DuoPenotti schreef:Wat geeft je moeder op als reden dat het niet mag?
uhhh, gewoon rekken en strekken dat lost het op

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ingedebruijn schreef:Nou zoals verwacht.. Gehackt. Ik kreeg een pincode van mijn cc toegestuurd. Dan is het voor mij 1 plus 1. Bank gebeld en er is inderdaad een toestel toegevoegd aan mijn internetbankieren dat ik niet ken. Alles is dus geblokkeerd en opnieuw aangevraagd![]()
Gelukkig geen geld kwijt. Alleen is de betreffende brief dus nooit aan gekomen. Vraag is nu of deze morgen nog komt of dat ze 'm onderschept hebben nu ze weten dat ik het door heb. Adres stond nog goed maar ze kunnen nu ook proberen om in mijn postnl app te komen en daar het adres te wijzigen.
Om te kotsen die lui. Lijkt met een sisser af te lopen maar de stress die je ervan hebt..
Suzywuzy schreef:Mijn constante rugpijn/vast zitten en mijn moeder die maar niet de fysio wilt bellen daarvoor, al zal ik het zelf willen weet ik niet hoe het gaat zitten met geld en verzekering
marley93 schreef:Dure spijkerbroek van nog geen jaar oud, gescheurd op de naad van één van de achterzakken. Ik was nooit met wasverzachter of wat dan ook, dus ik denk dat hij gewoon echt niet goed in elkaar zat. Baal als een stekker, want hij zat wel heel fijn. Misschien dat ik er nog wat leuks van kan borduren, we gaan het zien...
NoTwixLeft schreef:marley93 schreef:Dure spijkerbroek van nog geen jaar oud, gescheurd op de naad van één van de achterzakken. Ik was nooit met wasverzachter of wat dan ook, dus ik denk dat hij gewoon echt niet goed in elkaar zat. Baal als een stekker, want hij zat wel heel fijn. Misschien dat ik er nog wat leuks van kan borduren, we gaan het zien...
Welk merk is het? Er zijn een aantal merken die een jaar garantie geven op hun broeken en redelijk makkelijk omruilen.
imaudy schreef:Valerie93 schreef:Dolblij met mijn nieuwe droger, helaas waren de 2 die hem kwamen plaatsen erg aso... dat word ook geen goede review voor ze.
Wat deden ze verkeerd?
Ineke2 schreef:Brr Ingedebruijn dat is echt wel iets om wakker van te liggen inderdaad. Hopelijk is het nu geregeld dat de hackers niets meer kunnen. Alle wachtwoorden veranderd?
lenaa_tje schreef:Mijn ergernis is de enorme pijn in m’n knie. Lang geleden.. beetje jammer dat er morgen een wandeldag op de planning stond.