Hij droeg ze nooit, maar eens in de zoveel tijd komt het toch weel even boven

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ailill schreef:Ik biecht op dat ik me al 5 jaar stoor aan die vervelende oudere meneer met zijn draaiorgel. Iedere zaterdag begint hij zijn, meestal Jan Smit reportoire, pal onder mijn slaapkamer raam. Om half 10. Iedere zaterdag.
Nu is hij helaas overleden, wat ik oprecht vervelend voor hem/zijn naasten vind, maar het feit dat ze geen opvolger hebben gevonden, daar ben ik niet zo rouwig om
Ailill schreef:Ik biecht op dat ik me al 5 jaar stoor aan die vervelende oudere meneer met zijn draaiorgel. Iedere zaterdag begint hij zijn, meestal Jan Smit reportoire, pal onder mijn slaapkamer raam. Om half 10. Iedere zaterdag.
Nu is hij helaas overleden, wat ik oprecht vervelend voor hem/zijn naasten vind, maar het feit dat ze geen opvolger hebben gevonden, daar ben ik niet zo rouwig om
Daphara schreef:Ik biecht op dat ik een pokke hekel heb aan ondergoed sinds Corona tijd. In die tijd veel thuis gezeten en weinig ondergoed gedragen, nu kan ik er maar niet meer aan wennen.
Zodra ik thuis kom van werk, paardrijden of iets anders gaat meteen die BH af en onderbroek uit. Lekker een hemdje met een joggingbroek (kort of lang) aan met niets er onder, dat is mijn uniform in huis. Ik baal echt als ik nu bezoek krijg, want dan moet ik in ieder geval de meiden weer in een BH hijsen.
Niobe schreef:Urbanus schreef:Ik denk echt dat ik in een sprookje het kwaadaardige personage zou zijn. Ik denk echt vreselijke dingen soms
Ik vind jou de live action versie van Maleficent.
Ik ben 1 van de sullige feetjes denk ik
Cayenne schreef:We liepen vorige week op een beurs en eenmaal buiten kwam er zo'n vliegtuigje met tekst erachter voorbij gevlogen waarop iemand vroeg of de ander wilde trouwen.
Dat was blijkbaar voor één van de toeschouwers, want even verderop ging een man op zijn knieën voor zijn vriendin en je kon aan alles zien dat ze zich enorm geneerde![]()
Geen idee of ze nou wel of niet ja heeft gezegd, maar zeker niet op dat moment! Ze probeerde hem maar overeind te trekken en het doosje met de ring dicht te doen.
Ik weet niet of ik het nou sneu voor haar of voor hem moest vinden
Mijn biecht is dat dit vast niet in dit topic hoort, maar ik dat gewoon even negeer