien. En hij weet dat hij het me niet kan laten zien. Hoe moeilijk kan het zijn om je spullen op te halen en even te kletsen, als hij toch niets meer voor me voelt? Dan zou hij er geen problemen mee hebben. Maar hij heeft er wel problemen mee. En in anderhalve week je gevoel voor iemand kwijtraken? Dat bestaat bijna niet, zeker niet als je je wat dat betreft toch wel een stuk volwassener kan gedragen. Als je niet écht verliefd bent, kan dat. Maar in dit geval kan het niet.
Op de lange termijn had ik niets met hem gekund op deze manier, geloven in verandering. Maar als die verandering op zich laat wachten, had ik mezelf veel en veel meer verdriet gedaan. Ik hoopte alleen dat hij dit keer wel kon veranderen, omdat hij donderdags nog had gezegd dat hij er aan wilde werken. Hij wilde er wat voor doen, maar als het puntje bij paaltje komt, wil hij het ineens niet meer. Kan hij het niet meer. Het klopt niet, dat weet ik, dat heeft hij indirect toegegeven op MSN. En dat geeft al een hoop rust. Lachen

Ik weet dat alles goed bedoeld is hier. En ik ben zo dankbaar voor jullie prachtig mooie reacties.
Helaas weet ik van mezelf, dat mocht hij spijt krijgen, ik hem met open armen ontvang. Op dit moment in ieder geval nog wel.
Het zal misschien ontzettend stom zijn, maar dat zal de ervaring leren.
Never give up on sweet romances, the world is full of second chances.
Ik kan hem altijd de kans geven, en het risico lopen mezelf opnieuw pijn te doen. Dat is misschien dom, maar wie niet waagt, zal ook nooit winnen. Mensen kunnen veranderen, als ze het maar willen.
En als het me weer pijn gaat doen, is het simpelweg mijn eigen schuld. En heb ik me daarbij neer te leggen.
Zo zie ik het op dit moment.
Het is weekend, morgen ga ik nog op buitenrit met twee collega's, en morgenavond op stap.
Ben ontzettend erg aan het hoesten, niet eens zo zeer verkouden, maar heel erg aan het hoesten.
M'n hele keel ligt open, dus dat zal zaterdag lekker gaan met de drank.
Zondag kan ik waarschijnlijk niet praten. Hahaha.
Ik heb zin in dit weekend! Hopelijk hebben jullie ook een leuk weekend!

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 21:58

Oh, dan heb ik dat verkeerd begrepen, sorry... Maar...Ken je hem echt zo goed of denk je hem zo goed te kennen, maar zit het in werkelijkheid misschien toch anders voor hem? Ook hij kan veranderen...

En tsja... als hij twijfelt...als hij zichzelf te niet doet... als het ook in de toekomst weer fout gaat... dan is dat nog steeds zijn probleem en niet dat van jou toch... Lachen Is het voor jou nou niet het belangrijkst om (even) alleen maar aan jezelf en je eigen geluk (dat ook los moet kunnen staan van hem) te denken?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-08 22:03

Geeft niet hoor! Lachen
Zo'n lang verhaal zou ik ook niet helemaal onthouden! Respect dat je het hebt gelezen! Knipoog
Ik weet zeker dat ik hem zo goed ken. Ik was er wel eens onzeker over, maar na zondag weet ik het wel weer heel zeker. Hij is altijd van de misschien, en weet ik niet. Ik denk het.
Dat soort dingen, is soms om gek van te worden. Maar ik begrijp hem ook wel, hij is 22, maar nog lang niet volwassen.
Ik weet zeker dat ik hem zo goed ken, hij is wat dat betreft heel goed te doorgronden. Ik weet het natuurlijk niet 100% zeker, pas als ik zijn ogen zie, weet ik het zeker.
Maar omdat ik zijn ogen sindsdien nooit meer heb gezien, kan ik het niet zeker zeggen. Dat hij me niet 'wil' zien, zegt mij genoeg. Omdat hij ook alleen maar twijfel in zijn ogen had toen we afscheid namen, weet ik zeker dat hij gewoon bang is voor zichzelf.
Hij kan veranderen, zeker weten. Maar als hij me weer ziet, is hij wéér in de war.

Het zijn inderdaad zijn problemen, ik heb er al een stuk minder moeilijk mee. Ik kan zijn problemen niet oplossen, dat is aan hem. Ik kan hem er alleen mee confronteren. Ook omdat ík zijn probleem ben. Het was eerst moeilijk, maar ik leer er ook mee leven. Lachen

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-08 21:56

Bizar, Bizar!

Hij komt net online.
Spreekt me aan.
Hoe het met me is, wel goed.. Nou met hem ook.
Heb afstandelijk gedaan Huilen van het lachen
Of ik vanavond nog wat ga doen.
En toen moest hij even snel en ging hij weer weg.
Heeeeeeel erg raar! Ik vraag me af of hij wel thuis was, aangezien een kameraad van hem jarig is. En wie weet hij naar hetzelfde feest gaat. Ik snap er weinig van... Huilen van het lachen
Vind het eigenlijk wel grappig.

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 22:27

Snap niet zo goed wat er raar aan is. Hij zegt toch alleen 'Hallo en Hoe is het?' Gewoon een babbeltje. Wat is daar dan zo bizar aan?