Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Apple schreef:Alleen kan ik me wel voorstellen dat dit niet voor iedereen op gaat. Dat maakt het begrijpelijk. Het is uiteindelijk voor veel mensen de realiteit.
flicka schreef:Dat chatten, Karin, gaat bij mannen vaak over the top hoor. Is niks platonisch aan. Hoppa, recht voor zijn raapjes.
flicka schreef:Hopen is ijdel. Ik vraag me af wat ik liever zou willen behalve een normale bestendige liefdevolle relatie: een man die naar de prutsmutsen gaat of een vriendin heeft voor af en toe.
Ik heb altijd normale relaties gehad met trouwe mannen en ik ook monogaam. En nu, op oudere leeftijd, ineens een man die 20 jaar getrouwd was en op mij verliefd werd en ik op hem. Maar niet genoeg om te scheiden. Ik hoop dat nooit meer mee te maken hoor!
flicka schreef:Ik hoop dat nooit meer mee te maken hoor!
Citaat:Edit: en wat te denken van het 'we blijven bij elkaar voor de kinderen'
Citaat:Flicka, als ik vragen mag, heb je ooit gehoopt dat hij zou gaan scheiden voor jou?
Apple schreef:Ik heb laatst ook een artikel daar over gelezen. Kinderen voelen vaak haarfijn aan hoe het zit tussen de ouders en ook kinderen die als antwoord op het "we moeten jullie iets vertellen, we gaan scheiden" alleen als antwoord hadden "dat wisten we al, gelukkig weten jullie het nu zelf ook".
En ook kinderen die aangaven dat hun ouders veel eerder hadden moeten gaan scheiden en niet bij elkaar moesten blijven totdat zij volwassen waren.
flicka schreef:Dus we moeten hier nu niet het heilige boontje gaan spelen van het huwelijk is heilig.
Apple schreef:En ook kinderen die aangaven dat hun ouders veel eerder hadden moeten gaan scheiden en niet bij elkaar moesten blijven totdat zij volwassen waren.
Umpiedumpie schreef:Ik vindt exen altijd enge dingen![]()
Met een vriendin wat leuks doen etc prima. Gezellig met een ex kletsen ok, maar niet echt mee afspreken hoor, dat gaat mij te ver.
Apple schreef:- Vrijgezellen zijn (on)bewust op zoek naar een relatie
Karin schreef:Als twee volwassen mensen zoenen/seksen/verliefd op elkaar worden/van elkaar houden zijn zij daar altijd nog allebei bij betrokken. Ik vind het wel heel makkelijk om alles op de 'bezette' partij af te schuiven.
flicka schreef:Sex is geloof ik wel een plicht in de bijbel, maar ik ben niet bijbelig.