Nayomie schreef:Dat ik gisteren ging autorijden (heb sinds dinsdag rijbewijs), en dat er een idioot liep te kleven dus ik opzij ging, en vervolgens dat hij niet ging inhalen en ik plat op de rem moest.
Ik ben dan spontaan mijn gaspedaal kwijt en ga netjes op de snelheidslimiet rijden
zeker op de snelweg. Heb ook vaak zat klevers op de linkerbaan terwijl ik al 140 rij waar het 130 is en niet naar rechts kan. Ze wachten maar gewoon.

Kar dat ding dan even door naar 150 zodat je niemand tot last bent, zeker als je aan het kleven bent. En het was ook donker dus inderdaad, het verblind ook nog eens.
Geniet er van!
Gewoon door blijven rijden. Als ze me teveel irriteren ga ik gewoon exact de maximumsnelheid rijden; soms doe ik ook m’n mistachterlicht aan als ik het echt zat ben, en als iemand zo loopt te drammen op de snelweg, ga ik teeeeeergend langzaam weer terug naar rechts.

Als iemand onnodig rechts blijft hangen, wil ik nog weleens met m’n groot licht flitsen (is hier vrij gebruikelijk, in NL doe ik het dan weer nooit), maar zo dicht erop, echt niet.
Ook niet helemaal correct, maar het had wel het gewenste effect.
En anders inderdaad compleet negeren. Had er laatst ook één achter mij in de spits, ik houd zelf altijd heel ruim afstand maar we moesten alsnog pittig hard op de rem. Hij schrok daar blijkbaar zo van dat ie de rest van de weg ruim achter mij bleef
Nee, ik ga nog nergens heen, ik ga even m'n opties afwegen en bedenken wat ik nu precies wil.
Klachten worden niet minder, alleen erger. Gister viel het mee, ik denk ik ga maandag wel naar de huisarts, maar dat ga ik niet redden..
Ik zag die hond al aankomen rennen, dus wachtte even en liet mijn hond netjes naast me wachten (ik dacht dat hij hem zou terugroepen of desnoods hem zou komen halen). Helaas greep zijn hond ‘m direct en begon te vechten.
Ik probeerde nog uit te leggen dat ik hem niet aangeraakt heb, en was best wel van streek door zijn reactie, maar nu ik een beetje tot rust gekomen ben, ben ik vooral kwaad.