marielleaartsen schreef:Het valt mij alleen op dat rokers gelijk weer "aangevallen" worden door de niet rokers
ja joh die zeikerds hou je altijd! want ja dit want ja dat want ja zus want ja zo

Nou en!! het is mijn lichaam! en ik val er niemand mee lastig, ik rook thuis of buiten of in mijn auto,Dat zijn mijn eigendommen en daar bepaal ik hoe of wat! en zelfs voor de niet rokers word er bij mij thuis rekening gehouden.
katiavl schreef:Ik vond mijn eerste biertje vies, en heb daarom ook nooit meer bier gedronken. Snap echt niet dat mensen doordrinken, of ik ben zo een mietje.
20 jaar geleden is het eerste rookverbod ingegaan, dus die zeventien jaar geledenEn de wetenschap leeft niet onder een steen, mensen weten nu meer dan vroeger. Zelfs nu worden er nog gevolgen ondekt, zoals psychische stoornissen bij baby's van rokende moeders. In deze maatschappij kunnen we niet bedenken dat we een maand stilstaan, dus vind vrij raar dat jij 17 jaar kort vind voor veranderingen.
Ik heb nooit zo een moeite gehad hoor met de eerste peuk, want ik eet tenslotte ook geen spruitjes en witlof

en 17 jaar geleden was er wel degelijk minder ophef, merendeel van de mensen waren rokers en reclame voor roken alom..
ik heb nooit gezegd dat ik 17 jaar kort vind voor verandering, je moet me geen woorden gaan opleggen die ik niet gezegd heb.
ik zeg wel dat 17 jaar geleden de situaties heel anders waren als nu, je kon als minderjarige gewoon kopen en bijna overal mocht en werd dan ook gerookt.
nu 17 jaar later ben je gewoon een verslaafde en is het nou eenmaal verdomd moeilijk om eraf te komen...
overigens hoef ik niet perse te stoppen hoor
alleen ik koop gewoon niet meer
En de wetenschap leeft niet onder een steen, mensen weten nu meer dan vroeger. Zelfs nu worden er nog gevolgen ondekt, zoals psychische stoornissen bij baby's van rokende moeders. In deze maatschappij kunnen we niet bedenken dat we een maand stilstaan, dus vind vrij raar dat jij 17 jaar kort vind voor veranderingen.

Je hoort autorijders klagen over de brandstofprijzen, moeders over de prijzen van levensmiddelen en ja, als de prijzen van sigaretten zo allemachtig veel stijgen ga ik niet vrolijk doen alsof het mij niet uitmaakt. Het is een eigen keuze om te roken, maar de overheid buit het allemaal lekker uit zodat zij er lekker veel aan over houden.
.