Hopelijk komt hij na donderdag alsnog tot de conclusie dat ie er niet meer mee hoeft af te spreken:Y)
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Sin schreef:13 jaar elke vrijdag en nooit iets doorhebben?? Jawadde straffe prestatie!
meggiemeg schreef:Als hij respect heeft voor jou (en dus ook je gevoelens) doet hij het niet. Dan verbind hij er aan vast met zijn 3-tjes of niet.
Jij hebt te kennen gegeven je er niet prettig bij te voelen en toch gaat hij dat vind ik vreemd. Hij moet dan de conclusie zelf kunnen trekken van ik ga dan niet.

meggiemeg schreef:Als hij respect heeft voor jou (en dus ook je gevoelens) doet hij het niet. Dan verbind hij er aan vast met zijn 3-tjes of niet.
Jij hebt te kennen gegeven je er niet prettig bij te voelen en toch gaat hij dat vind ik vreemd. Hij moet dan de conclusie zelf kunnen trekken van ik ga dan niet.
_Skess_ schreef:Een bakje koffie kan bij mij ook door de beugel, maar uit eten gaan en de kroeg in gaat mij gewoon te ver.
Als ik het verboden had dan hadden ze toch wel afgesproken achter mijn rug om...
ik laat haar de verantwoordelijkheid nemen om er zelf over te beginnen op msn. Is kijken wat haar reden is om af te spreken.
Tja ik moet donderdag gewoon leren voor mn taaltentamen, maar daar zal wel niet zoveel van terecht komen....net als nu
_Skess_ schreef:Mijn vriend vertrouw ik volledig, maar het is natuurlijk wel zijn ex geweest en hij was echt stapel op haar.
Als ze samen gaan eten denk ik inderdaad dat er wat gebeurd. Ik weet niet precies hoe sterk mijn vriend in zijn schoenen staat met zulk soort dingen. Tegen mij kan hij natuurlijk mooie beloftes doen, maar hoe hij in "real life" zou reageren weet ik niet...
Ik denk dat ik het maar niet toesta nadat ik al jullie verhalen heb gelezen. Het lijkt me gewoon niet verstandig!
Tinuss schreef:Sin schreef:13 jaar elke vrijdag en nooit iets doorhebben?? Jawadde straffe prestatie!
Nee niet 13 jaar lang
Natuurlijk had ik het wel door maar als ik ernaar vroeg (of er een ander was) was er niks aan de hand en dat geloof je want je vertrouwd elkaar...........dat is tenslotte de basis van je relatie

meggiemeg schreef:Verleden is om van te leren en daar te laten voor wat het is en niet om het weer op te rakelen
Karin schreef:meggiemeg schreef:Als hij respect heeft voor jou (en dus ook je gevoelens) doet hij het niet. Dan verbind hij er aan vast met zijn 3-tjes of niet.
'Zij vindt het niks dat ik het doe, dus doe ik het niet'?
Als hij het niks vindt dat jij tijd in je paard steekt, dan stop je ook met je paard voor hem?

_Micha_ schreef:Het kán toch gewoon dat hij dat wél wil.
Ik ben zelf best jaloers/weet ik hoe je het wil noemen.
Maar ik ga ontzettend veel met jongens om, en als ik me bedenk dat mijn vriend mij zou verbieden om met een van hun iets te gaan doen zou ik hem echt voor gek verklaren, wie ben ik dan om dat wel te doen?
Tuurlijk is het verhaal van de TS wel iets anders, maar ik snap niet dat mensen zo hard kunnen roepen ex is verleden dus geweest en hoeft ook niet meer terug te komen.
_Skess_ schreef:daar ben ik het mee eens meggiemeg...snap niet wat ze willen bespreken over hun relatie. Hij zegt zelf altijd dat hij daar niet over wilt praten?!
Karin schreef:meggiemeg schreef:Als hij respect heeft voor jou (en dus ook je gevoelens) doet hij het niet. Dan verbind hij er aan vast met zijn 3-tjes of niet.
'Zij vindt het niks dat ik het doe, dus doe ik het niet'?
Als hij het niks vindt dat jij tijd in je paard steekt, dan stop je ook met je paard voor hem?

_Skess_ schreef:Nee dan zit ze op school ( vind het maar slap gelul eigenlijk) En met zijn drieen afspreken wil mijn vriend nu op zich wel, maar ja zijn ex wil dat niet natuurlijk.
meggiemeg schreef:TS heeft te kennen gegeven dat ze zich er niet goed bij voelt omdat die "vriendin" te kennen heeft gegeven gevoelens te hebben voor haar vriend. Daar zou ik me ook niet prettig bij voelen.
In een relatie is het naar mijn idee geven en nemen. Je zegt/doet allemaal wel eens iets waar je achteraf van dacht: oeps had ik beter niet kunnen zeggen/doen. Nu kan hij het voorkomen dat er iets gebeurd waar 1 van beide zich echt niet prettig bij voelt door heel simpel te zeggen van we gaan lekker met zijn 3-tjes.