- Code
Bedankt voor je interesse in [[functie]] [[vacaturenummer]]. We hebben medewerkers nodig, maar tijdens de COVID-19 Pandemie [...]
Echt letterlijk
- Code
[[functie]] [[vacaturenummer]]
Lekker gewerkt
Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Bedankt voor je interesse in [[functie]] [[vacaturenummer]]. We hebben medewerkers nodig, maar tijdens de COVID-19 Pandemie [...]
[[functie]] [[vacaturenummer]]
MarlindeRooz schreef:Ik krijg een aanvraag voor een oppashond. Pup van 8 maand. Dus ik vraag hoe groot de hond is want ik woon op 27m2.
Krijg ik terug, het is een middelgrote pup. Het is een Bordeauxdog.
WAT IS DAN EEN GROTE HOND?
Plop1997 schreef:Rambogirl schreef:De prijzen van de bios die zo extreem zijn gestegen. Ik wil ze best steunen omdat ze zo lang weer dicht zijn geweest etc, maar deze prijzen houden ze en verhogen ze vervolgens toch weer.
Begin t bijna te duur te vinden voor de bioscoop ervaring, dat ik echt twijfel of ik nog wel naar de bios wil.
Als je zo 1 keer in de zoveel tijd naar de bios gaat is t 1 ding, maar als je net zoals ik vaak gaat is t niet leuk meer zo.
Ja inderdaad. Ik wil heel graag naar Spiderman maar daar laat ik het dan ook even bij.
poes schreef:Appeltje: toen ik je verhaal las dacht ik ook gelijk: is de boel ergens aan het smelten??? Is het goed gegaan ?
En die monteur wat had hij voor uitleg dan? Ga je het bedrag aanvechten?
Marije_1997 schreef:Ik ben een groepsapp in gegaan voor de auto dames uit et noorden. Heel leuk alleen er zitten er 2 a 3 in die mij niet zo mogen. Niet erg negeer ze gewoon. Maar ze blijven door gaan? Lol. Ging over kinderen enzo en kleding. Dus deelde dat ik twee rompertjes had gehaald voor die van mij prima. Word er ineens door 1 van die meiden die mij niet mogen gezegd ben je zwanger. Ik negeer. Zij weer hoe lang al. Ik reageer gaat je niks aan. Gelijk dat ik normaal moet doen etc. Wtf kunnen ze me gwn negeren? Doe niet zo jaloers ofzo.