Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 16:12

DuoPenotti schreef:
Wat geeft je moeder op als reden dat het niet mag?

uhhh, gewoon rekken en strekken dat lost het op :') zegt ze al 1 jaar lang hahaha

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 16:21

nee na 1 jaar is het dan wel duidelijk ja dat dat niet gaat werken...
Is ze misschien bang voor kosten? Misschien kun je haar nu zeggen dat je weet dat je 9 keer krijgt?

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 16:46

Aan het evenementenbureau waar de KNHS gebruik van maakt.
Laatst bijgewerkt door Anoeska27 op 10-08-21 17:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 16:48

Ontzettend zenuwachtig voor morgen.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 16:49

Myfairytale schreef:
Ontzettend zenuwachtig voor morgen.

Wat ga je doen?

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 16:52

ingedebruijn schreef:
Nou zoals verwacht.. Gehackt. Ik kreeg een pincode van mijn cc toegestuurd. Dan is het voor mij 1 plus 1. Bank gebeld en er is inderdaad een toestel toegevoegd aan mijn internetbankieren dat ik niet ken. Alles is dus geblokkeerd en opnieuw aangevraagd |(

Gelukkig geen geld kwijt. Alleen is de betreffende brief dus nooit aan gekomen. Vraag is nu of deze morgen nog komt of dat ze 'm onderschept hebben nu ze weten dat ik het door heb. Adres stond nog goed maar ze kunnen nu ook proberen om in mijn postnl app te komen en daar het adres te wijzigen.

Om te kotsen die lui. Lijkt met een sisser af te lopen maar de stress die je ervan hebt..

Hè bah, wat een kl-otezooi! Hopen dat alles nu wel weer veilig op orde is voor je, lijkt me super eng!

Aan het feit dat de autosleutel van onze ‘Swift’ afbrak in het slot van de kofferbak. Gelukkig een auto van de werkgeefster van mijn vriend kunnen lenen voor heen-en-weer Middenbeemster->Amsterdam, staan we voor een dichte Coentunnel want er was een vrachtwagen te hoog… :roll:
Afbeelding

Anyhow, we nemen straks onze andere auto ook maar weer mee terug richting Middenbeemster, wil niks meer aan het toeval overlaten. :=

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 17:40

Suzywuzy schreef:
Mijn constante rugpijn/vast zitten en mijn moeder die maar niet de fysio wilt bellen daarvoor, al zal ik het zelf willen weet ik niet hoe het gaat zitten met geld en verzekering

En als je naar een chiropractor/masseur gaat? Ik betaal per sessie, ongeveer 50/65 euro. Geen idee of je dat hebt liggen maar bij mij bood het meer uitkomst dan de fysio, deze zijn meer gericht op de huidige pijn te verhelpen, dan de klacht waar het vanaf komt.

NoTwixLeft

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 18:17

marley93 schreef:
Dure spijkerbroek van nog geen jaar oud, gescheurd op de naad van één van de achterzakken. Ik was nooit met wasverzachter of wat dan ook, dus ik denk dat hij gewoon echt niet goed in elkaar zat. Baal als een stekker, want hij zat wel heel fijn. Misschien dat ik er nog wat leuks van kan borduren, we gaan het zien...

Welk merk is het? Er zijn een aantal merken die een jaar garantie geven op hun broeken en redelijk makkelijk omruilen.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 18:46

Benthhh schreef:
Is er iemand die ik even een PB zou mogen sturen om te sparren over een volgende stap in werk?

Hier expert in dit topic :') stuur maar!

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 19:05

NoTwixLeft schreef:
marley93 schreef:
Dure spijkerbroek van nog geen jaar oud, gescheurd op de naad van één van de achterzakken. Ik was nooit met wasverzachter of wat dan ook, dus ik denk dat hij gewoon echt niet goed in elkaar zat. Baal als een stekker, want hij zat wel heel fijn. Misschien dat ik er nog wat leuks van kan borduren, we gaan het zien...

Welk merk is het? Er zijn een aantal merken die een jaar garantie geven op hun broeken en redelijk makkelijk omruilen.

Volgens mij heet het Expresso, maar dat moet ik even checken. Ik heb er alleen geen bonnetje meer van.
De lusjes voor de riem waren ook al stukgescheurd toen ik hem een maand of twee had, dus hij was al gedegradeerd naar stalbroek. Denk toch dat er iets met de naden niet helemaal goed is geweest.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 19:28

Brr Ingedebruijn dat is echt wel iets om wakker van te liggen inderdaad. Hopelijk is het nu geregeld dat de hackers niets meer kunnen. Alle wachtwoorden veranderd?

Ik erger mij aan dat ik vanmorgen een 2de sollicitatiegesprek heb gehad bij hetzelfde bedrijf. Wij in onderhandeling zijn over mijn salaris en precies vanmiddag een gemeente belt om mij uit te nodigen voor een sollicitatiegesprek.

Wat is dan precies mijn ergernis; Het bedrijf waar ik 2 gesprekken heb gehad is een logistiek bedrijf.
De functie bij de gemeente sluit aan op mijn huidige opleiding.

En functie 1 is 40 uur per week, functie 2 is 20 uur per week.

Ik ga sowieso op gesprek nog bij de gemeente, omdat dat leerzaam is.

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 19:48

Dolblij met mijn nieuwe droger, helaas waren de 2 die hem kwamen plaatsen erg aso... dat word ook geen goede review voor ze.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 20:00

Valerie93 schreef:
Dolblij met mijn nieuwe droger, helaas waren de 2 die hem kwamen plaatsen erg aso... dat word ook geen goede review voor ze.

Wat deden ze verkeerd? :+

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 20:14

Gefeliciteerd met je verjaardag Rambogirl *\%/*

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 20:28

imaudy schreef:
Valerie93 schreef:

Wat deden ze verkeerd? :+

Ze waren te laat, kan gebeuren. Wilde eerst niet oude droger meenemen en de installatie/ neerzetten ging ook niet zoals gepland... ook nog schade opgelopen doordat ze met oude droger tegen een deur opliepen.

Als ze 2 woorden hadden gezegd tegen mij was het veel, tegen elkaar waren ze vooral in een andere taal bezig.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 20:49

Sowieso het bedrijf meteen melden dat er schade is. Duidelijke foto van de schade maken en sturen. Daar is het bedrijf verantwoordelijk voor.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 20:50

Ineke2 schreef:
Brr Ingedebruijn dat is echt wel iets om wakker van te liggen inderdaad. Hopelijk is het nu geregeld dat de hackers niets meer kunnen. Alle wachtwoorden veranderd?

Ja alles is geblokkeerd maar het zal wel even duren voordat ik mijn rekening echt weer vertrouw. En die gekke brief moet nog komen. Hopelijk morgen zodat ik weet wat ze in hun schuld voeren.

Ga volgende week ook aangifte doen op het politiebureau.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 21:02

Dat het nieuwe jurkje van mijn dochter wel erg kort is :(

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 21:15

Ik voel me om geen enkele reden gewoon heel ellendig en futloos

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 21:32

Britta31 schreef:
Dat het nieuwe jurkje van mijn dochter wel erg kort is :(

Hoe oud is ze? Ze mag toch zelf bepalen wat ze draagt? Al snap ik dat je bezorgd bent, maar sorry, ik zou jou hier zó vaak klagen over je kinderen :=

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 22:03

Is dat anders dan klagen over je ouders? Dat zie hier ook geregeld terug.

Mijn ergernis is de enorme pijn in m’n knie. Lang geleden.. beetje jammer dat er morgen een wandeldag op de planning stond.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 22:06

Achja, er wordt hier geklaagd over ouders, kinderen, mannen, partners, buren, kittens, lijven, etc. En als het nu helpt om je hart te kunnen luchten dan is het toch een kleine moeite om dat 'aan te horen' of er desnoods overheen te scrollen?

Leven en laten leven.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 22:10

Lestrange01 schreef:
Ik voel me om geen enkele reden gewoon heel ellendig en futloos

:knuffel: digitale knuffel voor jou!

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 22:16

lenaa_tje schreef:
Mijn ergernis is de enorme pijn in m’n knie. Lang geleden.. beetje jammer dat er morgen een wandeldag op de planning stond.

Blegh ik deel jouw ergernis. Ik vrees dat ik nieuwe zooltjes moet laten aanmeten maar die zijn duuuuuuuur %)

En ik vind het lastig dat mijn vriend soms zo'n extreem nuchtere attitude heeft. Ze hebben ongepland een extra scan gemaakt bij mijn moeder tijdens de controle scans. Dus 3 ipv 2. Ik vind dat vreemd en ik weet vanuit mijn werk dat dat niet altijd wat goeds betekend. En hij bagatelliseert dat redelijk, wat ik snap maar oh zo moeilijk vind. Gewoon een 'snap ik' zou soms zo fijn zijn om te horen.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 22:19

Oh nee! Dat zijn nooit leuke uitgaven.

Ik bied mijn excuses aan voor je vriend :')
Ik kan ook zo zijn. Ik ben daarin te oplossingsgericht.
Maar sterkte :(:) hopelijk snel een (goede uitslag)