CastaMickey schreef:Je weet het niet, maar het feit dat iemand nog 0 reviews heeft vind ik dan wel heel toevallig. Tevens is op de foto's die ze meestuurt een pakket te zien met mijn verzendlabel, dat verzendlabel ziet eruit alsof het ergens vanaf gepulkt is. Het zat gewoon stevig vast op het oorspronkelijke pakket dus het is vreemd dat het er dan zomaar afgevallen is.
Tevens heeft ze ook al een dag niet meer gereageerd nadat ze m'n bericht wel gezien heeft.
Het kan natuurlijk zeker dat ze de waarheid spreekt, maar het is wel heel toevallig wat er dan allemaal is misgegaan en hoe de communicatie verloopt. Ik heb inderdaad vinted een bericht gestuurd met deze kwestie, dus hopelijk betalen ze me alsnog uit, en krijgt zij ook haar geld terug als ze werkelijk het jurkje niet ontvangen heeft.
Ik ben wel benieuwd hoe het verder is gegaan is hiermee...?
Ik had helaas vorige week weer een babymaatje ontvangen in plaats van de maat "10 jaar" die aangegeven werd in de advertentie, zó irritant
Bij uitpakken zag ik meteen dat het piepklein was...
Ik snap de fout van verkoper wel hoor (gewoon niet goed opgelet) maar het blijft oneerlijk dat je dan als koper (die geen enkele schuld heeft aan de fout) dan niet gewoon al je geld terugkrijgt via een makkelijke door Vinted geboden oplossing.