Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marjo

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 16:53

Uhoh, kleding en spullen van je man weggooien... Geloof dat mijn vader nog steeds boos is op m'n moeder vanwege het feit dat ze zijn cowboyboots heeft weggedaan een tijd geleden.

Hij droeg ze nooit, maar eens in de zoveel tijd komt het toch weel even boven :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 16:55

Ik biecht op dat ik me al 5 jaar stoor aan die vervelende oudere meneer met zijn draaiorgel. Iedere zaterdag begint hij zijn, meestal Jan Smit reportoire, pal onder mijn slaapkamer raam. Om half 10. Iedere zaterdag.

Nu is hij helaas overleden, wat ik oprecht vervelend voor hem/zijn naasten vind, maar het feit dat ze geen opvolger hebben gevonden, daar ben ik niet zo rouwig om :o

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-22 17:13

Ailill schreef:
Ik biecht op dat ik me al 5 jaar stoor aan die vervelende oudere meneer met zijn draaiorgel. Iedere zaterdag begint hij zijn, meestal Jan Smit reportoire, pal onder mijn slaapkamer raam. Om half 10. Iedere zaterdag.

Nu is hij helaas overleden, wat ik oprecht vervelend voor hem/zijn naasten vind, maar het feit dat ze geen opvolger hebben gevonden, daar ben ik niet zo rouwig om :o

Als er wel een opvolger komt: gooi brood naar 'm. Dan komen er heel veel meeuwen op af en moet hij wel wegrijden :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 17:36

Wij hebben hier geen meeuwen, alleen kleine musjes :')

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 18:33

Ailill schreef:

Dat kan ik me goed voorstellen...

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 19:39

Ik biecht op dat ik een pokke hekel heb aan ondergoed sinds Corona tijd. In die tijd veel thuis gezeten en weinig ondergoed gedragen, nu kan ik er maar niet meer aan wennen.
Zodra ik thuis kom van werk, paardrijden of iets anders gaat meteen die BH af en onderbroek uit. Lekker een hemdje met een joggingbroek (kort of lang) aan met niets er onder, dat is mijn uniform in huis. Ik baal echt als ik nu bezoek krijg, want dan moet ik in ieder geval de meiden weer in een BH hijsen.

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 19:41

Daphara schreef:
Ik biecht op dat ik een pokke hekel heb aan ondergoed sinds Corona tijd. In die tijd veel thuis gezeten en weinig ondergoed gedragen, nu kan ik er maar niet meer aan wennen.
Zodra ik thuis kom van werk, paardrijden of iets anders gaat meteen die BH af en onderbroek uit. Lekker een hemdje met een joggingbroek (kort of lang) aan met niets er onder, dat is mijn uniform in huis. Ik baal echt als ik nu bezoek krijg, want dan moet ik in ieder geval de meiden weer in een BH hijsen.

Als je geen bh wilt dragen, draag je me toch gewoon niet?

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 19:43

Ik draag al 3 jaar geen bh meer, echt een bevrijding

Mijn biecht is dat ik vooroordelen heb over mensen die hun tuinmeubelen met een slot aan de muur vastmaken

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 19:44

Amber_anne schreef:
Ik draag al 3 jaar geen bh meer, echt een bevrijding

Mijn biecht is dat ik vooroordelen heb over mensen die hun tuinmeubelen met een slot aan de muur vastmaken

Want? :')

Denk dat je het op veel plekken kwijt bent als je het niet doet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 20:16

Ik heb 2 t-shirts die mijn moeder nog heeft gedragen, waarvan eentje uit eind jaren '70 met Micky en Minnie op, en eentje uit 1984, mijn geboortejaar. Ik slaap er nu regelmatig in maar deze gaan echt nooit weg. Zelfs niet als ze helemaal uit elkaar tafelen.

Biecht: ik ben vandaag op een Eventing geweest waar je als deelnemer behalve inschrijving (€35) ook nog eens €5 entreegeld moest betalen. Voor uiteindelijk een organisatie van Jan m'n kl*ten. En een consumptie van 20cl mocht je €2 voor aftikken. Morgen ben ik er als jury. Dan is eten en drinken inbegrepen in je opdracht. Ik heb nu al plannen om dat startgeld en entreegeld zoveel mogelijk terug te verdienen met snacks en drankjes gedurende de dag...

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 20:38

Ik heb net bijna een hele reep Côte D'Or chocolade opgegeten en ben niet eens misselijk :o

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 20:39

Sherivey schreef:
Ik heb net bijna een hele reep Côte D'Or chocolade opgegeten en ben niet eens misselijk :o

Dan kan er nog eentje bij! *\%/*

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 20:40

Ailill schreef:
Wij hebben hier geen meeuwen, alleen kleine musjes :')

Duiven werken ook prima!

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 20:42

Cayenne schreef:
Sherivey schreef:

Heb er niet nog eentje -O-

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 20:43

Cayenne schreef:
Sherivey schreef:

Dit is de instelling!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-22 20:45

Ik denk echt dat ik in een sprookje het kwaadaardige personage zou zijn. Ik denk echt vreselijke dingen soms :=

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 20:47

Zo lang je je ervan bewust bent dat het vreselijke dingen zijn, kan het niet veel kwaad. ;)

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 20:49

Urbanus schreef:
Ik denk echt dat ik in een sprookje het kwaadaardige personage zou zijn. Ik denk echt vreselijke dingen soms :=

Zolang het bij denken blijft is er toch niets aan de hand? }>

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 20:52

Urbanus schreef:

Ik vind jou de live action versie van Maleficent.

Ik ben 1 van de sullige feetjes denk ik

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-22 21:00

Niobe schreef:
Urbanus schreef:

Ik vind jou de live action versie van Maleficent.

Ik ben 1 van de sullige feetjes denk ik

Ja ik ook! Maar dan wel minder knap. :')

Jij bent echt niet sullig, jij bent gewoon mijn partner in crime!

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 21:05

Maleficent was niet echt slecht. Ursula daarentegen :=
Maar Urbanus is veel knapper :j

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 21:08

We liepen vorige week op een beurs en eenmaal buiten kwam er zo'n vliegtuigje met tekst erachter voorbij gevlogen waarop iemand vroeg of de ander wilde trouwen.
Dat was blijkbaar voor één van de toeschouwers, want even verderop ging een man op zijn knieën voor zijn vriendin en je kon aan alles zien dat ze zich enorm geneerde :=
Geen idee of ze nou wel of niet ja heeft gezegd, maar zeker niet op dat moment! Ze probeerde hem maar overeind te trekken en het doosje met de ring dicht te doen.
Ik weet niet of ik het nou sneu voor haar of voor hem moest vinden :=

Mijn biecht is dat dit vast niet in dit topic hoort, maar ik dat gewoon even negeer :+

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 21:14

Cayenne schreef:
Maleficent was niet echt slecht. Ursula daarentegen :=
Maar Urbanus is veel knapper :j

Nee daarom, evil wanneer ze dat nodig vindt, maar toch met een heel groot hart <3

Urbanus schreef:
Jij bent echt niet sullig, jij bent gewoon mijn partner in crime!

Oeh dat vind ik ook leuk

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 21:15

Cayenne schreef:
We liepen vorige week op een beurs en eenmaal buiten kwam er zo'n vliegtuigje met tekst erachter voorbij gevlogen waarop iemand vroeg of de ander wilde trouwen.
Dat was blijkbaar voor één van de toeschouwers, want even verderop ging een man op zijn knieën voor zijn vriendin en je kon aan alles zien dat ze zich enorm geneerde :=
Geen idee of ze nou wel of niet ja heeft gezegd, maar zeker niet op dat moment! Ze probeerde hem maar overeind te trekken en het doosje met de ring dicht te doen.
Ik weet niet of ik het nou sneu voor haar of voor hem moest vinden :=

Mijn biecht is dat dit vast niet in dit topic hoort, maar ik dat gewoon even negeer :+

Oei dat is heel ongemakkelijk :=

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 21:19

mysa schreef:
Zo lang je je ervan bewust bent dat het vreselijke dingen zijn, kan het niet veel kwaad. ;)

Ja precies, beter dan denken dat je het goed voor hebt en ineens een bevolkingsgroep hun rechten afpakken :+

Ik wens stiekem ook soms mensen vreselijke dingen toe. Maar ik ben geen mensen-mens :')