Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Urbanus schreef:Maar kun je dinsdag werken?
Daphne__ schreef:Mijn vader is 68 en was tot November vorig jaar stratenmaker.
Ineens kreeg hij vreselijke rugpijn, zo erg dat hij niet meer kon werken. Hij kwam amper z'n bed nog uit.
Hij blijkt scoliose te hebben en daarnaast ernstige artrose. Onderin z'n rug zijn de tussenwervelschijven allemaal zo goed als verdwenen.
Nou is m'n vader bij een chiropractor geweest, die zei: "Nou, ik zie geen scoliose hoor. Maar die foto en scan was natuurlijk voor ik je behandeld heb"En m'n moeder had een of andere masseur gesproken, die zegt dat hij er voor kan zorgen dat mijn vader weer kan werken.
Ik geloof echt wel dat behandelingen van fysio etc kan helpen, maar beweren dat iemand van 68 jaar weer verder kan als stratenmaker met scoliose en ernstige artroseZeker zonder een persoon en de foto's/scan ooit gezien te hebben.
Word er echt pissig van.
Menino schreef:Urbanus schreef:
Ja dat weet ik dus echt niet, ik moest er aan denken toen Dr Romano uit E.R. ineens zo op hem leek, met een baard![]()
Hij kwam me helpen met een hertentamen, maar wilde dat dus in mijn huis doen, ik moest voor hem koken. Ik kan me herinneren dat ik de hulp nogal waardeloos vond en na het eten wilde hij arm in arm door de stad lopen, zo cringe.
En daarna is hij nooit meer naar college geweest. Einde.
Ben eerlijk. Er is weinig wat mij doet vermoeden dat dit een bijles was en die dit deed om z'n passie voor het vak over te brengen![]()
.
~
Ik baal dat ik geen oppas weet voor mijn honden![]()
In dit topic nog een Brabo die het ziet zitten om op een uitvallende 45 kilo wegende herder, en een corgi die door alle geluidsbarrières heen breekt, te passen?
In mijn vorige woonplaats was er een bonkige gozer van 1.90 die de jackpot had gewonnen ofzo en als hobby maar een side-business was gestart om honden individueel uit te laten. Dat was echt onze redding.
Maar ik vertrouw zo weinig mensen met mijn gepeupel... Mijn moeder kan meestal wel, maar soms (begrijpelijk) ook niet. En nu moet ik dingen afzeggen omdat de honden anders te lang thuiszitten en dat is toch wel jammer
MarlindeRooz schreef:Ik moet nieuwe kleding maar wil niet bij primark of SHEIN bestellen maar dat is wel het budget dat ik mezelf gun momenteel.
Of de Only ofzo nou echt betere werkomstandigheden heeft betwijfel ik ook.