x_Marr schreef:Ik had het er met een klasgenoot over, misschien een advertentie op marktplaats zetten: gezocht dekseltje
En dan met de eisen erbij
wel ff de link melden hier he
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

x_Marr schreef:Ik had het er met een klasgenoot over, misschien een advertentie op marktplaats zetten: gezocht dekseltje
En dan met de eisen erbij
verography schreef:Ik heb op jongere leeftijd wel veel vriendjes gehad, maar tegenwoordig (ben nu 19) niet meer. Voornamelijk omdat ik me ook idd afsluit. ook ik ben heel erg gepest door jongens en die korte relaties hielpen daar niet aan mee. Probeer het los te laten. Probeer ik de laatste tijd ook. Nu nog hopen dat het zijn vruchten afwerpt.
Succes
A_lette schreef:Muurtje om het hart. Ik ken hetMaar als er eenmaal iemand doorheen is gewalst laat ik hem ook niet meer los en dat is op di moment mijn probleem.
pff
. 
. 
x_Marr schreef:Hier nog iemand, 18 jaar... op het moment vind ik het niet erg gelukkig, tijdje geleden wel...
Voel me wel er nog onzekerder door, en dat helpt niet echt mee.
Ben ook soms ontzettend verlegen, en ja dan gaat het al wat stroever, vroeger ook gepest..
Jeetje en dan zitten hier ook KINDEREN van 16 te zeggen dat ze nog nooit een vriendje hebben gehadUh hallo je bent nog maar 16?
verography schreef:haha nou zo te zien je avatar mag jij ook wel trots zijn hoor
. Of net voor stage, of net voor het einde van de vakantie of voor het begin van de vakantie... Grr. Woon nl op kamers doordeweeks en alleen hem in de weekenden zien, hmm. Nee.

Ben nu alweer tweedejaarsstudent 

.
en msn gesprekken
. Voel me ondanks dat ik hem nog niet erg lang ken, zo op m'n gemak bij hem ondánks dat ik ook weet dat ik hem wel erg leuk vind.A_lette schreef:Vrijheid blijheid
Doen en laten wat je wil
Vermaak me best alleen
Dat rijtje?

peelemeisje schreef:Tis alleen jammer wanneer iedereen vraagt: "Wanneer neem jij nou eens iemand mee?"
zij ging gewoon mee omdat wij daarna nog gingen stappen). Natuurlijk een hoop vreemde blikken, gegein en gedoe, maar ik had wel een keer iemand meegenomen. Sindsdien heb ik die vraag niet zo vaak meer gekregen