Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
charrr91

Berichten: 939
Geregistreerd: 14-04-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 14:43

Dat er zulke afschuwelijke mensen bestaan..
Gisteren is er een hond gevonden, gebonden aan een boom, vermoedelijk al 2 weken dood..
Dezelfde dag een hond gevonden in het water, in een kist, vol met stenen..
Lees het ene na het andere bericht over mensen die met die hitte nog hun hond in de auto laten zitten.. De wereld is ziek, en de mensen zijn de beesten.. Word er erg verdrietig van..

theadora99

Berichten: 3640
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 15:28

Aan de mensen vanmorgen voor ons in de bus die boos werden toen ik anders ging zitten en daarbij per ongeluk met mijn knie tegen hun rug aankwam (tegen de stoel) en ze helemaal kwaad werden dat ik expres in hun rug zat te trappen terwijl ik de hele tijd mijn benen inhield. Daarna dus ook niet meer gedaan, doei ~~}>

ninaphilo

Berichten: 640
Geregistreerd: 06-10-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 17:47

Ik viel zojuist bijna flauw.. 'Gelukkig' had ik dit vroeger wel vaker dus ik wist wat ik moest doen om het tegen te houden, maar toch erg naar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 20:54

Dat mijn vriend en ik 2 totaal verschillende meningen hebben over hoe onze trouw moet zijn.

Ineke2

Berichten: 33166
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 21:07

GUSTIxBILL schreef:
Dat mensen niet begrijpen dat het verplicht treintje rijden tegen 80 (voor de laatste 76) juist de file’s en ongelukken veroorzaakt. Niet gesproken over de tijdsdruk waar chauffeurs onder staan. Want een te laat vertrokken automobilist moet maar eens i.p.v. 3min te laat 3min10sec te laat zijn. Maar ohwee als hun broodjes ‘s ochtends 5min te laat in de winkel liggen. Zo moeilijk voor beetje wederzijds respect ?

Nou dat geloof ik niet zo. Er word serieus over nagedacht om vrachtwagens te verbieden in de spits elkaar in de halen. Juist het veel gewissel van rijstroken ( ook van automobilisten) veroorzaakt ellende.

xDenies

Berichten: 13507
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 21:09

Aan dat je van bepaalde mensen, dicht bij je, verwacht dat ze wel 'naar je luisteren' of in ieder geval interesse tonen. Maar het is me wel weer duidelijk dat dit te hoge verwachtingen zijn :(

Of ze kunnen heel goed faken dat ze dicht bij me staan.

Malbec
Berichten: 1956
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 22:25

Dat ik altijd het gevoel heb dat ik dingen vergeet met stal/huis/werk afsluiten 8)7

En dat ik na het weekend na 9 maanden revalideren weer mag paardrijden en dat ik opeens zenuwen(?) voel en niet zo goed weet wat ik hier mee aan moet :=

kimberly1995
Berichten: 2427
Geregistreerd: 24-03-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 22:29

Dat mijn relatie uit is en ik niet snap waarom.. ik maak mezelf helemaal gek en daardoor ben ik alleen maar meer verdrietig. Stomme gevoelens.

nicole_floor

Berichten: 3311
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 23:14

Vealosz schreef:
SindyKaya schreef:
Dat ik minstens 17 muggenbulten heb, ik word er gek van

Mijn vriend heeft gisteren geteld. Ik heb er 18 alleen al op mijn rug. -O-

Is het niet van de eikenprocessierups? Wij hebben het namelijk ook en dat is van de eikenprocessierups en heel veel mensen bij ons in de omgeving ook.

xPabloBokt

Berichten: 9510
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-19 00:06

Hele lijf doet pijn na bijn 13 uur gewerkt te hebben en ik heb overal jeuk door die schijtmuggen.

Laat me slapen, ben er klaar mee.

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 04:08

Ik ook overal jeuk en kan niet slapen, en als klapper zoemt er ook nog eentje om mijn oren, wordt er echt boos van.

Edit: nou heb hem net dood geslagen maar er zat nog een partij bloed in, dus zal wel weer mooi extra de banketstaaf zijn morgen.

Daphx93

Berichten: 2595
Geregistreerd: 08-01-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 08:05

Dat iemand in de metro zijn nagels aan het knippen is en op de grond laat liggen...
Echt om van te kotsen |( :\

Flying_Angel

Berichten: 15745
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 08:20

Daphx93 schreef:
Dat iemand in de metro zijn nagels aan het knippen is en op de grond laat liggen...
Echt om van te kotsen |( :


%)

Tigress

Berichten: 8949
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 08:22

Dat ik vanmorgen even compleet in paniek was, en m'n ouders dan meteen denken dat ik met m'n hoofd ergens anders zit/te vol ben in m'n hoofd.

Nee jongens, ik heb een poedersuiker nacht gehad. Ik ben geen ochtendmens, en had om 5:55 de wekker staan. Ik ben 3 keer daarvoor wakker geworden omdat ik bang was door de wekker heen te slapen. Vervolgens blijkt het brood wat ik klaar gelegd had beschimmeld te zijn (kwam ik een paar minuten voor vertrek nog eens achter, waardoor ik ineens in sneltreinvaart nog brood moest smeren), kan ik de autosleutels nergens vinden, en moet ik dus op de fiets heen. Voordeur zat nog op slot, waardoor ik even een toppunt bereikt had en even in paniek raakte. Daarna tegen mijzelf gezegd dat ik rustig moest worden, en hoppakee. Onderweg erachter komen dat ik geen neusspray en telefoon bij me heb, dus drama compleet :') Ik was nog mooi op tijd op werk, maar aangezien ik de winkel moet openen zit ik altijd te stressen als ik ook maar één minuut later dan de planning vertrek. Beetje banketstaaf als de winkel niet op tijd open is :+
Mijn pa is nog langs geweest in de winkel en gevraagd of ik inmiddels al wist waar de sleutel was, en was zo lief om ook meteen de telefoon te brengen.
(Sleutel is inmiddels weer terecht trouwens. Maar goed ook dat m'n pa de telefoon bracht, want een minuut nadat hij weg was bedacht ik me waar 'ie kon liggen, dus kon ik dat meteen appen :)) )

Alja

Berichten: 25662
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 08:30

DeMolenhoek schreef:
Dat mijn vriend en ik 2 totaal verschillende meningen hebben over hoe onze trouw moet zijn.


Maar er gaat getrouwd worden,dat is toch het belangrijkste :)
Je zit er toch al een tijdje op te wachten ?
Geniet lekker van de voorbereidingstijd :)

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 08:40

Dat is het belangrijkste ja. Daar wringt net het schoentje. Ik wil het klein en gezellig want het gaat over ons en niet over de rest, terwijl mijn vriend echt iedereen wil uitnodigen en een groot drinkfeest wilt geven. De helft van die mensen moeten mij niet en ik hun niet.

Alja

Berichten: 25662
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 08:43

DeMolenhoek schreef:
Dat is het belangrijkste ja. Daar wringt net het schoentje. Ik wil het klein en gezellig want het gaat over ons en niet over de rest, terwijl mijn vriend echt iedereen wil uitnodigen en een groot drinkfeest wilt geven. De helft van die mensen moeten mij niet en ik hun niet.

Die liet ik ook mooi thuis :+

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 08:45

Onder de noemer: Ja maar het is familie. Klopt, die soort familie die je een heel jaar niet hoort, behalve als ze wat nodig hebben. Of kwijt moeten, zoals een pony. Oh en volgens een nicht die ook wordt uitgenodigd zwemmen we in het geld en hebben wij alles te danken een zijn ouders en zitten we een hele dag op ons luie kont. Nee, zo mensen moet ik er niet bij, dank je. Familie of niet.

XRuby_SymmyX

Berichten: 1092
Geregistreerd: 18-06-17
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 08:59

Dat mijn pony in de paddock paradise (kudde van inmiddels 15 ruinen en 6 merries) staat en zijn aller aller beste vriendinnetje wat hij altijd elke stap achterna liep en vanaf 1 april mee stond 24/7 hoefbevgen is geraakt en dus niet (meer) op de pp mag staan. Het is verschrikkelijk voor die pony die stokkreupel loopt en haar dood verveelt en alleen in een stal nu moet staan met amper iets te eten :(
Ik had mijn bijrijdster elke dag naar mijn pony zodat ik kon bijkomen van mijn operatie. Ze is top maar Symfonie is echt aan mij gehecht en ja dan viel ik al weg en zijn grote vriendin ook. Toen ik het hoorde tranen in mijn ogen en ik wou wel naar hem toe maar mijn zoontje was jarig en ik had een huis vol visiete. Toen ik de volgende ochtend kwam en weer weg wou lopen liep hij voor het eerst mij vanuit de kudde achterna tot aan het hek om daar nog met een blik 'neem mij mee' naar mij te kijken.

Afbeelding
Dit was de avond dat ze niet meer terug kwam wat mede pps hebben gezien en dat hij constant zat te hinniken


Afbeelding
Hier kwam ik smorgens en liep hij mij achterna (terwijl ik momenten heb gehad dat hij zich niet eens liet pakken om bij zijn grote vriendin te kunnen blijven)

Afbeelding
Hier loop ik uiteindelijk toch van hem weg want de plicht roept.

Daarnaast erger ik mij eraan dat ik nog steeds last heb van de plek waar mijn verstandskies is uitgesneden en het is al een week verder. Voelt als een constante pijnlijke druk.

Dat ik merk dat niemand mij zoveel liefde kan geven als mijn kinderen en niemand daar ook maar in de buurt kan komen (buitenom mijn pony natuurlijk) maar ik hun vooral mijn 9 jarige ook wel echt achter het behang kan plakken.

Dat ik een super leuk weekend tegemoet ga maar ik 4 uur snachts nog kotsmisselijk op de toilet zat

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 09:27

Boompje1985 schreef:
Dat mn kat hoest en beetje benauwd/kort ademig is. Tis mijn laatste huisdier afgelopen januari der zus in laten slapen en ik hoop dus heel hard dat de DA mij morgen gaat vertellen dat het mee valt. :(


Sorry voor deze ego post maar ik moet het toch ff ergens kwijt...
Helaas der schildklier is over actief en daardoor heeft ze ook een hele hoge hartslag, der bloeddruk zat aan hoge kant en tijdens het bezoek is ze helemaal over de zeik geraakt dus kreeg ze gelijk extra zuurstof. Nu medicatie mee maar tis een fel ding dus het is nogal een dingetje om die pillen erin te krijgen. Zucht.... nu komt het einde van mijn dieren familie toch weer een stukje dichterbij. Ik hoop dat ze nog even mee gaat met medicatie want een andere behandeling is geen optie vanwege der leeftijd. |(

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 09:30

In een bolletje smeerkaas doen helpt om het makkelijker te laten doorslikken als je het pilletje zelf naar binnen gooit.

Inmiddels verpulver ik pilletjes en doe ik het door natvoer, gaat heel goed.

Sterkte met je katje!

joyce_eddy
Berichten: 4013
Geregistreerd: 01-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 10:10

Dat vanmorgen de kranten bezorgers aan het discussiëren waren midden op straat en niet op fluistertoon! -O-
Lees: 05.45! Bedankt he dat je de straat wakker maakt en zelf lekker door werkt! -O-

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 10:23

poes schreef:
In een bolletje smeerkaas doen helpt om het makkelijker te laten doorslikken als je het pilletje zelf naar binnen gooit.

Inmiddels verpulver ik pilletjes en doe ik het door natvoer, gaat heel goed.

Sterkte met je katje!


Dankjewel, ik verpulver het nu door een beetje kattenmelk en zuig het op in een spuitje en die spuit ik leeg achterin der bek. Vandaag komt mn pillenschieter binnen dus ik hoop dat het dan wat makkelijker gaat. Ze is een moeilijke eter en nu al helemaal omdat ze nog vocht in der longen heeft en het warme weer helpt ook niet mee. Gelukkig heeft ze vandaag wel wat beter gegeten maar alleen natvoer want brokken hoeft ze al dagen niet meer.

Marcella

Berichten: 36893
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 11:23


GUSTIxBILL

Berichten: 2044
Geregistreerd: 22-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 14:56

Dat mensen geschift zijn kitten van 5 weken te verkopen. En dat mensen deze nog kopen ook
Laat staan dat de Belgische wetgeving nageleefd word...
eigenlijk heel veel zin om dit te rapporteren bij de staat