Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Peelie schreef:Vjestagirl wat maakt dat jou hart sneller gaat kloppen van iemand op basis van alleen foto's? Wel vervelend dat je nog met je Ex in je hoofd zit. Misschien nog even wachten met swipen anders?
Vjestagirl schreef:Peelie schreef:Vjestagirl wat maakt dat jou hart sneller gaat kloppen van iemand op basis van alleen foto's? Wel vervelend dat je nog met je Ex in je hoofd zit. Misschien nog even wachten met swipen anders?
Theoretisch aan goed idee, maar ik heb vakantie, zit in mijn eentje op de bank te sippen en ik moet echt iets doen anders word ik helemaal gek van mezelf. Dus dan maar swipen
BaileyMix schreef:Wat jammer, hwn en anvt!
Hoe voel jij je, Vjestagirl?
Vjestagirl schreef:Oeh, die snap ik, gevoel kan beide kanten op werken, nu en morgen. Lastig.BaileyMix schreef:Wat jammer, hwn en anvt!
Hoe voel jij je, Vjestagirl?
Nou heel eerlijk zit ik bij m'n ex op de bank nadat we samen in het centrum van Utrecht dronken zijn geworden (voor t eerst in mn leven). Momenteel voel ik me fantastisch (blij, vrij), maar ik maak me zorgen over hoe ik me morgen voel
Vjestagirl schreef:Zolang je exponentieel nog correct kunt spellen zit je wel goedNu voel ik me echt fantastisch. Ik ben happy, al mn stomme angsten zijn weg, we hebben een goed gesprek gehad (en k heb t m verteld toen hij uit zn nek zwamde) en we hebben pannenkoeken en thee. I'm happy.
Typen blijkt wel exponentieel moeilijker dan gewoonlijk.
Ailill schreef:Vjestagirl schreef:Zolang je exponentieel nog correct kunt spellen zit je wel goedNu voel ik me echt fantastisch. Ik ben happy, al mn stomme angsten zijn weg, we hebben een goed gesprek gehad (en k heb t m verteld toen hij uit zn nek zwamde) en we hebben pannenkoeken en thee. I'm happy.
Typen blijkt wel exponentieel moeilijker dan gewoonlijk.