Nou voor sommige vegetariërs is dat wel echt een no-go hoor dat het überhaupt ergens in aanraking komt waar vlees ook mee in aanraking is geweest. Ik ken er die ook geen partner willen die vlees eet omdat ze die partner anders ook niet willen zoenen.
Shenavallie
Geplaatst: 03-08-25 09:44
Ik reageer heel sterk op varkenvlees en eet daarom geen snacks van de snackbar, omdat die allemaal in hetzelfde vet zijn gebakken. Wat betreft het vegetarisch eten: er zijn veganisten die volledig anti zijn. Vandaar dat ik het even benoemde. Welke keuze iemand maakt, is natuurlijk aan die persoon zelf.
Bij de Subway wisselen ze inderdaad handschoenen als je vegetarisch eet. Ik voel me dan weer schuldig over dat extra plastic
MarlindeRooz
Geplaatst: 03-08-25 09:52
Anna79 schreef:
Bij de Subway wisselen ze inderdaad handschoenen als je vegetarisch eet. Ik voel me dan weer schuldig over dat extra plastic
Doen ze bij mij echt niet altijd.
Maar ik heb in de loop van de tijd geleerd om dat soort dingen wat meer los te laten.
Picopico
Geplaatst: 03-08-25 10:37
Bij mij op het werk wordt voor vegan pizza's een apart mes gebruikt, voor vega niet. Heeft te maken met eventuele lactose intolerantie/allergie. Je weet niet of iemand vegan bestelt omdat diegene vegan is, geen kaas lust, of omdat diegene niet tegen melk (kaas) kan. Voor pizza's met vlees en vegan kaas wordt om die reden ook een ander mes gebruikt.
Little_Gift
Geplaatst: 03-08-25 17:37
Ontplofte grasmachine terwijl je net de helft van de voortuin gemaaid hebt
Weet niet wat ik nu stommer vind, die half gemaaide voortuin of die ontplofte grasmachine die trouwens ook nog maar net anderhalf jaar oud was
Jolliegirl
Geplaatst: 03-08-25 17:38
Bij mijn oude werk wilden mensen zelfs halal niet met normale vleesproducten...
Sowieso was ik al zwaar tegenstander van halal voedsel...
Maar het moest en zou in een schone frituur. Nou die hadden we niet, dus dan hadden ze pech.
Enige schone hadden we voor glutenvrij en daar gaan we geen halal in bereiden omdat mr of mw dit niet in de gewone snackpan wilt hebben.
Ik vind die rare andere lettertypes dan het 'standaard' lettertype op telefoons stom. Van dat cursieve/gekrulde. Heb ook geen idee hoe mensen dat instellen, maar ik hoef het ook niet te weten Ik vind het gewoon erg lelijk.
Ik vind die rare andere lettertypes dan het 'standaard' lettertype op telefoons stom. Van dat cursieve/gekrulde. Heb ook geen idee hoe mensen dat instellen, maar ik hoef het ook niet te weten Ik vind het gewoon erg lelijk.