Maar ze waren wel stuk voor stuk heel schattig 
Nu heb ik 1 heel groot kind blij gemaakt met snickers voor morgen op het werk
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Maar ze waren wel stuk voor stuk heel schattig 
SAKKIA schreef:Wij hadden er 8Maar ze waren wel stuk voor stuk heel schattig
Nu heb ik 1 heel groot kind blij gemaakt met snickers voor morgen op het werk![]()

Die mag morgen het overgebleven snoep meenemen
Heeft ie wat te eten achter het stuur:D 
Of vna dat losse snoep, dat moesten we weggooien. We mochten alleen snoep uit een zakje ofzo.
Was niet fris volgens mijn ouders en eigenljk ben ik het daar ook wel mee eens
PlukenKrul schreef:Ik ben wel benieuwd of er al kindjes bij zwartwitje zijn langsgeweest?!
xxxdonja schreef:Ja jee zeg, ik wist niet wat ik meemaakteZwartwitje vertelt dat niet joh, die heeft geen tijd meer om te bokken, die moet kindjes snoep geven!
goed dat ik dit topic vanmiddag tegenkwam, anders had ik me zo banketstaaf gevoeld..! Ik ben rond 16:30 naar de Albert Heijn gegaan en onderweg keek ik mijn ogen al uit, overal al kindjes met lampionnen enzo.. en in de winkel zelf stond een groepje kinders echt luidkeels te bleren bij de servicebalie 
dus de eerste vier kinders hebben erg geluk gehad). Uiteindelijk heb ik geloof ik wel minstens 25 kinders aan de deur gehad! Ik vond het geloof ik net zo spannend als zij zelf 
ook leuk trouwens dat er Surinaamse- en Moslimkindertjes meeliepen. Ik woon in een multicultiwijk, dus ik vroeg me al af hoe dat dan zou gaan. Als een van de laatsten kwamen mijn 'favoriete' buurtkindertjes aan de deur (die weten mijn deurbel feilloos te vinden aangezien ze de katjes altijd komen bewonderen) en die zongen voor de zoveelste keer van de koeien en de staarten, dus die heb ik nog een liedje laten zingen, evil me 

Sint Maarten, Sint Maarten, daar lopen twee tomaten, de ene heeft een hoedje op, de ander heeft een kale kop (compleet met dansje, zohoo schattig) 
En ik lag helemaal dubbel toen ze zongen "12 november is de dag, dat de tandarts boren mag"
Die had ik echt nog nooooooit gehoord!