Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-22 16:30

xPabloBokt schreef:
Zebrastreep schreef:
Voor de mensen die struggelen met kerst we gaan richting de avond dus het is zo weer morgen :)

Ik baal dat ik morgen waarschijnlijk moet werken doei 4 dagen vrij waar ik zo naar uit gekeken had...

Je mag gewoon weigeren he. Niemand kan jou op zo'n korte termijn dwingen om te komen.

Er is heel veel ziekte dat is echt wel nadeel van in de zorg werken....

Maar mijn hele familie thuis is momenteel ook ziek en dan heeft die cliënt liever niet als ik kom dus dat kan nog wel mijn redding zijn.

Zelfs met corona hadden we nog minder zieken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-22 16:41

fleurtjeuh schreef:
Robijntjah schreef:
Heb een minimelanoom ontdekt bij mijn schimmel. Helaas recht onder de singel. Hopen dat ie niet hard gaat groeien en we nog even kunnen blijven genieten...

Ik ben al even uit de dierengeneeskunde, maar is het niet beter om deze dingen zo snel mogelijk te behandelen?

Ze is 20 en een trauma paard dus opereren gaan we sowieso niet doen. Ik ga van de week even bellen of er mogelijkheden zijn voor een minder invasieve methode maar melanomen bij schimmels blijven gewoon een ding. Ze adviseren ook op niet storende plekken ze met rust te laten ;)

Britta31

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-22 17:03

Aan het clownsnummer in de wei.Mijn ruin springt over de dubbele draad in de andere wei,mijn andere ruin bleef achter en in de stress.Gauw de draad open om ruin 1 weer te pakken,schiet ruin 2 ook in de wei en rennen de jongens bokkend weg en kreeg ze niet meer te pakken.Ik stond ook op het punt om weg te gaan.En dat met de buren als publiek.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-22 17:16

Moestuin schreef:
Nee klopt. Zijn wij niet en wij hebben strikte betalingstermijnen. Maar ik vind het zo een poedersuiker klusje om te doen. Zeker deze maand. 3 van de 4 klanten. Kom op hé -O- Ik erger mij dus vooral dat ik er zo achteraan moet.

In duitsland is het redelijk gebruikelijk om 2%skonto te mogen aftrekken als je binnen een bepaalde termijn betaald...
Nu hou ik van korting dus ik betaal dan nog sneller...
Maar sws betaal ik mijn rekeningen vrij vlot

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-22 17:22

Doen wij ook. Wel enkel particulier. Niet b2b. Binnen de 7 dagen betalen is 2% korting. :j Loopt toch mooi op als je een volledig nieuwe keuken zet :D

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-22 18:31

Mijn schoonmoeder die goed probeert te praten wat het broertje van mijn vriend allemaal uithaalt....

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-22 18:49

Robijntjah schreef:
Ze is 20 en een trauma paard dus opereren gaan we sowieso niet doen. Ik ga van de week even bellen of er mogelijkheden zijn voor een minder invasieve methode maar melanomen bij schimmels blijven gewoon een ding. Ze adviseren ook op niet storende plekken ze met rust te laten ;)

Dat is er, bij de apotheek even middel voor koortslip halen, niet zovirax maar de andere. Daar 3 maanden mee insmeren en de kans is vrij groot dat het dan minder wordt. Zo niet dan kun je in Utrecht terecht zonder operatie. Maar die eerste is de goedkoopste die vaak werkt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-22 18:55

Oooh thanks voor de tip!

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-22 19:20

Vorige week een afspraak gemaakt bij de bank via hun website.De dag erop een e-mail ontvangen dat het kantoor gesloten is voor onbepaalde tijd met de verwijzing naar andere kantoren.
Ik maak dus een nieuwe afspraak voor vandaag tussen 15.30 en 16.30u bij een ander kantoor waar ik het snelst terecht kon.
Daar zou ik nog een bevestiging voor ontvangen.Omstreeks 11.30u maar gebeld want nog steeds niets vernomen.Zegt de uitbater doodleuk dat hij het vrijdag gelezen had maar dat ze vandaag gesloten zijn.
Waarom stuur je dit dan niet direct terug en vermeld je dit niet op je website!Kan me daar zo aan ergeren.
Enfin,hij zou me nog terug bellen vandaag om te bekijken of het toch kon.
Ik moest me vandaag al haasten om ten laatste 15u klaar te zijn met werk.Ondertussen is het 15.45u,ik had al geen telefoontje meer verwacht,belt zijn vrouw dat het ten vroegste na de kerstvakantie mogelijk is.
Ik had graag deze week geweten wat de mogelijkheden waren,als het überhaupt al kon.Heb ook dringend een auto nodig,enkelen wezen bezichtigen,één gevonden die aan alles voldoet maar ik kan hem niet kopen omdat ik dus nog niks meer weet over de mogelijkheden voor een woning.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-22 20:06

Moe en misselijk. Afgelopen dagen waren even teveel voor mijn hoofd. Merrie kersemus -O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-22 20:37

Toch vrij morgen omdat er thuis ziekte is en ze bang zijn dat ik wat meeneem stiekem wel blij mee :=

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-22 21:29

Mensen die echt niet verder kijken dan hun neus lang is. Parkeerterrein bij restaurant. Wij komen aanrijden en parkeren naast een auto. Op datzelfde moment komt het gezin bij de auto aan (die naast ons staat). Vrouw loopt naar de deur, doet de deur open, laat deze vervolgens open staan, gaat uitgebreid knuffelen met haar kind en daarna in de auto. Hallo? Wij willen uitstappen. (Ze had ons zeker gezien).

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-22 21:41

Ah lekker zebrastreep, kan je toch genieten van wat vrije dagen! Ze zijn je gegund!

Hier ook een fijne update voor wie het leuk vindt om te lezen, mijn visite heeft geen moment geklaagd, ze hebben zelfs meegeholpen om mijn huis weer toonbaar te maken en er was nog taart ook <3 en alle zware rotklussen in huis hebben ze vandaag voor mij gedaan zodat ik het niet hoef te doen! _/-\o_ zo lief! Dit scheelt mij zo veel pijn _/-\o_ en ja dit hoort meer in het waar word je blij van topic, maar als ik het daar post dan weet niemand waar het over ging.

Ik mag van mijzelf nu even niet meer klagen over de feestdagen :+

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-22 21:57

Merlen schreef:
Zegt de uitbater doodleuk dat hij het vrijdag gelezen had maar dat ze vandaag gesloten zijn.
Waarom stuur je dit dan niet direct terug en vermeld je dit niet op je website!

Waarom verwacht je dat een bank op een officiële feestdag open is?

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-22 22:20

oomens schreef:
Merlen schreef:
Zegt de uitbater doodleuk dat hij het vrijdag gelezen had maar dat ze vandaag gesloten zijn.
Waarom stuur je dit dan niet direct terug en vermeld je dit niet op je website!

Waarom verwacht je dat een bank op een officiële feestdag open is?

Vrijdag en vandaag zijn geen feestdagen.
Waarom vrijdag wel lezen maar niet reageren dat men gesloten is vandaag.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-22 22:27

Nou Sorry Merlen maar alle kantoren zijn tweede kerstdag gesloten!
Dat ze vrijdag hadden kunnen reageren heb je gelijk in maar bijna iedereen weet dat de bankfilialen gesloten zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-22 22:28

chanicha schreef:
Nou Sorry Merlen maar alle kantoren zijn tweede kerstdag gesloten!
Dat ze vrijdag hadden kunnen reageren heb je gelijk in maar bijna iedereen weet dat de bankfilialen gesloten zijn.

In Nederland, maar niet overal is dit zo he ;)

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-22 22:30

We hebben het toch over Nederland?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-22 22:31

chanicha schreef:

Jij ja, maar volgens mij woont merlen in België..

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-22 22:32

Verdorie lang al aan het wachten op mijn bestelde eten. Ik snap dat het druk is, maar toch eventjes gebeld naar het restaurant. Waren ze het bonnetje kwijtgeraakt |(
Nu dus nog een halfuur wachten. Merrie kersemus -O-

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-22 22:33

Relaxed schreef:
chanicha schreef:

Was niet zo duidelijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-22 22:36

chanicha schreef:
Relaxed schreef:

Was niet zo duidelijk!

Ken jij uitbater icm een bank in Nederland dan? En 2e kerstdag geen feestdag, gaat het dan over Nederland?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-22 22:38

Je zou toch denken dat een bank zo professioneel is dat je geen afspraken kunt inplannen op dagen dat ze gesloten zijn.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-22 22:49

Dat kan dus blijkbaar ook niet, want naar zeggen bij een afspraak maken zou ze bevestiging moeten krijgen en die kreeg Merlen blijkbaar niet.

Ben je bezig met je financiële situatie uitpluizen om op jezelf te gaan Merlen?

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-22 22:50

Telpeva schreef:
Je zou toch denken dat een bank zo professioneel is dat je geen afspraken kunt inplannen op dagen dat ze gesloten zijn.

Dat dus.Stond nergens vermeld bij dit kantoor,bij 2 andere kon ik geen afspraak maken.
Mijn andere bank waar ik klant ben is de volgende dagen tussen Kerst en Nieuwjaar wel open maar bij deze maatschappij loopt mijn hypotheek niet.
Inderdaad Bienotje.Al 25 jaar zit ik met deze woning in mijn hoofd.
Laatst bijgewerkt door Merlen op 26-12-22 22:55, in het totaal 1 keer bewerkt