Gister eind van de middag besloten om heerlijk koel in de airco van de bioscoop te gaan zitten. Voor 5 euro ivm extreme daluren. Leuke film en lekker koel. Begin avond gaan we mogelijk weer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Gisteravond boven 27 graden en besloten dus om hup de tent in de tuin te gooien, matras erin en redelijk ok kunnen slapen. Het is beneden in de woonkamer nu 24,5 graad. Waar ik normaal aardig goed warmte kan verdragen valt het me dit keer best zwaar.
Gister eind van de middag besloten om heerlijk koel in de airco van de bioscoop te gaan zitten. Voor 5 euro ivm extreme daluren. Leuke film en lekker koel. Begin avond gaan we mogelijk weer
jiehaaa schreef:karuna schreef:Gisteravond boven 27 graden en besloten dus om hup de tent in de tuin te gooien, matras erin en redelijk ok kunnen slapen. Het is beneden in de woonkamer nu 24,5 graad. Waar ik normaal aardig goed warmte kan verdragen valt het me dit keer best zwaar.
Bios heb ik vorige zomer inderdaad ook gedaan met de hitte. Misschien vanavond ook maar weer eens doen. We zaten met 5 mensen in een heerlijke koele zaal.