Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fiffill schreef:Wat droomde je als ik vragen mag, Suzanne F?
Fiffill schreef:Ja, dat zou kunnen maar onze wolf zag er ook nog eens exact hetzelfde uit.
En dromen waarin je valt komen heel erg vaak voor schijnt. Bijna iedereen heeft die wel zeggen ze.
Madeira_ schreef:Bente, wat apart joh dat jullie dezelfde droom hadden!
Mloes, was de droom ook heel realistisch? Raar he dat je op waarheid en dan opeens over naar onwaarheid gaat zeg maar
Hebben jullie ook wel is, dat een droom eigenlijk qua onderwerp is niet eng, maar dat je je er heel ongelukkig/bang bij voelt?
Ik droom ook vaak over mijn overleden vriendinnentje. En dat ik dan echt met haar bijpraat enzo.. Dat ze opeens weer tot leven komt.. Heel raar.. En ik heb daarna ook écht het gevoel dat we bij hebben gepraat.. Apart he?
Mloes schreef:Ik heb soms, vlak voordat ik in slaap val, het gevoel dat ik met bed en al door de vloer zak zeg maar, heeeeeel ver naar beneden. Voelt zo raar in je buik. En dan heb ik de smaak van perzikken in mijn mondHeel gek, maar dit 'gevoel' heb ik best regelmatig, al vanaf dat ik heel klein ben. Overigens vind ik perzikken heeeeeeeeeeeeerlijk, en het gevoel van naar beneden vallen is ook niet onprettig ofzo. Maar wel raar toch?
Madeira_ schreef:Vannacht droomde ik iets, dat het niet klopte met de werkelijkheid en ik zei: nouja, dit kan niet! Ook al is dit een droom! Zo raar![]()
Xena_ schreef:Madeira_ schreef:Vannacht droomde ik iets, dat het niet klopte met de werkelijkheid en ik zei: nouja, dit kan niet! Ook al is dit een droom! Zo raar![]()
Ik heb eens gedroomt dat ik wakker moest worden uit mijn slaap, maar dat wou op een of andere manier niet ofzo. Echt heel raar ik weet niet hoe ik het uit moet leggen. Je droomt zegmaar dat je in het echt wakker moet worden.