Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 00:16

Mensen die in het donker zonder verlichting rijden met de auto.

En bij sommige auto's koplampen te hoog afgesteld.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 00:35

Marcella schreef:
Mensen die in het donker zonder verlichting rijden met de auto.

En bij sommige auto's koplampen te hoog afgesteld.

Oh die verhoogde felle koplampen sein ik gewoon met groot licht naar ik wordt half verblind door die lui. Blijkt dat sommige verlichting 4x feller is als de zon. Ik vindt het levensgevaarlijk.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 06:19

Planners die de eerste tour op 04.30 zetten zonder te vragen hoelaat ik begin.
Dan degene vd fabriek die vraagt waarom ben je er nu pas(was er om 6 uur).

Nou dat is verrekte simpel, mijn collega is ziek. Ik heb om 1 uur toch geen aflossing. Waarom zou ik dan om half 4 ochtends opstaan en half 5 op 't werk zijn?
6 uur is vroeg genoeg dan duurt de dag naar achter maar iets langer. Maar ik heb iets langer in mijn bed kunnen liggen

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 07:26

Britta31 schreef:
Ik vraag aan mijn dochter of ze de kopjes op wil ruimen.Ruimt ze alleen haar kopjes op.Niet die van mij.Want die heeft ze niet gebruikt.

Dat vroeg mijn oma aan mijn moeder vroeger, deed ze alleen de kopjes en niet de schoteltjes :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-20 08:50

Dat ik vanochtend al om 05.00 uur klaarwakker was in een warm en comfortabel bed en nu in de trein met een gillende airco en oncomfortabele stoelen in slaap zit te vallen. Lijf, why :')

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 09:01

Aan die vreselijke typische roddeltantes moeders op school. Mijn 'social anxiety' kan hier echt niet mee omgaan.

Van die rot mensen die je als er iets is, niet eens normaal kunnen aanspreken en ook natuurlijk altijd gelijk doen alsof hun eigen kinderen heilig zijn en er geen 2 kanten aan een verhaal zitten want alles wat hun kind zegt is natuurlijk 100% waar.

En het erge is dat ze ons kind dus onterecht van iets beschuldigde, en al bij de meester was geweest die Ons kind dus vandaag zou gaan aanspreken op iets wat hij niet heeft gedaan. Hij was dus helemaal over de zeik vanochtend en aan't huilen, germ. Snapte er niks van. En nu komt mevrouw erachter dat het dus om een ander kindje ging met dezelfde naam als de onze - die van ons gaf ook al aan dat hij echt niet wist dat er iets gebeurd was en dat als er al iets was gebeurd het per ongeluk moet zijn gebeurd, maar hij was echt in de war ervan - en dan komt er niet eens een sorry vanaf dat ze m'n zoon vals beschuldigde van iets. En dan denkt waarschijnlijk wel de halve school nu dat het mijn kind is gweeest, want dat ze ze allang rond geluld hebben, en zal mijn kind helaas nu echt met een rot gevoel op school zitten vandaag. Vreselijk vind ik zoiets. -O-

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 09:04

Oh jeetje wat ontzettend naar is dat cursebreaker! Een klassikaal excuus is wel op zijn plek hier! :knuffel:

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 09:16

Marocje schreef:
Oh jeetje wat ontzettend naar is dat cursebreaker! Een klassikaal excuus is wel op zijn plek hier! :knuffel:

Ja, dat gaat deze persoon dus echt niet doen jammer genoeg.

Vorig jaar is er dus iets geweest waarbij m'n zoontje Wel betrokken was tijdens het spel buiten, maar wat dat meisje dus niet leuk vond - al was ze ervoor wel ook zelf bezig en had dat verhaal ook 2 kanten - en toen heeft onze zoon dus ook gewoon netjes excuses aangeboden aan zowel meisje alsook de ouders want hij zat wel ook fout en na een goed gesprek heeft hij ook erna goed opgelet dat niks meer gebeurde erna bv. Dus toen die moeder de naam Milan hoorde sprak ze ons natuurlijk gelijk aan want het Moest onze Milan wel zijn he - terwijl de andere Milan in de klas dus echt kindjes pijn doet altijd enz. Ik denk dat ik van m'n zoon best mag zeggen dat hij over 't algemeen gewoon heel lief is en als er wel iets gebeurd wat een ander niet leuk vind proberen we dat ook gelijk netjes op te lossen en dan gebeurd zoiets normaal ook niet meer - want uiteindelijk blijven het toch kids en kan er altijd wel een keer iets zijn. Maar het is niet herhaaldelijk bij ons en nu wordt hij afgeschilderd als iemand die hij niet is en vind ik het vooral k*t dat hij dat meekrijgt en zich daar rot over voelt.

Mijn man is gelukkig wat mondiger als mij dus die is haar vanmorgen aan school nog gaan aanspreken. En toen ze idd in de gaten had dat om de andere Milan ging - want het zou gaan om een Milan die naast het meisje in de klas zat, en mijn Milan zit niet naast dat meisje en kon zich dus ook echt niet herinneren dat iets was gebeurd - was het van 'o jaaa er zijn 2 Milans he?!' en sloeg ze een hand voor d'r gezicht en daar hield ze het dan ook een beetje bij. Ze zou met de meester gaan praten om alles op te helderen, maar laat natuurlijk niks meer weten aan ons.

Het begon dus al vanochtend met "Zou jij Milan willen zeggen dat hij Danique niet meer aan de haren moet trekken?" en ik hoor echt precies dan hoe ze het zegt. Maar dat stuurde ze dus vanochtend via messenger en is schijnbaar gister gebeurd en heeft ze al contact over gehad met de meester die dus vandaag dan zou praten met 'de dader', dus we wisten ook nog bijna nergens wat vanaf voor Milan naar school ging. Die werd dus bijna geconfronteerd door de meester voor iets wat hij dus niet heeft gedaan.

Ik kan zoiets moeilijk loslaten want ik kan zelf heel slecht tegen confrontaties en ben dan bv. ook echt al kotsmisselijk als ik eraan denk dat ik straks naar school moet om op te halen en haar dan zie en weet dat ze waarschijnlijk dus alweer met anderen erover gepraat heeft ook.

Heb haar net nog een berichtje gestuurd van "Ik begreep van mijn man dat je nog met de meester ging praten voor opheldering? Is voor ons ook wel fijn om duidelijkheid te hebben, aangezien Milan behoorlijk van slag was ervan. Beetje onhandig soms met 2 Milan's in de klas."

Benieuwd of ik daar nog een reactie op krijg. Vind dat ze op z'n minst eigenlijk m'n zoontje wel sorry mag zeggen; die was echt over de zeik ervan. Die is wat dat betreft net zo gevoelig als mij, dus ik voel me echt voor hem gewoon ook onwijs kl*te. Dat hij dus met een rot gevoel naar binnen moest gaan vanochtend. En dit soort dingen horen wel een beetje bij het schoolleven en zal hij ook mee moeten leren omgaan, maar het liefst bescherm je ze daar gewoon tegen. Velen zetten zoiets als dit gewoon van zich af, ook over hoe die vrouw doet en roddelt, maar dat lukt me helaas dus niet zo goed.

Ik ga nu de meester dus wel ook even een berichtje doen, om van hem uit ook opheldering te krijgen. Hij is ook weer net wat geloofwaardiger als dat ik alleen alles vanuit de kant van HAAR hoor.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 09:37

Misselijk met buikpijn wakker worden om 8uur en nu 1:19 in de trein moeten zitten en dan direct door 9,5 uur werken. Daarna nog uit eten met collega’s. Dit wordt een lange dag. :7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 09:45

Collega waar ik veel mee samen werk moet blijkbaar een coronatest, zit ook tegen over me regelmatig bijna op m'n schoot.

Krijg je spontaan klachten die je eigenlijk helemaal niet hebt. De wereld fiets dan echt met je hoofd ofzo. Hoop dat meneer negatief is anders heeft ie zeker een probleem met mij.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 09:49

Twee dagen online cursus van 9 tot 17 in slecht Engels. Hoofdpijn. :')

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 09:53

Luxe ergernis. Ik hoef vandaag pas om 10uur naar mijn werk en zou koffie op bed krijgen van mijn man. Ik denk dat hij het vergeten is. :')

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 09:59

Onze kinderen zijn nu 8 jaar van de basisschool en de roddel en beschuldig brigade op het basisschool schoolplein bestaat dus nog steeds :( Heeft je zoon nog andere vriendjes en vriendinnetjes?Het zal even duren,maar het komt goed hoor.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 10:01

Dat mijn zoon vanaf maandag weer naar school gaat met de bus maar ze nog steeds geen planning hebben. En mij dus niet kunnen vertellen hoe laat hij opgehaald wordt.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 10:14

Nog geen rooster voor komende week. Beste hogescholen, het was voor de zomer al Corona, waaaaaarom zijn jullie deze week pas begonnen met plannen van het komende kwartaal??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 10:17

Loeky01 schreef:
Nog geen rooster voor komende week. Beste hogescholen, het was voor de zomer al Corona, waaaaaarom zijn jullie deze week pas begonnen met plannen van het komende kwartaal??

Snap wel dat er pas last minute word gepland. Het is gewoon een heel gek jaar met veel onverwachte dingen.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 10:19

Dat ik gister de hele dag super moe was en verlangde naar mn bed maar zodra ik er in lag nog 2 uur wakker heb gelegen en vervolgens nog elk uur wakker ben geworden. Pfff

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 10:21

Marije_1997 schreef:
Loeky01 schreef:

Snap wel dat er pas last minute word gepland. Het is gewoon een heel gek jaar met veel onverwachte dingen.

Nee ik heb er moeite mee. Ik begin komende maandag al he. Ik weet nog niks. Ik kan geen afspraken plannen met mijn bedrijf, omdat ik ‘mogelijk ergens les heb’. Ik studeer af dit jaar, ik heb amper contact uren. We zullen dit gewoon digitaal doen, dat weten we allang. Prima. Ze wisten voor de zomer al dat er weinig mensen in gebouwen mochten. Voor de zomer hebben ze al gepubliceerd dat er in twee dagdelen fysieke lessen gegeven gaan worden en de rest digitaal.
Ze zijn gewoon laat. Ik kan of om 8u in de ochtend moeten beginnen, of pas om half 10 in de avond klaar zijn. Ik kan hier niks mee.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 10:24

Loeky01 schreef:

Ja ik heb mijn rooster ook pas vorige week gehad en nog steeds zijn dingen onduidelijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 10:32

Loeky,

Ohh ja dat is wel naar, even tot morgen ochtend afwachten en dan toch even bellen? Het is nog geen maandag, maar tis wel fijn om voor het weekend te weten waar je aan toe bent.

Ik heb overigens voor m'n traineeship die september pas begint vorige week al een planning gehad. Mij werd verteld dat ik naar utrecht moest, maar dit was blijkbaar Zwolle. Sowieso via het bedrijf waar ik dit doe gaat alles bagger, dus zal vast nog wel het een en ander veranderen.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 10:37

Britta31 schreef:
Onze kinderen zijn nu 8 jaar van de basisschool en de roddel en beschuldig brigade op het basisschool schoolplein bestaat dus nog steeds :( Heeft je zoon nog andere vriendjes en vriendinnetjes?Het zal even duren,maar het komt goed hoor.

Gelukkig ligt hij eigenlijk heel goed in de groep altijd en ook met dit meisje speelt hij vaker bv. dus dat is eigenlijk nooit een probleem. Er is wel een ander kindje - de andere Milan - wat dus wel eens pest, maar over 't algemeen zit onze zoon gelukkig nooit verlegen om vriendjes/vriendinnetjes wat ook idd wel heel fijn is. Maar hij kan dus net als ik gewoon heel slecht tegen dit soort situaties en confrontaties en dat vind ik dan zo rot om te zien, zeker omdat hij in dit geval gewoon los staat ervan en dit dus allemaal niet had moeten gebeuren.

Ondertussen heeft de moeder n.a.v. mijn laatst gestuurde bericht naar haar, zich wel verontschuldigd :j. Ze legde de link naar mijn zoon ivm dat ze wel eens samen spelen en ze dus daarom dacht dat dit dan ook wel gebeurd kon zijn en ze dus niet meer wist (terwijl de kids al 3 jaar samen in een klas zitten) dat er idd nog een andere Milan was (yeah, right. Ze trok gewoon veel te snel een conclusie, klaar). We hebben wel nog een gesprek met de meester staan deze middag om ook met hem door te spreken hoe dit gelopen is zodat we gewoon echt de lucht geklaard hebben van onze kant uit en zodat er gewoon duidelijkheid is.

Maar idd ja; dat is dus vandaag de dag nog steeds gaande, dat soort dingen -O- Daar wil je ze toch het liefst echt voor behoeven en dan komt #protectivemamabear naar boven :')

---

theadora
O wat rot zeg als je zo slecht slaapt en zo lang wakker ligt :(

fohadie
hahaha ja, dat is idd wel een luxe probleem. Maar toch jammer als je idd weet dat het had moeten komen en het dan niet komt.

Captain
Succes! Geen paracetamol of brufen bij je?

MarlindeRooz
Lange dag idd. Succes!

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 10:40

Zoveel onzekerheden ineens :(
Ik ben toegelaten op nieuwe studie -> yay!
Maar nergens was een leer-werk plek te vinden hier. Flink balen natuurlijk, maar nu zit ik vooral met het financiele plaatje verder.
Ik heb een hond, auto, en vaste lasten. Als ik al stagevergoeding zou krijgen, is het maar zo'n 400 euro per maand. Daarvan moet ik alles onderhouden en studie betalen...dat gaat me nooit lukken :(
Maar even in overleg met school over wat mogelijk is nu.

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 10:45

Dat ik gek wordt van m'n eigen gedachtes. Ik wil denk ik na deze studie toch nog een andere studie doen. Aangezien in de evenementen nu weing werk is en het toch niet helemaal "mijn" vakgebied is. Nu heb ik een studie in m'n hoofd maar verander ik elke seconde van gedachten... Waarschijnlijk door m'n onzekerheid dat ik bang ben dat het te moeilijk is en ik het niet ga redden..

MaTuMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 12:24

Dat de zon alweer bijna op standje blind staat als ik smorgens naar het werk rijd.
En dat ie ook precies onder dat klepje door schijnt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 12:43

Dat ik niet moest gaan bekijken wat het gemiddelde inkomen is voor m'n functie. Daar zit ik nu bijna 2000 onder. Hopelijk gaan ze m'n salaris snel veranderen want nu verdien ik veel te weinig.