Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Polarize schreef:Waarom kunnen kwasten enzo niet magisch schoon worden en opgeruimd na het vervenben klaar, wil niks doen, maar eerst nog alles schoon maken anders heb ik mn dure kwasten weer verpest
Nyaleti schreef:Sinterklaas dobbel spel met de fam. Pak ik een Zoutlamp uit. Super leuk maar ook heel gevaarlijk voor katten. Dus ik zeg dat en dat ik hem dus ook niet hoef (2 kittens die overal aan zitten). Nu neemt iemand die ook 2 katten heeft, die lamp mee. Oké zelf weten, mij niet jankend opbellen.
_San87_ schreef:Nyaleti schreef:Sinterklaas dobbel spel met de fam. Pak ik een Zoutlamp uit. Super leuk maar ook heel gevaarlijk voor katten. Dus ik zeg dat en dat ik hem dus ook niet hoef (2 kittens die overal aan zitten). Nu neemt iemand die ook 2 katten heeft, die lamp mee. Oké zelf weten, mij niet jankend opbellen.
Misschien komt de lamp ergens waar katten niet mogen komen?
xPabloBokt schreef:Polarize schreef:Dit specifieke deel van Friesland heeft nog geen millimeter sneeuw gezien, iemand ruilen?
Kom jij nu naar Brabant met de sneeuw, mag ik dan naar Friesland als het noorderlicht weer te zien is?
Tancreda4 schreef:Ik zou echt ff langs de dokter gaan. Opvangen met je handen is eigenlijk heel slecht, dan komt er veel kracht op een klein opervlak wat op wordt gehouden door gevoelige plekken waardoor er makkelijk wat breekt of blesseerd. Er is een reden dat je bij vechtsporten leert doorrollen en afslaan met platte arm.Maand geleden gevallen op m'n billen, niet eens zo hard. Maar blijkbaar m'n val gebroken door m'n handen naast me te plaatsen en door gedreund in m'n schouder die daarna tijd pijn deed. Maar dat is nog niets verbeterd en ik ga me er nu wel aan ergeren. Zo hard was die val ook weer niet, ik ben niet op m'n schouder gevallen verder, dus waarop blijft hij zo janken. Elke nacht vergeet ik weer dat ik niet op die kant kan liggen en word ik er wakker van. Ook zoiets doms