Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-20 10:46

Nayomie schreef:
Dat ik gisteren ging autorijden (heb sinds dinsdag rijbewijs), en dat er een idioot liep te kleven dus ik opzij ging, en vervolgens dat hij niet ging inhalen en ik plat op de rem moest. _-:(

Ik ben dan spontaan mijn gaspedaal kwijt en ga netjes op de snelheidslimiet rijden :Y) zeker op de snelweg. Heb ook vaak zat klevers op de linkerbaan terwijl ik al 140 rij waar het 130 is en niet naar rechts kan. Ze wachten maar gewoon. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 10:48

Nayomie schreef:
Marije_1997 schreef:

Als mensen gaan kleven kun je het beste gewoon stug op je eigen gemakje doorrijden. Ik heb er ook een hekel aan, vooral in her donker want dan zie ik niets meer in m'n spiegels.

Het was ook niet dat ik te langzaam reed, ik kon prima naar rechts, als hij met 150 zou inhalen, kon ik daarna weer gewoon naar links. Maar dat doet ie dan niet, maar blijft hij schuin achter mij rijden. :roll: Kar dat ding dan even door naar 150 zodat je niemand tot last bent, zeker als je aan het kleven bent. En het was ook donker dus inderdaad, het verblind ook nog eens.

Dat is helemaal poedersuiker ja. Ik rijd ook gwn altijd achter de vrachtwagens aan. M'n auto gaat toch niet veel harder en dan heb ik ook niet last van vervelende mensen die lopen te duwen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 10:50

sureido schreef:
knip....op de zonnige zaterdag ochtend. :D

Het is een feit dat het in Amsterdam ook een zonnige zaterdagochtend is. :j Geniet er van! {:}

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 10:51

Nayomie schreef:
Dat ik gisteren ging autorijden (heb sinds dinsdag rijbewijs), en dat er een idioot liep te kleven dus ik opzij ging, en vervolgens dat hij niet ging inhalen en ik plat op de rem moest. _-:(

You’ll get used to it. ;) Gewoon door blijven rijden. Als ze me teveel irriteren ga ik gewoon exact de maximumsnelheid rijden; soms doe ik ook m’n mistachterlicht aan als ik het echt zat ben, en als iemand zo loopt te drammen op de snelweg, ga ik teeeeeergend langzaam weer terug naar rechts.

Mooiste was van de week: ik reed op de rechterbaan (UK), maar kon zelf niet harder vanwege het verkeer voor mij en links reed een vrachtwagen die dus steeds dichterbij kwam. Iemand was zo onwijs aan het drammen en op een zeker moment wilden ze er dus links langs, om zichzelf vervolgens klem te rijden achter die vrachtwagen die ik inmiddels al bijna bereikt had, dus ze moesten vol in de remmen. :))
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 15-02-20 10:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 10:53

xPabloBokt schreef:
Nayomie schreef:

Ik ben dan spontaan mijn gaspedaal kwijt en ga netjes op de snelheidslimiet rijden :Y) zeker op de snelweg. Heb ook vaak zat klevers op de linkerbaan terwijl ik al 140 rij waar het 130 is en niet naar rechts kan. Ze wachten maar gewoon. :+

Hier kon ik gewoon naar rechts, zat ruim 500m tot 1km tussen mij en de auto voor mij, maar dan blijft hij schuin achter mij rijden met zijn neus ter hoogte van de kofferbak waardoor ik niet kon invoegen. Want ik gaf gas bij en gaat die gast opeens ook gas bijgeven. Huftergedrag. :')

Mkango schreef:
Nayomie schreef:

You’ll get used to it. ;) Gewoon door blijven rijden. Als ze me teveel irriteren ga ik gewoon exact de maximumsnelheid rijden; soms doe ik ook m’n mistachterlicht aan als ik het echt zat ben, en als iemand zo loopt te drammen op de snelweg, ga ik teeeeeergend langzaam weer terug naar rechts.

Nja als bijrijder erger ik me al aan bestuurders maar nu ik zelf rij, besef ik me pas hoe zwaar irritant het is. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 10:55

Het is ook irritant. := Als iemand onnodig rechts blijft hangen, wil ik nog weleens met m’n groot licht flitsen (is hier vrij gebruikelijk, in NL doe ik het dan weer nooit), maar zo dicht erop, echt niet.

Mijn moeder heeft ooit de auto stil gezet, is uitgestapt en naar de andere bestuurder toe gelopen om hem op z’n flikker te geven. Ze reed al 65 waar je 60 mag en die gast zat alsnog de hele tijd op haar bumper, zonder aanstalten te maken om erlangs te gaan (wat gewoon mag en kan daar), dus op een gegeven moment was ze er zó klaar mee dat ze midden op de rijbaan gestopt is, uitgestapt is en die jongen toegesnauwd heeft dat hij afstand moest houden. :o Ook niet helemaal correct, maar het had wel het gewenste effect. :')

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 11:08

Mkango schreef:
Het is ook irritant. := Als iemand onnodig rechts blijft hangen, wil ik nog weleens met m’n groot licht flitsen (is hier vrij gebruikelijk, in NL doe ik het dan weer nooit), maar zo dicht erop, echt niet.

Mijn moeder heeft ooit de auto stil gezet, is uitgestapt en naar de andere bestuurder toe gelopen om hem op z’n flikker te geven. Ze reed al 65 waar je 60 mag en die gast zat alsnog de hele tijd op haar bumper, zonder aanstalten te maken om erlangs te gaan (wat gewoon mag en kan daar), dus op een gegeven moment was ze er zó klaar mee dat ze midden op de rijbaan gestopt is, uitgestapt is en die jongen toegesnauwd heeft dat hij afstand moest houden. :o Ook niet helemaal correct, maar het had wel het gewenste effect. :')

Dit zou zo in een UK dashcam video kunnen _O- Ik kijk die filmpjes vaak en ik verbaas me er soms echt over daar, vooral rotondes lijken vaak gruwelijk mis te gaan.

Nayomie, gewoon naar rechts gaan, gas loslaten tot zo'n idioot voorbij is en je weg weer vervolgen :) En anders inderdaad compleet negeren. Had er laatst ook één achter mij in de spits, ik houd zelf altijd heel ruim afstand maar we moesten alsnog pittig hard op de rem. Hij schrok daar blijkbaar zo van dat ie de rest van de weg ruim achter mij bleef :') Maar misschien kunnen we hier een apart topic van maken of bestaat die al?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 11:12

Dat was nog gewoon in Nederland, haha (sorry, ik vergeet soms dat mijn nomadenbestaan niet voor iedereen vanzelfsprekend is :o ). En ja, rotondes kunnen ze hier in de UK Echt. Gewoon. Niet. Verhoogde rijbaanscheiding zou geen overbodige luxe zijn... hoewel rotondes hier vaak ook slecht in elkaar zitten of slecht aangegeven zijn. Als je wilt lachen, google maar eens op de ‘magic roundabout Swindon’... wie dát bedacht heeft wil de wereld gewoon zien branden. :=

Britta31

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 11:37

Aan mijn zus.Erg bezig met de natuur enz.Maar wel 4 keer per jaar op vliegvakantie.

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 11:45

Dat een afspraak bij de studentenpsycholoog zo lang duurt. Het eerste beschikbare moment is 8 april. }:0

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 13:34

Bokt is geeeeen faceboooooook

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 13:45

Hoofdpijn maar dan anders :+

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 14:16

sureido schreef:
Tica, iets niet mooi/leuk vinden is iets anders dan zeggen dat het een flut film is, want het is geen flut film en dat is een feit. :) het geen leuke film vinden kan ik inkomen. Maar hij is wel goed.

Sorry maar ook ik vind het een flut film ( en ja dat is mijn mening ;) )
En snap werkelijk niet waarom deze film die prijzen heeft gekregen en zo hoog aangeschreven staat. :=

Nayomie medeweggebruikers, je kan er een boek over schrijven :D

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 14:19

Shall we start, Ineke? _O-

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 14:21

Nayomie schreef:

Haha ik doe graag mee hoor ( wel ander topic dan maar :D )

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-20 14:22

Ineke2 schreef:
Nayomie schreef:

Haha ik doe graag mee hoor ( wel ander topic dan maar :D )

Ik doe ook mee :+

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 14:30

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 14:32

:')

Gewoon stug doorrijden , met rijles lijkt alles rooskleurig maar eenmaal het pasje :=

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 15:33

Mijn vader die aan het stucen is.
Heel lief bedoeld echt waar en knapt echt op maar er zit soms meer gips op plekken waar het niet hoort dan waar het wel moet...

Straks maar grote schoonmaak houden.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 17:06

Typische zaterdag blues... Kom echt zo veel tijd te kort dit weekend ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 17:44

Mensen die doen alsof ik m'n baan al heb opgezegd en m'n uitkering heb aangevraagd. |o Nee, ik ga nog nergens heen, ik ga even m'n opties afwegen en bedenken wat ik nu precies wil. :roll: En wie weet wordt het ook nog wel leuker en blijf ik het combineren met iets creatiefs.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 18:04

Dat ik moet wachten tot mam klaar is met werken en er nog klanten zijn en ik eigenlijk over een uur al weg moet weer en nog moet douchen etc. En we moeten nog eten halen en nog 20 minuten rijden.

Dit ga ik niet halen :(

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 18:30

Zo naar de huisartsenpost, grom ^) Klachten worden niet minder, alleen erger. Gister viel het mee, ik denk ik ga maandag wel naar de huisarts, maar dat ga ik niet redden..

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 18:38

Dat vandaag mijn hond werd gegrepen door iemand die zijn loslopende hond totaal niét onder controle had :x Ik zag die hond al aankomen rennen, dus wachtte even en liet mijn hond netjes naast me wachten (ik dacht dat hij hem zou terugroepen of desnoods hem zou komen halen). Helaas greep zijn hond ‘m direct en begon te vechten.

Ik probeerde ze uit elkaar te halen en de eigenaar (die rustig van een afstandje stond toe te kijken) was van mening dat ik zijn hond geschopt had en werd woest op mij. Wát een debiel :r Ik probeerde nog uit te leggen dat ik hem niet aangeraakt heb, en was best wel van streek door zijn reactie, maar nu ik een beetje tot rust gekomen ben, ben ik vooral kwaad.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 18:59

Klacht indienen!

DMH ik ken het alleen maar als vega en vegan.

Sowieso vegan voor veganistisch. Hier en daar hoor je wel eens veggie voor vegetarisch maar dat gebruik ik zelf echt nooit.