Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vjestagirl

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-22 18:56

Ik ben ook weer een beetje aan het swipen hier en daar, maar ik merk dat mijn hoofd er nog steeds niet echt bij is; ik ben nog steeds met die ex bezig. Wel weer wat leuke mensen tegengekomen, maar nog niemand waar m'n hart sneller van gaat kloppen.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-22 19:12

Mijn potentiële date die al gepland stond heeft helemaal niks meer van zich laten horen. Ik heb aangegeven dat het van mij niet meer hoeft. Graag of niet....

Vjestagirl wat maakt dat jou hart sneller gaat kloppen van iemand op basis van alleen foto's? Wel vervelend dat je nog met je Ex in je hoofd zit. Misschien nog even wachten met swipen anders?

Ik kreeg eerste kerstdag een selfie en fijn kerst toegewest van een date van een maand geleden, die na 2 maanden daten abrupt niks meer had laten horen omdat ik een keer om iets meer duidelijkheid vroeg dan hij wilde geven... het irritante daaraan vind ik dqt hij daardor (succesvol) weer in mijn hoofd zit. Al weet ik dat dat niet is wat ik wil, het is mijn hoofd zitten of welk anderd contact dan ook. Dat heeft hij behoorlijk verpest wel toen.

Zucht...

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-22 19:18

Peelie schreef:
Vjestagirl wat maakt dat jou hart sneller gaat kloppen van iemand op basis van alleen foto's? Wel vervelend dat je nog met je Ex in je hoofd zit. Misschien nog even wachten met swipen anders?

Theoretisch aan goed idee, maar ik heb vakantie, zit in mijn eentje op de bank te sippen en ik moet echt iets doen anders word ik helemaal gek van mezelf. Dus dan maar swipen

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-22 19:20

Waarom niet lekker uit gaan. Met vriendinnen de hort op. Bij familie langs. Boekje lezen. Verzin het :*

Ik herken jou gevoel wel heel erg goed hoor. :knuffel:

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-22 00:18

Ik heb me opgegeven voor speeddaten, help.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-22 00:40

Zolang je niet op de radio gaat speeddaten is er niks aan het handje :')

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-22 09:54

Vjestagirl schreef:
Peelie schreef:

Theoretisch aan goed idee, maar ik heb vakantie, zit in mijn eentje op de bank te sippen en ik moet echt iets doen anders word ik helemaal gek van mezelf. Dus dan maar swipen

OOH herkenbaar ja.

Vorige week vrijdag een dinnerdate gehad. Dat ga ik dus nooit meer doen. Had hem vantevoren via de telefoon gesproken en dat klikte toen goed maar tijdens het dinner was het zoo saai en ook gehele andere denkwijze en levensstijl. Nee dat was echt niks.

Nu met een paar mannen aan het appen. Maar nog geen dates afgesproken.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-22 10:06

Ik heb ooit 1 x een blind date gehad heel veel jaren geleden. Klikte goed door de telefoon, was iemand van een ICT servicedesk. Hij vroeg nog of ik eerst een foto wilde zien. Ik zei nog: nee joh uiterlijk is niet het belangrijkst. Dus ik op naar Amsterdam/Haarlemmermeer in de buurt. Doet hij de deur open en zitten daar nog 3 vrienden binnen. Was 1 groot rookhol. Hij was een mager bleek gastje, zag er ziekelijk uit. Die vrienden moesten mij blijkbaar eerst keuren ofzo. Tegen de tijd dat we weggingen richting restaurant vroeg hij of zijn spuiten bij mij in het tasje mochten want hij had diabetes en moest straks spuiten. Toen wilde hij dat ik in zijn auto reed want dan kon hij zien wat voor vrouw ik was. Nou prima, ik rijd wel hoor. Toen bleek hij geen kaartjes voor de bios te hebben gekocht, was hij vergeten en alles was uitverkocht. Toen gingen we uit eten. Was echt heel ongemakkelijk. Enorm Amsterdams accent ook. Terug moest ik weer rijden en ik ben niet mee naar binnen gegaan na afloop. Ik ben snel weer naar mijn auto gegaan en naar huis gereden.

hwn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-22 19:43

Ik had vandaag, na paar weken chatten, eindelijk een Tinder date. De vorige 2 waren niet komen opdagen, eentje had zich ziek gemeld en daarna ontmatcht, de vorige 2 wilden op het laatste moment verplaatsen naar een ongeschikt uur/datum, en gisteren nog bericht gehad van één: "Zin in een vluggertje?" Nee, sorry, niet mijn ding, had me dan ook ontmatcht.

Die van vandaag leek erg enthousiast. Krijg ik plots om 17u (date was normaal om 19u30) bericht dat hij ziek in bed lag. Ik ben in lachen uitgebarsten omdat het te belachelijk is voor woorden... en heb dan mijn Tinder profiel verwijderd. Exit Tinder, ik ga me op belangrijker zaken concentreren dan mannen in 2023.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-22 19:45

Oh wat flauw van die knul! Snap dat je goed de pest in hebt!

anvt_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-22 22:52

Hier gaat het ook niks worden. Na een paar fijne trein afspraakjes , merk ik dat hij zich de laatste tijd wat vermijdend opstelt. Afspreken lukt vaak 1 x in de twee weken een paar uurtjes. Ik heb alle begrip voor de situatie met zijn ex dat hij toch de moeite doet om mij even te zien. Alleen zo leer je elkaar ook nauwelijks kennen.

Tweede kerst voorgesteld om samen wat te gaan doen aangezien we allebei vrij waren , maar hij wilde liever even alleen zijn. Tja, hij is nu ook vier dagen alleen op reis >;) Even heel zuur aangezien we echt een paar leuke dates en reisjes hebben gehad en het goed leek te zijn... maar ik kan het beter loslaten |(

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-22 23:07

Ah bah wat vervelend voor je! Maar wel goed dat je er zo realistisch in staat :)

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 00:50

Wat jammer, hwn en anvt!

Hoe voel jij je, Vjestagirl?

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 01:42

Ik date al twee maanden niet exclusief met een man. Gaat nergens heen, maar het is wel leuk. Zolang ik geen echte gevoelens krijg blijf ik er denk ik mee doorgaan. Ben een beetje tinder moe.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 02:17

BaileyMix schreef:
Wat jammer, hwn en anvt!

Nou heel eerlijk zit ik bij m'n ex op de bank nadat we samen in het centrum van Utrecht dronken zijn geworden (voor t eerst in mn leven). Momenteel voel ik me fantastisch (blij, vrij), maar ik maak me zorgen over hoe ik me morgen voel

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 02:21

Vjestagirl schreef:
BaileyMix schreef:
Wat jammer, hwn en anvt!

Nou heel eerlijk zit ik bij m'n ex op de bank nadat we samen in het centrum van Utrecht dronken zijn geworden (voor t eerst in mn leven). Momenteel voel ik me fantastisch (blij, vrij), maar ik maak me zorgen over hoe ik me morgen voel
Oeh, die snap ik, gevoel kan beide kanten op werken, nu en morgen. Lastig.

Hoe voel je je nu?

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 02:31

Nu voel ik me echt fantastisch. Ik ben happy, al mn stomme angsten zijn weg, we hebben een goed gesprek gehad (en k heb t m verteld toen hij uit zn nek zwamde) en we hebben pannenkoeken en thee. I'm happy.

Typen blijkt wel exponentieel moeilijker dan gewoonlijk.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 02:35

Ik blijf bij hem slapen.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 02:50

Vjestagirl schreef:
Nu voel ik me echt fantastisch. Ik ben happy, al mn stomme angsten zijn weg, we hebben een goed gesprek gehad (en k heb t m verteld toen hij uit zn nek zwamde) en we hebben pannenkoeken en thee. I'm happy.

Zolang je exponentieel nog correct kunt spellen zit je wel goed :')

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 03:17

Ik vind dit een mooi moment om het topic weer in te stappen :')

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 04:21

Timing :')

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 04:48

Ik hoop dat de update later ook nog leuk is :=

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 08:15

Ailill schreef:
Vjestagirl schreef:

Zolang je exponentieel nog correct kunt spellen zit je wel goed :')

:') :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 09:47

Vjestagirl schreef:
Ik blijf bij hem slapen.

Oh meis, ik hoop dat je je vandaag goed voelt!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 10:40

Fijn dat je een leuke avond en hopelijk nacht hebt gehad Vjesta! Ik hoop dat je je vandaag nog steeds goed voelt en de kater er niet te hard inhakt.