zap schreef:1 ding snap ik nog steeds niet.... jij bent helemaal boos en onzeker als hij je niet terugbelt/smst.... maar zelf doe je precies hetzelfde!!
ik bel altijd terug als ik zie dat hij gebeld heeft, en ja ik zie dat niet altijd meteen heb telefoon op tril staan (heb hekel aan ringtones...word ik zenuwachtig van
).En heb express een paar keer telefoon thuis gelaten, juist om er niet zo mee bezig te zijn of hij wel belt of niet. Gun ik mijzelf wat rust en hem ook! Ik ken mijzelf en mijn spasmen (
en het is soms beter voor mezelf als ik mezelf wat rust gun...Meisje bij mij op therapie heeft een relatie van 1 jaar en zij moet haar vriend elke dag minstens elk uur bellen. Anders trekt ze het niet...Elk uur! Had afgesproken met therapeut dat ze ging proberen om max. 3 keer te bellen maar lukt haar gewoonweg niet. Vind het knap van haar vriend dat hij ermee om kan gaan. Zeker omdat ze elk weekend weer ruzie hebben door haar onzekerheid.
Ik bel hem niet elke dag, ging meestal gewoon om en om. En soms belden we een paar keer met elkaar. En soms een dagje niet.
Dus ja vind het dan heel vreemd dat hij me niet op de hoogte heeft gesteld. Als je 2 x in de week contact hebt ok. Maar we hadden elke dag wel contact.
En nu dus al sinds zaterdag geen contact! Ach ff time out is ook wel eens goed.
en toen bloedde de relatie dood, jammer hoor...
vriendin, die belangstelling toont voor zijn ziekzijn. Zou je toch voor iedere vriend(in) doen? Gooi geen deuren dicht voor je weet of je de sleutel bij je hebt, alleen als je de sleutel is teruggevraagd.....

, het is echt niet onaardig bedoeld. En ik weet dat iedereen het hier lief bedoelt en meeleeft. Echt, dat realiseer ik me. Maar ik maak me zorgen om TS, ze is een vriendin van me en ik geef om haar. Ik weet wat zij heeft doorstaan het afgelopen jaar en ik heb haar wat vaker irl gesproken over haar vriendje.........