Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marie111 schreef:Shaggy09 schreef:Merkte dit vandaag ook weer ja! In iedere trein/bus waar ik zat stond gewoon een koude bries. Heel naar.
Misschien omdat de zon scheen?
Ergens moet je blij zijn. Toen ik "vroegah" met het OV reisde had je geen airco. Was het met zonnig weer bloedheet in bussen treinen.
Amandavd schreef:Kan ik de rits van mijn broek nog redden?
De rits is nog goed maar het lipje, waar je aantrekt is kapot. Het kapje met het lipje is er af. Nu is de broek zo oud dat ik het niet wil laten repareren maar miss hebben jullie nog tips.
casperzazoe schreef:Hoe krijg ik de lichte hoeven van mijn paard weer écht schoon? Zit hoefvet + het daar aan pakkende zand op. Harde borstel met water werkt niet.
Wil in de gaten kunnen houden of z'n rode randen, die teken zijn van beginnende HB, blijven.
Froukje schreef:Afspuiten en geen hoefvet meer gebruiken? Eventueel een klein drupje dreft erop om het vet op te lossen.
Tivoli schreef:Amandavd schreef:Kan ik de rits van mijn broek nog redden?
De rits is nog goed maar het lipje, waar je aantrekt is kapot. Het kapje met het lipje is er af. Nu is de broek zo oud dat ik het niet wil laten repareren maar miss hebben jullie nog tips.
Zit het ‘gaatje’ nog wel aan de sluiting van je rits? Dan kan je er een ringetje van een sleutelhanger doorheen halen en deze om je knoop haken als de rits dicht is.
Bowo schreef:casperzazoe schreef:Hoe krijg ik de lichte hoeven van mijn paard weer écht schoon? Zit hoefvet + het daar aan pakkende zand op. Harde borstel met water werkt niet.
Wil in de gaten kunnen houden of z'n rode randen, die teken zijn van beginnende HB, blijven.
Hoeven en benen zijn altijd weer prachtig schoon als ze een tijdje door hoog, nat gras hebben gelopen. Weet alleen niet of dat ook werkt met hoefvet en is nogal weer afhankelijk