KLAAR met die kerels!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AnneOmie

Re: KLAAR met die kerels!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 11:29

Lovely schreef:
Maar we kunnen toch ook best zonder? Zolang een vent niks interessants toe te voegen heeft, ga ik me er ook niet in verdiepen hoor. Er is zoveel vis in de zee, doe mij maar een echte leuke. En ondertussen zingen we vrolijk mee met de pussycat dolls....... 'I don't need a man....' *LOL*.

Weer helemaal mee eens! Dat liedje is erg goed trouwens Tong uitsteken

Suor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 11:35

Lovely schreef:
Suor, dat is zeker waar. Die jongens zijn het niet waard om voor in mineur te zitten. En dat zij nu toevallig niet echt geinteresseerd zijn (geweest), hoeft ook niet echt iets over ons vrouwen te zeggen toch Lachen.

Nee zeker niet!

Ze weten gewoon niet wat ze missen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 11:38

AnneOmie schreef:
Lovely schreef:
Maar we kunnen toch ook best zonder? Zolang een vent niks interessants toe te voegen heeft, ga ik me er ook niet in verdiepen hoor. Er is zoveel vis in de zee, doe mij maar een echte leuke. En ondertussen zingen we vrolijk mee met de pussycat dolls....... 'I don't need a man....' *LOL*.

Leuk he, ik zing het altijd als ik aan het bobdebouweren ben Haha!. Bij gebrek aan een handige vent doe ik maar gewoon alles zelf, ik heb geen timmerman of loodgieter meer nodig hoor Lachen.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 11:57

Ik zong destijds keihard mee met dat liedje van Allanis Morriset: I want you to know, that I'm happy for you blablabla.. Weet even de titel niet meer. En nog een liedje dan Kellis (ofzo) van I hate you som much right now *LOL*

Ja, toen zat ik nog in de agressieve fase... god wat haatte ik hem om wat hij mij aandeed. Nu heb ik zoiets van ik heb het mij verdomme aan laten doen!! Haha! Hij laat mij nu gelukkig echt volledig koud, zelfs geen haatgevoelens meer niets...! Die haatgevoelens kosten ook zoveel energie.

Hij wil mij nu nog steeds heel graag hebben (heb hem gedumpt)... maar ik hem niet meer Haha! Ik vind hem nu eigenlijk maar een zielig ventje en baal ervan dat ik zoveel jaren van mijn mooie leven aan hem heb weggegooid... maarja zonde van mijn tijd weer om me daar nog druk om te maken. Ik heb hier wel mijn lesje van geleerd en weet wel dat ik echt nooit meer zolang in een uitzichtloze relatie zal blijven hangen. Iemand moet nu net zo hard voor mij gaan als ik voor hem.. en anders: Laat maar, dan blijf ik liever alleen!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 11:58

Lovely schreef:
AnneOmie schreef:

Leuk he, ik zing het altijd als ik aan het bobdebouweren ben Haha!. Bij gebrek aan een handige vent doe ik maar gewoon alles zelf, ik heb geen timmerman of loodgieter meer nodig hoor Lachen.

Nou ik wel! Wel fijn dat je nu zelf zo handig bent Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 12:01

heerlijk,die herkenning hier...
Toen het net uit was,was dat liedje van kelis op de radio,en oooooh ik heb alle agressie eruit gegild.
Nu laat hij me koud.

Heb leuke gesprekken met iemand op msn nu..die ik al een jaar ken,en heb hem gisteren gezegd dat het weleens iets meer zou kunnen zijn dan'"just the talking". Clown
..zo vreemd,heb de halve nacht ervan wakker gelegen hihi..en hij smste me dat hij precies hetzelfde heeft...en merk ook,dat diegene gewoon anders is,als de meeste mannen(als ze je willen zien bijvoorbeeld gaan de gesprekken toch redelijk vaak over seks en dergelijke,op een gegeven moment...nu niet..)

aaaaargh kerels Gestoord

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 12:11

Hahah ja heerlijk die herkenning! Jij ook al luidkeels meegezongen met Kelis Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 12:13

kelis is mijn heldin in tijden van agressie. Wát een strot kan ze opzetten zeg,alsof ze in dat nummer het verdriet en de boosheid van de halve vrouwelijke wereldbevolkong heeft geperst!

En wat Pipo's opmerking betreft,ben ik het wel mee eens...het is ergens zo zonde van je energie je te blijven richten op die eikel die vreemd is gegaan/jou niet wil/zich stom gedraagt/... want daardoor ontneem je jezelf zicht op de leuke dingen.
Maar anderzijds,dat is natuurlijk wel erg moeilijk...zeker als je intens van iemand hield en diegene doet je zoveel pijn..

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 12:21

haha ja zo denk ik dr vaak ook over vooral nu...

ik had zelf een muur om mij heen gebouwt om te PROBEREN te verkomen dat ik verliefd op iemand werd. gewoon geen zin meer in die pijn enzo.

en nu was dr het een en ander gebeurt met een vriend van me die ik sins koninginnennacht ken:) en heel af en toe zag. nja we zijn dus saampjes uit gegaan voor de verandering, heeeeel gezellig en heb wel ff gedacht van wat als.maar gelijk weer weggestopt die gedachten want tis net uit met zn vriendin en hij heeft dus eerst het 1 en ander te verwerken.

Nu zegt hij me opeens op msn me leuk te vinden dat hij me altijd leuk gevonden had en hij mij voor zich wou winnen enzo en dat de enige mogelijkheid om dat te doen was te laten zien dat hij leuk gezeldschap is.
Of ik op hem verliefd zou kunnen worden. dus vertel hem van die muur enzo en dak dus die gedachte heb weggestopt en t niet wist maar wel vermoede had dat dat kon. nja hij heel lief enzo en dat weekend erheen.... ik dus die muur laten vallen en yip ik vind m toch wel erg leuk!!
Nu weet ik ook wel dattie veel moet verwerken en dat dat tijd nodig heeft en ik ben dr ook voor hem en steun hem daar waar ik kan MAAR dan praat hij in bed beetje depri en over dingen die men niet moet zeggen als je mij voor je wilt winnen! (over geen relatie meer willen, alleen nog sex en dat duidelijk is dat dr niet meer is enc enc) ik denk ja halloooo dat staat haaks op wat je tegen mij zegt, dus ik ga dan weer twijfelen! MJA t kwaad was al geschied! ik vond hem leuk!!
Erna deed hij beetje raar zei soms niks op msn(nu staat die alleen aan en ben ik enige waar hij mee praat) mja nu ist weer beetje normaal kletsen elke dag enzo en hij wou dit weekend weer dat ik kwam mja ik kon niet... maar damn wat is dat moeilijk!

Had hij me maar niet over gehaalt die muur weg te doen!! ja mannen ..pfff rijke vent die iig aardig is en eventueel sex is goed is wel leuk haha mja denk toch niet dat t iets voor mij is:P ben een gevoelsmens Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 12:25

jeetje Alexandra...je treft het niet met die kerel hoor....zo een zit nog veel te vast in het verwerken van zijn ex,grote kans dat je dan meer een soort van "vervanging"bent....maargoed,ik ken hem natuurlijk niet.
Diegene waar ik dus mee ga afspreken weet van mijn muur,en mijn net gestopte relatie. Ik heb zelf enigzins wat initiatief genomen(toenadering zoeken),en pas toen hapte hij,we praten er veel over maar ik ben niet meer zo bezig met mijn ex..meer met het gevoel dat hij me gegeven heeft en de boosheid een beetje...

Nee een rijke oude kerel,zoals ik weleens voor de grap zeg...om daar nou bij in bed te kruipen..*bibber*..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 12:41

AnneOmie schreef:
Lovely schreef:

Yep, ik ben ook te leen hoor, met mijn boormachine en gereedschapskist Haha!.

Dat nummer van Allanis is You otta know.
Er is ook een nummer en dat gaat 'get out of my way' en dat gevoel heb ik wel heel vaak Lachen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 12:49

Ben je goed in klussen Lovely Lijst Schijnheilig

nee grapje....ik kan nog net een lampje vervangen hahah,en wat ophangen enzo,maar veel verder dan dat reikt mijn technische kennis helaas niet...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 12:53

Nou, ik heb mezelf wel een paar dingen geleerd inderdaad Haha!. Met electriciteit kijk ik wel uit, want daar ben ik een beetje bang voor. Conclusie: ik zoek een electricien Haha!.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 12:54

ochja electriciteit..dat zou mij mijn leven gaan kosten denk ik,dus dat doe ik ook maar niet Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 12:55

Lovely schreef:
AnneOmie schreef:

Yep, ik ben ook te leen hoor, met mijn boormachine en gereedschapskist Haha!.

Dat nummer van Allanis is You otta know.
Er is ook een nummer en dat gaat 'get out of my way' en dat gevoel heb ik wel heel vaak Lachen.

Ja dat nummer bedoel ik inderdaad!

Fijn te weten dat je ook te leen bent met boormachine Haha! Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 13:01

Ja hoor, je hebt mijn nummerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

En dan ga ik nu mijn eigen evaluatieformulier invullen. Het lijkt mij heel toepasselijk als ik overal 'Te Goed' invul Lachen.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 13:04

Lovely schreef:
Ja hoor, je hebt mijn nummerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

En dan ga ik nu mijn eigen evaluatieformulier invullen. Het lijkt mij heel toepasselijk als ik overal 'Te Goed' invul Lachen.

*LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 13:08

krijg je onmiddelijk loonsverhoging Haha!

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 14:20

Argh!!! Jongens kunnen zo tegenstrijdig zijn Verdrietig Ene moment wilt hij wel de tijd voor me nemen (ik laat me niet weer gebruiken!), andere moment mag het niet langer dan 3 dates duren voordat hij seks wilt. Nou, dan zoek hij die seks maar ergens anders Boos! Zijn excuus? "Jaaa, dan krijg ik toch zo'n buikpijn en alles he!"
Onzin, dat praat hij zichzelf gewoon aan. Als ik 10x tegen mezelf zeg dat ik hoofdpijn krijg van klassieke muziek, dan gebeurt dat ook wel (om maar even een domme vergelijking te bedenken.) Echt, pfff Boos!
Plus dat hij nu erg veel zit te drammen op cam en gewoon eens afspreken. Geef me dan de tijd en ruimte die je me had beloofd, stommerd.

Mannen, begin er NOOIT aan Sigaar

zeanine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 14:41

Rebel_Jits schreef:
Mannen, begin er NOOIT aan Sigaar

Dat is volgens mij ook de boodschap van dit topic Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 14:54

Rebel_Jits schreef:
Ene moment wilt hij wel de tijd voor me nemen (ik laat me niet weer gebruiken!), andere moment mag het niet langer dan 3 dates duren voordat hij seks wilt. Nou, dan zoek hij die seks maar ergens anders Boos! Zijn excuus? "Jaaa, dan krijg ik toch zo'n buikpijn en alles he!"

gadverdamme!!van zulke kerels krijg ik echt het zuur....hij heeft ongetwijfeld een innige relatie met zijn linker- cq rechterhand.laat hem die relatie maar houden. Slapen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 15:15

Whahahahaha, buikpijn, whahahaha. Gut wat een konijn zeg, jemig.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 15:44

Anoniem schreef:
Rebel_Jits schreef:
Ene moment wilt hij wel de tijd voor me nemen (ik laat me niet weer gebruiken!), andere moment mag het niet langer dan 3 dates duren voordat hij seks wilt. Nou, dan zoek hij die seks maar ergens anders Boos! Zijn excuus? "Jaaa, dan krijg ik toch zo'n buikpijn en alles he!"

gadverdamme!!van zulke kerels krijg ik echt het zuur....hij heeft ongetwijfeld een innige relatie met zijn linker- cq rechterhand.laat hem die relatie maar houden. Slapen

Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 16:08

gadverdamme!!van zulke kerels krijg ik echt het zuur....hij heeft ongetwijfeld een innige relatie met zijn linker- cq rechterhand.laat hem die relatie maar houden. Slapen[/quote]

Nagelbijten / Gniffelen[/quote]

idd ROFL ROFL Nagelbijten / Gniffelen *LOL*

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 16:59

Anoniem schreef:

Klopt helemaal. Dat heeft hij zelfs zelf verteld Gestoord ROFL Huilen van het lachen Denk dat ik maar snel verder ga kijken.. (A)