Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gini schreef:Ik weet niet of het er zo heel onkundig uitziet. Uiteraard is het niet zo professioneel als een merrie in een opvoelbox die een rietje krijgt toegediend door een man in een wit pak, maar ik zie ook niet echt fouten gebeuren.
Gini schreef:Ik weet niet of het er zo heel onkundig uitziet. Uiteraard is het niet zo professioneel als een merrie in een opvoelbox die een rietje krijgt toegediend door een man in een wit pak, maar ik zie ook niet echt fouten gebeuren.
Sanet schreef:Gini schreef:Ik weet niet of het er zo heel onkundig uitziet. Uiteraard is het niet zo professioneel als een merrie in een opvoelbox die een rietje krijgt toegediend door een man in een wit pak, maar ik zie ook niet echt fouten gebeuren.
Als ze het veulen vast gehouden hadden i.p.v. los rond te laten rennen dan was de merrie misschien wat rustiger geweest. Voor mijn gevoel zouden ze de paarden wel wat meer onder controle kunnen houden i.p.v. zo hysterisch rondjes te laten rennen aan een te lang touw.
Janine1990 schreef:Gini schreef:Ik weet niet of het er zo heel onkundig uitziet. Uiteraard is het niet zo professioneel als een merrie in een opvoelbox die een rietje krijgt toegediend door een man in een wit pak, maar ik zie ook niet echt fouten gebeuren.
Nou ik heb veel natuurlijke dekkingen gezien bij vrij bekende pony hengsten... Dit is verre van professioneel.