nog nooit een vriendje gehad

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Stoeptegel

Re: nog nooit een vriendje gehad

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 21:36

x_Marr schreef:
Ik had het er met een klasgenoot over, misschien een advertentie op marktplaats zetten: gezocht dekseltje *LOL*
En dan met de eisen erbij ROFL

wel ff de link melden hier he Schijnheilig

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 21:38

verography schreef:
Ik heb op jongere leeftijd wel veel vriendjes gehad, maar tegenwoordig (ben nu 19) niet meer. Voornamelijk omdat ik me ook idd afsluit. ook ik ben heel erg gepest door jongens en die korte relaties hielpen daar niet aan mee. Probeer het los te laten. Probeer ik de laatste tijd ook. Nu nog hopen dat het zijn vruchten afwerpt.

Succes Lachen

precies wat ik ook heb indd Ja

Olga88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 21:44

A_lette schreef:
Muurtje om het hart. Ik ken het Ja Maar als er eenmaal iemand doorheen is gewalst laat ik hem ook niet meer los en dat is op di moment mijn probleem. Nagelbijten / Gniffelen

Oh ja, dat is zo irritant he! Heb ik ook last van.. ik vind echt niet snel iemand leuk maar als 't dan zo ver is Tong uitsteken pff

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 21:45

Ja dráma, vooral als het niet gaat zoals je wilt dat het gaat Huilen van het lachen

Olga88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 21:47

Inderdaad, en dan ben ik echt zo'n hopeloze die achter hém aan zit haha, en dan maar voornemen om niet te gaan smsen of contact te zoeken op de 1 of andere manier.. maar dat lukt me echt nooooit Clown.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 21:48

Autch! Hoe herkenbaar! Stom he dat je weet dat je dat vooral níet moet doen en het toch gewoon doet? Nagelbijten / Gniffelen
Ook al moet ik toegeven, het lukt mij tot nu toe aardig om het vooral níet te doen. Maar toen kwam idee sportschool Clown

Olga88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 21:51

Ja, en dan heb ik een tijd geen contact gehad begint HIJ weer tegen me aan te praten. Echt een drama Knipoog.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 21:52

Hahhaa ja denk jij net 'laat maar zitten' komt hij weer aan Huilen van het lachen

-edit- En ja deze verhalen heb ik al van verschillende mensen gehoord en bij iedereen is het hetzelfde. Conclusie: Mánnen!

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 21:52

x_Marr schreef:
Hier nog iemand, 18 jaar... op het moment vind ik het niet erg gelukkig, tijdje geleden wel...
Voel me wel er nog onzekerder door, en dat helpt niet echt mee.
Ben ook soms ontzettend verlegen, en ja dan gaat het al wat stroever, vroeger ook gepest..

Jeetje en dan zitten hier ook KINDEREN van 16 te zeggen dat ze nog nooit een vriendje hebben gehad Clown Uh hallo je bent nog maar 16? Nagelbijten / Gniffelen

joh weet je tegenwoordig beginnen de (echte)vriendjes al zo rond de 11, 12 jaar.

dus pas 16 hihi valt wel mee hoor.

Olga88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 21:54

verography schreef:
haha nou zo te zien je avatar mag jij ook wel trots zijn hoor Haha!

Mocht. Helaas.. Knipoog

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 21:55

Hai allen,

Sommige voelen het misschien als vervelend, nu nog geen vriendje gehad te hebben.

maar komt vast en zeker wel

Ik had een vriend toen ik 18 was, ben er binnen een jaar mee samen gaan wonen. (veel te snel)

En heb altijd toch een soort van gemis gevoelt, zie alle meiden dan lekker uitgaan etc
terwijl ik al huisje boompje beestje had.

dus geniet nog even lekker van de vrijheid

jullie tijd komt vast en zeker

Dora88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 21:57

herkenbaar, herkenbaar.
ook toen ik voor mezelf duidelijk had dat ik hem niet meer leuk vond, kwam hij weer aanzetten.

ook ik kan dat toegeven. Vind ik het erg? Nee. Ben altijd overal en nergens én was vroeger zo onzeker. Nu nog wel, maar veel minder. En gewoon niemand echt dichtbij je laten komen, probleem.
Maar op zich, nu vind ik wel jongen errug leuk, maar het enige probleem is: Hoe zeg ik het tegen hem, want ik ga hem nu een tijd niet zien door school etc.
Dat is ook mijn probleem: ze komen altijd op het verkeerde moment Knipoog. Of net voor stage, of net voor het einde van de vakantie of voor het begin van de vakantie... Grr. Woon nl op kamers doordeweeks en alleen hem in de weekenden zien, hmm. Nee.
Geloof dat ik me hetzelf ook altijd erg moeilijk maak...

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 21:58

Ik blijf erbij dat ik het niet erg vind. Voel me prima zo, ben gewoon nog geen jongen tegen gekomen waarvan ik echt dacht 'hee'. En zolang ik die niet tegen kom, nou dan lekker niet. Single is ook hartstikke leuk Haha! Schijnheilig

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 22:01

Vrijheid blijheid
Doen en laten wat je wil
Vermaak me best alleen

Schijnheilig

Dat rijtje? Tong uitsteken

Olga88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 22:02

Hé A_lette, jij zat vorig jaar toch ook in dat havo topic trouwens? Sorry offtopic, maar dat meen ik me toch even te herinneren Nagelbijten / Gniffelen

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 22:05

Vorig jaar? Je bedoelt *uhm* 2007? Klopt Ja Ben nu alweer tweedejaarsstudent Haha!

*gaat als braaf modje weer ontopic*
Nou nog ikhebgeenliefdedrama hier? Schijnheilig

Dora88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 22:06

Ja precies. Vind het ook niet erg om vrijgezel te zijn, integendeel, vermaak me prima Haha!

Nou jongen ben ik laatst dus echt wel tegengekomen. Dacht meteen "Heeee" Clown.
Niks gebeurd, behalve veel praten op feestjes, hoi zeggen op school wanneer ik hem zag Clown en msn gesprekken Knipoog. Voel me ondanks dat ik hem nog niet erg lang ken, zo op m'n gemak bij hem ondánks dat ik ook weet dat ik hem wel erg leuk vind.

Tis gewoon weer dat ik hem tijd lang niet kan zien. Zit volgende week voor school in Friesland, weekenden in de Achterhoek, en hij zit in Wageningen en weekenden in Brabant. Nee, erg makkelijk.

Dora88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 22:07

Tis alleen jammer wanneer iedereen vraagt: "Wanneer neem jij nou eens iemand mee?"

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 22:09

A_lette schreef:
Vrijheid blijheid
Doen en laten wat je wil
Vermaak me best alleen

Schijnheilig

Dat rijtje? Tong uitsteken

Exactly Vork

Dames, ik ga jullie verlaten. Mijn bedje roept Knipoog

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 22:10

peelemeisje schreef:
Tis alleen jammer wanneer iedereen vraagt: "Wanneer neem jij nou eens iemand mee?"

Oh daar is toch wel zo makkelijk af te komen! ROFL

Heb een keer een vriendin meegenomen naar een verjaardag (en ja ik val op jongens Knipoog zij ging gewoon mee omdat wij daarna nog gingen stappen). Natuurlijk een hoop vreemde blikken, gegein en gedoe, maar ik had wel een keer iemand meegenomen. Sindsdien heb ik die vraag niet zo vaak meer gekregen Knipoog

Ik duik ook mijn bedje in. Morgen hele dag college Gaaaap

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 22:15

Hahaha, als ik dat doe op een familieverjaardag wordt ik w.s. ook raar aangekeken Huilen van het lachen
Mede omdat mn beste dinnetje net zo weinig spoort als ik *LOL*

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 22:18

Nou ik kan je wel zeggen: Het was een actie zonder niveau, maar wel genoeg om van de eeuwige 'en waarom ben jij vrijgezel? Je bent toch zo'n leuke meid' vraag af te komen. Clown

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-08 22:25

of de suggererende vraag van tantes etc: En, hoe is het met je vriend???

zucht Tong uitsteken

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 09:18

altijd op verjaardag ook he.
wanneer heb jij nou eens een vriend?
of hoe heet hij bla bla bla...
erg leuk Nagelbijten / Gniffelen
mwah vind het opzich ook nog wel lekker zo. alhoewel ik al lange tijd mijn beste vriend erg leuk vind. en dat is niet zo slim..

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 09:31

ik ben bijna 21 en heb nog nooit een vriend gehad. Heb het gevoel dat ik er ook nooit 1 zal krijgen. Het is niet dat ik me lelijk vind ofzo. Maar meer van dat ik het gevoel heb dat toch niemand op mij zou vallen. Ik maak me niet op, ga weinig uit. En ik val ook op gozers die ik niet kan krijgen. Kortom ben best wel kieskeurig. Ook al probeer ik dat minder te zijn. want karkater is veeel belangrijker dan uiterlijk. Maar meestal val ik op gasten die al bezet zijn, of niet op me vallen kwa type. Maar zodra een gozer die niet bezet is hoef ik gelijk niks van hem te weten. ik sluit me gewoon af. Soort angst ofzo en heb het gevoel hoe ouder ik wordt hoe groter die angst wordt :S

wie heeft dit ook gehad?

Ik hou ook niet zo van uitgaan, voel me er niet op mijn gemak. Daarnaast ben ik afschuwelijk onzeker, dus mocht iemand interesse tonen.......dat geloof ik echt niet. En als ik het wel geloof, dan heb ik continu het idee dat ik door de mand val, dat ik toch niet zo leuk/grappig/spontaan blijk te zijn. En dat ik er toch maar raar uitzie, en erg groot ben en.... kortom: drama.

Ben nu bijna 23 en het wordt nu toch wel een beetje vreemd.

Daar komt bij dat ik ook nog eens iemand zoek die net zo 100% in de dieren wil als ik, dag en nacht. Misschien toch eens met zijn allen een schuurfeest in het oosten des lands bezoeken? Nagelbijten / Gniffelen