Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Moonfight schreef:Daarnaast hebben wij de termijn van 2 weken voor ontruiming voorgesteld. De advocaat van de buren mailde terug:
'Mocht het toch tot ontruiming komen stellen mijn cliënten 4 weken voor voor de ontruiming. Ik neem aan dat dit geen probleem is voor jouw cliënten.'
Daar werd ik ook redelijk agressief van moet ik zeggen. Dat toontje al... Maargoed. Toch besloten dat het wijzer is om in te stemmen met 4 weken want dan ligt dat vast. Inzaaien word het niet meer dit najaar en als wij hier niet mee akkoord gaan dan moeten we door onderhandelen. Dikke kans dat er dan opeens weer geen enkele reactie komt van de tegenpartij. En dan hebben we straks een uitslag en nog geen vastgestelde termijn en dat zou heel vervelend zijn.
Maflinger_S schreef:Mwah, veel werk, 4 weken nodig ... Lijkt me dat het met het juiste materiaal veel sneller kan.![]()
Maar inderdaad, hulde voor jullie geduld.
Moonfight schreef:Nouja eerlijk is eerlijk. Ze moeten ook best veel werk verzetten hoor. 70 meter aan hekwerk eruit, honderden buxusbollen, een haag en een schutting. Maargoed, wij zijn van mening dat ze daar al 4 jaar de tijd voor hebben gehad.
Exitium schreef:Ze zullen die 70 meter hek en de schutting willen verplaatsen naar de daadwerkelijke erfgrens neem ik aan, dus je moet het wel met beleid doen. Gaat wel wat werk in zitten in dat geval.