Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rose123

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-23 10:32

Dat het echt hollen of stilstaan is bij ons op de zaak op dit moment. Het ene moment zit je je neus leeg te eten (spreekwoordelijk hé) en het andere moment moet je zo doortypen dat de stoom uit je toetsenbord komt....

Nu is het ook weer enorm rustig, maar ik weet zeker morgen is het weer hommeles...

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-23 10:47

Dat ik al 6x gevraagd ben of ik aankomende dinsdag kan werken.

Een nee is blijkbaar zo moeilijk :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-23 10:53

Maar kun je dinsdag werken?

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-23 10:57

Geen warm water in huis en ik moest mijn heel nodig mijn haar wassen :')

Nog een nieuw terrarium voor Bob besteld dat bij nader inzien helemaal niet in de lift gaat passen, iemand zin om het naar 20 hoog te helpen sjouwen :=

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-23 11:00

Mijn collega die we iets al een paar keer hebben uitgelegd, op plaatjes laten zien, in een excellijst hebben laten zien en nog steeds zegt dat hij niet weet wat het inhoud.

En dan gaat ie zeggen dat hij het gevoel heeft dat hij niet serieus wordt genomen :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-23 11:03

Urbanus schreef:
Maar kun je dinsdag werken?

Nee :') ook echt al in december aangegeven tijdens de vakantie aanvragen.

Ik heb dan een vroege dienst , nog gesprek met familie van een cliënt van mij en daarna vertrek ik 3 dagen naar Düsseldorf voor een concert en er even tussenuit.

Mijn werk denkt sowieso dat het meest onmogelijk kan. Ik heb nu een hogere functie met veel afspraken , daarnaast werk ik op de groep , doe ik nog dagbesteding ( wat er eigenlijk ook af moet maar nu niet meer kan) en heb nog een andere baan waar ik ook pas in september mee stop.

Het houdt een keer op. Met name de dagbesteding kost zoveel tijd ik kan niet eens afspraken inplannen wat juist nu een taak van mij is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-23 11:09

in spoiler voor degenen die niet tegen poep en plas kunnen.

Spoiler:
Ik heb buikloop en dalijk een 3 uur durende toets :') . Hoe gaan we dit in hemelsnaam oplossen.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-23 11:11

Luier aan!

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-23 11:12

:=

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-23 11:13

Heb je van die pilletjes in huis?

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-23 11:13

Menino schreef:
in spoiler voor degenen die niet tegen poep en plas kunnen.

Spoiler:
Ik heb buikloop en dalijk een 3 uur durende toets :') . Hoe gaan we dit in hemelsnaam oplossen.

Loperamide. Sterkte!

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-23 11:14

Inmodium.. niet goed voor je maar stopt er wel een kurk in

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-23 11:22

imodium is hetzelfde als loperamide ;)

Het werkt iig heel goed.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-23 11:23

Al die dropshippers op bol.com. Ik begrijp niet dat dat platform dat allemaal toe laat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-23 11:24

Dank. Het valt nu wel weer mee. Maar ik ga nog even snel voor de zekerheid naar de kruidvat _O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-23 11:29

Tampony erin en in galop!

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-23 11:42

Mijn vader is 68 en was tot November vorig jaar stratenmaker.

Ineens kreeg hij vreselijke rugpijn, zo erg dat hij niet meer kon werken. Hij kwam amper z'n bed nog uit.

Hij blijkt scoliose te hebben en daarnaast ernstige artrose. Onderin z'n rug zijn de tussenwervelschijven allemaal zo goed als verdwenen.

Nou is m'n vader bij een chiropractor geweest, die zei: "Nou, ik zie geen scoliose hoor. Maar die foto en scan was natuurlijk voor ik je behandeld heb" :roll: En m'n moeder had een of andere masseur gesproken, die zegt dat hij er voor kan zorgen dat mijn vader weer kan werken.

Ik geloof echt wel dat behandelingen van fysio etc kan helpen, maar beweren dat iemand van 68 jaar weer verder kan als stratenmaker met scoliose en ernstige artrose :r Zeker zonder een persoon en de foto's/scan ooit gezien te hebben.

Word er echt pissig van.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-23 11:49

Daphne__ schreef:
Mijn vader is 68 en was tot November vorig jaar stratenmaker.

Ineens kreeg hij vreselijke rugpijn, zo erg dat hij niet meer kon werken. Hij kwam amper z'n bed nog uit.

Hij blijkt scoliose te hebben en daarnaast ernstige artrose. Onderin z'n rug zijn de tussenwervelschijven allemaal zo goed als verdwenen.

Nou is m'n vader bij een chiropractor geweest, die zei: "Nou, ik zie geen scoliose hoor. Maar die foto en scan was natuurlijk voor ik je behandeld heb" :roll: En m'n moeder had een of andere masseur gesproken, die zegt dat hij er voor kan zorgen dat mijn vader weer kan werken.

Ik geloof echt wel dat behandelingen van fysio etc kan helpen, maar beweren dat iemand van 68 jaar weer verder kan als stratenmaker met scoliose en ernstige artrose :r Zeker zonder een persoon en de foto's/scan ooit gezien te hebben.

Word er echt pissig van.

Oh wauw!! Daar zou ik ook pissig van worden zeg

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-23 12:06

Menino schreef:
Urbanus schreef:

Ja dat weet ik dus echt niet, ik moest er aan denken toen Dr Romano uit E.R. ineens zo op hem leek, met een baard :')

Hij kwam me helpen met een hertentamen, maar wilde dat dus in mijn huis doen, ik moest voor hem koken. Ik kan me herinneren dat ik de hulp nogal waardeloos vond en na het eten wilde hij arm in arm door de stad lopen, zo cringe.

En daarna is hij nooit meer naar college geweest. Einde.

Ben eerlijk. Er is weinig wat mij doet vermoeden dat dit een bijles was en die dit deed om z'n passie voor het vak over te brengen :P :+ .
~
Ik baal dat ik geen oppas weet voor mijn honden -O-
In dit topic nog een Brabo die het ziet zitten om op een uitvallende 45 kilo wegende herder, en een corgi die door alle geluidsbarrières heen breekt, te passen :') ?

In mijn vorige woonplaats was er een bonkige gozer van 1.90 die de jackpot had gewonnen ofzo en als hobby maar een side-business was gestart om honden individueel uit te laten. Dat was echt onze redding.
Maar ik vertrouw zo weinig mensen met mijn gepeupel... Mijn moeder kan meestal wel, maar soms (begrijpelijk) ook niet. En nu moet ik dingen afzeggen omdat de honden anders te lang thuiszitten en dat is toch wel jammer ;(

Waar in Brabant?

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-23 12:17

Buikloop nog een beetje erger dan gister.

Postbode die zo komt met een pakketje.

Stress voor de afspraak straks... Jeej -O-

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-23 12:21

Een bedrijf begint morgen met het glasvliesbehangen van ons huis, en daarna zouden ze gelijk de vloer leggen. Zijn ze in totaal binnen 3 weken klaar.
Kregen we gisteren een mail dat de vloer pas leverbaar is vanaf 15-07..... daar gaat de planning ;(

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-23 12:25

Fly_high schreef:
Geen warm water in huis en ik moest mijn heel nodig mijn haar wassen :')

Nog een nieuw terrarium voor Bob besteld dat bij nader inzien helemaal niet in de lift gaat passen, iemand zin om het naar 20 hoog te helpen sjouwen :=

Past hij ook niet schuin of rechtop in de lift?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-23 12:35

Sinds wanneer worden de tijdvakken boor bezorging 4 uur ipv 2? Heel irritant, de 2 uur thuis blijven is geen probleem, maar 4 uur is erg vervelend. Ook als ze dat pas halverwege de dag laten weten (en normaal gesproken komt die melding dat ze onderweg zijn pas als ze al bijna een uur onderweg zijn in tijdvak dus als je dan niet thuis bent mis je ze ook al)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-23 12:50

Ik moet nieuwe kleding maar wil niet bij primark of SHEIN bestellen maar dat is wel het budget dat ik mezelf gun momenteel. :+

Of de Only ofzo nou echt betere werkomstandigheden heeft betwijfel ik ook. :+

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-23 13:53

MarlindeRooz schreef:
Ik moet nieuwe kleding maar wil niet bij primark of SHEIN bestellen maar dat is wel het budget dat ik mezelf gun momenteel. :+

Of de Only ofzo nou echt betere werkomstandigheden heeft betwijfel ik ook. :+

Ik heb ook niet altijd het budget voor de eerlijke merken die ik wil. Vinted is echt een hele fijne daarin!