Captain schreef:En ik verwacht dan ook ieder jaar een cadeautje voor de verjaardag van m'n paard.Ik zou ze foto's van mijn paard geven en verwachten dat ze die ook op gaan hangen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Varekaj schreef:Heb je geen hond of kat die ze even te pakken kan krijgen?Welja wij dachten dat dus ook, om gewoon een foto neer te zetten en dan eventueel eens een nieuwe in de plek. Nu staat er eentje van vriend met wurm, en dat vind ik prima.
Alleen zijn de 2 andere om omhoog te hangen. We willen geen extra onnodige gaten, dus dacht vriend aan van die tape. Maar volgens mij krijg je dat nadien niet meer van de muur af want behang. En no way dat ik foto's in het toilet gang. Heb echt geen nood om me daar bekeken te voelen
Varekaj schreef:En hoe moeten we die foto's daar op krijgen? Het zijn allemaal prints.
En alsnog: nee. Ze spammen hem regelmatig met foto's van bij oma, uit de crèche, in de tuin, in bad, op schoot etc. Dan gaan ze nog verwachten dat hij op die kader een slideshow maakt of krijgt hij zelf dat idee. Gewoon nee. (Ik zou dat niet eens met eigen foto's doen, laat staan met die van iemand anders).
Varekaj schreef:En hoe moeten we die foto's daar op krijgen? Het zijn allemaal prints.
En alsnog: nee. Ze spammen hem regelmatig met foto's van bij oma, uit de crèche, in de tuin, in bad, op schoot etc. Dan gaan ze nog verwachten dat hij op die kader een slideshow maakt of krijgt hij zelf dat idee. Gewoon nee. (Ik zou dat niet eens met eigen foto's doen, laat staan met die van iemand anders).
Varekaj schreef:Er hangen wel dingen omhoog maar slechts 2 ervan zijn een foto/tekening van ons samen. De rest is artistiek of iets van op reis of wat verwijst naar ons.
Die foto's vindt hij op zich wel fijn maar hij zegt zelf dat ze soms wel overdrijven. Daar reageert hij dan niet op en hij loopt er evenmin mee rond te zwaaien.
Ik vind die digitale fotokaders ondingen, sorryDan kan ik evengoed onze tablet aan de harde schijf koppelen en de fotoboeken op onze witte muur boven tv projecteren (heel handig om films te kijken!)
Josien_ schreef:Ik kan me echt niet voorstellen dat je je broer/zus foto's van je eigen kind op canvas cadeau geeft.
Bij ouders of grootouders snap ik dat ergens wel, die zijn er vaak ook heel erg blij mee.
Josien_ schreef:Ik kan me echt niet voorstellen dat je je broer/zus foto's van je eigen kind op canvas cadeau geeft.
Bij ouders of grootouders snap ik dat ergens wel, die zijn er vaak ook heel erg blij mee.