Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fearn schreef:Ik ga morgen naar de tandarts, maar ben toch alvast benieuwd..
Weet iemand wat dit kan zijn? Het voelt alsof al mijn kiezen pijn doen, de hele onderste én bovenste rij.. Bij als ik iets zoets eet maar ook gewoon zomaar, als ik door mijn mond inadem ofzo.
Ik heb geen ontstoken tandvlees want mijn tandvlees doet niet zeer, het is niet rood en bloedt niet..
En het lijkt me toch ook onwaarschijnlijk dat er in iedere kies een gaatje zit..
Vind het zo stom want iedere dag poets ik 2x met een dure tandpasta, ik doe 2x per dag met mondspoelmiddel én met tandenstokers. En dan toch nog last..
(Mss wel goed om te vermelden: Ik heb al langere tijd een kies die wel gevuld is maar toch nog pijn doet, kan het zijn dat die wortel eronder nu zo erg ontstoken is dat alle kiezen er zeer van gaan doen? Is m'n eigen schuld hoor, heb het te lang erbij gelaten..)
Nyaleti schreef:2x per dag flossen, poetsen en spoelen is toch niet te? Flossen kan ik ook niet tegen, dan valt voor m'n gevoel alles uit elkaar![]()
Gevulde koek zou ik niet invriezen.
-
Wat voor behandeling / massage is top als je schouders, nek en bovenrug echt helemaal vast zitten? Het is kei hard ook en trekt door naar m'n arm aan een kant![]()
Fysio al eerder geprobeerd maar ben ik toch telkens niet tevreden over eigenlijk.. maar dat wordt wel vergoed natuurlijk.
Osteopathie één keer super ervaring gehad maar zij is gestopt.. laatste keer was het een beetje aaien. Dat hoeft niet voor 80€.
Nyaleti schreef:2x per dag flossen, poetsen en spoelen is toch niet te? Flossen kan ik ook niet tegen, dan valt voor m'n gevoel alles uit elkaar![]()
-
Wat voor behandeling / massage is top als je schouders, nek en bovenrug echt helemaal vast zitten? Het is kei hard ook en trekt door naar m'n arm aan een kant![]()
Fysio al eerder geprobeerd maar ben ik toch telkens niet tevreden over eigenlijk.. maar dat wordt wel vergoed natuurlijk.
Osteopathie één keer super ervaring gehad maar zij is gestopt.. laatste keer was het een beetje aaien. Dat hoeft niet voor 80€.
Daenerys schreef:Kun je verse gevulde koeken invriezen? En zijn ze dan nog lekker na ontdooien?
Citaat:ook gevulde koeken kunnen heel goed in de vriezer. Zorg dat er genoeg ruimte tussen de zakjes zit en dat de vriezer goed koud is. Vries niet teveel tegelijk in. Deze koeken blijven ongeveer 3 maanden goed in een vrieskist.
https://www.vandergrijn.nl/bewaartips#: ... 0vrieskist.
xPabloBokt schreef:Mijn tandarts zei laatst dat flossen geen zin heeft omdat die touwtjes te dun zijn voor de ruimtes tussen je tanden. Je kunt beter zo'n gum picker gebruiken.
-
Nyaleti schreef:Wat voor behandeling / massage is top als je schouders, nek en bovenrug echt helemaal vast zitten? Het is kei hard ook en trekt door naar m'n arm aan een kant![]()
Citaat:In de meeste gevallen komt u terecht bij de manueel therapeut wanneer u niet alleen pijn heeft, maar ook een gewricht (of meerdere gewrichten) moeilijk kunt bewegen. Bijvoorbeeld wanneer u last heeft van:
Hoofd- en nekpijn en uw wervelkolom moeilijk kunt bewegen
Nek- en schouderklachten die uitstralen tot in de armen
Rugklachten hoog in de rug met pijn in borst en ribben
Lage rugklachten, eventueel met uitstralende pijn naar de benen
Bepaalde vormen van duizeligheid die opgewekt worden door het bewegen van de nek
Kaakklachten, eventueel in combinatie met nekklachten
geerte schreef:Bestaan er mensen die tegen vergoeding een huurwoning voor je zoeken? zo ja, waar kan ik die vinden?
Ik heb net te horen gekregen dat ik mijn huurwoning over 6 maanden moet verlaten, ik heb niet echt de tijd en ruimte in mijn hoofd om zelf te zoeken dus zou het graag willen uitbesteden.