Vanavond Sint Maarten!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SAKKIA

Re: Vanavond Sint Maarten!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 22:20

Wij hadden er 8 Clown Maar ze waren wel stuk voor stuk heel schattig Haha!
Nu heb ik 1 heel groot kind blij gemaakt met snickers voor morgen op het werk Haha! Haha!

maaike93

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 22:23

wij hadden er 15 ofzo:P

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 22:36

SAKKIA schreef:
Wij hadden er 8 Clown Maar ze waren wel stuk voor stuk heel schattig Haha!
Nu heb ik 1 heel groot kind blij gemaakt met snickers voor morgen op het werk Haha! Haha!

Die lopen niet alleen mee vanwege de kids, maar zodat ze zelf ook wat te snacken hebben. Clown
Ik ben misselijk nu en inmiddels gestopt met snoepen haha.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 22:37

Nee joh ik heb het over mijn vriend Clown Die mag morgen het overgebleven snoep meenemen Haha! Heeft ie wat te eten achter het stuur:D

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 22:44

ROFL

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 22:45

Mijn dochter heeft bij iemand doppinda's gekregen Haha!
Was vast iemand van tegen de 100 die dat in oorlogstijd als lekkernij kreeg ROFL

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 22:46

Ik kreeg vroeger wel eens mandarijnen. Scheve mond Of vna dat losse snoep, dat moesten we weggooien. We mochten alleen snoep uit een zakje ofzo.

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 22:47

Wij hadden er maar 1 .. hihi .. de kinderen van onze overburen Cool

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 22:48

Ja los snoep moest ik ook weggooien hoor Ja Was niet fris volgens mijn ouders en eigenljk ben ik het daar ook wel mee eens

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 22:51

Ik ook... Iedereen die zit te graaien en weet ik het wat ze allemaal hebben aangeraakt met hun handen. (Smetvrees, haha)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 22:53

Nou sinds mijn vader een levertransplantatie heeft gehad zijn wij met zulke dingen nog voorzichtiger geworden eigenlijk Haha!

Kimmikky

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 22:57

(heb heel rap alle lichten uit gedaan en ben om 19:00 naar de manege gesjeest ^^)

op 1 of andere manier lukt t m'n ouders steeds om weg te zijn met sint maarten, en logischerwijs, ook om snoep te halen... en dan denk je 's avonds, oeps, sintmaarten, en niks in huis ><

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 22:58

PlukenKrul schreef:
Ik ben wel benieuwd of er al kindjes bij zwartwitje zijn langsgeweest?!
xxxdonja schreef:
Zwartwitje vertelt dat niet joh, die heeft geen tijd meer om te bokken, die moet kindjes snoep geven! Tong uitsteken
Ja jee zeg, ik wist niet wat ik meemaakte Wow! goed dat ik dit topic vanmiddag tegenkwam, anders had ik me zo banketstaaf gevoeld..! Ik ben rond 16:30 naar de Albert Heijn gegaan en onderweg keek ik mijn ogen al uit, overal al kindjes met lampionnen enzo.. en in de winkel zelf stond een groepje kinders echt luidkeels te bleren bij de servicebalie Huilen van het lachen
Bij het snoeprek was het verdacht druk (dringen!) en de rekken zelf waren verdacht leeg.. uiteindelijk ben ik naar huis gegaan met trekdrop, van die kleine reepjes Kinder chocola, tumtummetjes en kruidnootjes. Thuis ben ik meteen begonnen met snoepzakjes maken (ik had de eerste 5 ofzo met een vol minizakje kruidnootjes, waarna ik erachter kwam dat er maar 6 van die zakjes in de zak zaten Nagelbijten / Gniffelen dus de eerste vier kinders hebben erg geluk gehad). Uiteindelijk heb ik geloof ik wel minstens 25 kinders aan de deur gehad! Ik vond het geloof ik net zo spannend als zij zelf ROFL
Ze zeiden overigens allemaal netjes 'dankuwel', waren onder de indruk van mijn snoepzakjes en een jongetje draaide zich meteen om 'kan je hem [het snoepzakje] even in mijn rugzak doen?' ROFL ook leuk trouwens dat er Surinaamse- en Moslimkindertjes meeliepen. Ik woon in een multicultiwijk, dus ik vroeg me al af hoe dat dan zou gaan. Als een van de laatsten kwamen mijn 'favoriete' buurtkindertjes aan de deur (die weten mijn deurbel feilloos te vinden aangezien ze de katjes altijd komen bewonderen) en die zongen voor de zoveelste keer van de koeien en de staarten, dus die heb ik nog een liedje laten zingen, evil me Clown

Tot zover mijn eerste Sint Maarten, lachen man Haha!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 23:00

Huilen van het lachen

Wartertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 23:08

Bij ons komen er nooit kinders. Er wordt hier in bijna elke stad een groot vuur opgezet met een feesttent bij. Ook altijd heul gezellig!

PlukenKrul

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 23:14

Haha, leuk verslagje Zwartwitje!!
Dus een positief eerste ervaring met Sint Maarten achter de rug Clown
Wel verschillende nummers gehoord of achtervolgt
"sint maarten, sint maarten,
de koeien hebben staarten,
de meisjes hebben rokjes aan
daar komt Sint Martinus aan"
je vannacht in je dromen? :p haha

Hier helaas echt niemand geweest, maar op straat heb ik toch nog even mee kunnen genieten!!

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 23:23

Die heb ik idd vaak gehoord ja! Maar ook.. even denken, hoe gingen al die liedjes ook maar weer.
Muziek! Sint Maarten, Sint Maarten, daar lopen twee tomaten, de ene heeft een hoedje op, de ander heeft een kale kop (compleet met dansje, zohoo schattig) Huilen van het lachen
En.. elf november is de dag, dat mijn lampje branden mag / twaalf november is de dag, dat de tandarts boren mag Haha!
En nog eentje over Mickey Mouse, maar die ben ik vergeten.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 23:28

sow... Wij zijn intussen ook al 3 zakken mini-marsjes verder... pff...

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 23:30

Haha.. ook zoveel inders aan de deur gehad?

kehdra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 23:44

leuk leuk leuk al die enthousiaste mensen!
Toen ik thuis kwam uit me werk zag k geen kids meer op straat, dus kon ik veilig de lampen aandoen.
De bovenbuurkinderen kwamen toen net thuis , en die hadden 3 tassen snoep elk !

die van mickey mouse is:
Mickey mouse ging lampje lopen,
alle deuren vlogen open...

En verder weet ik het ook niet :s

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 02:15

Ik heb me ook rotgelachen.. Het waren er hier niet zo veel maar ze waren wel origineel! Verkleed en al... ClownEn ik lag helemaal dubbel toen ze zongen "12 november is de dag, dat de tandarts boren mag" Huilen van het lachen Die had ik echt nog nooooooit gehoord!

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 04:09

Hier vond ik ze vooral erg brutaal! Er waren er een flink aantal die een minireep niet genoeg vonden en bleven jammeren, en ook naar de rest van de kinderen in de straat schreeuwden dat ze bij ons bijna niets kregen. Alsof ze door de buren zo verwend werden!

Kan me van vroeger niet echt herinneren dat we veel (mini) repen ophaalden, waren toch vooral pepernoten, een aantal spekken, drop en een verdwaalde mandarijn of appel. Als je hier fruit geeft (deed de buurvrouw) heb je constant zeurende kinderen. En zelfs ouders die kwaad worden omdat je niet genoeg (lekkers) geeft. Buurvrouw is flink verrot gescholden met haar fruit, ook door ouders. Dat vind ik dan zo ongelooflijk jammer!

joozz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-08 08:16

Hier erg druk in de straat, kinders liepen echter vooral onze deur voorbij, een paar huizen verderop bij de ijsboer kregen ze ijsjes.... Heb uiteindelijk 20 kinderen aan de deur gehad.

Maar wel van die schattige kleintjes die keurig en verlegen een liedje zongen en dan ook nog eens heeel erg moeite met kiezen hadden hihi

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 08:17

Nou dat kan ik echt niet waarderen. Die ouders hadden van mij aan het gas gekund en ik had echt de deur dichtgedaan

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 08:21

Er is helemaal niemand langs geweeest Verdrietig

Ben ik voor niks naar de Ah gesjeesd om snel iets te halen Nagelbijten / Gniffelen