Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
khirshanta schreef:Om zelf ook on-topic te blijven:
Op ons werk konden we fruit in de kantine kopen. Sinds een paar maanden heeft onze werkgever geregeld dat we gratis fruit krijgen (lekker gezond!) nu nemen mensen dus een voorraadje fruit mee naar huis.
khirshanta schreef:Om zelf ook on-topic te blijven:
Op ons werk konden we fruit in de kantine kopen. Sinds een paar maanden heeft onze werkgever geregeld dat we gratis fruit krijgen (lekker gezond!) nu nemen mensen dus een voorraadje fruit mee naar huis.
Gini schreef:Als je je hoeveelheid fruit gewoon op orde hebt en zeker bij populairder fruit misschien zelfs een marge incalculeert, dan wordt dat graaigedrag minder.
Sassy schreef:Nee ik ook niet, geloof me, ik wist niet of ik in de lach moest schieten of huilen.
Hoe arm ben je dan?
Ik geloof best dat een deel van de mensen niet veel te besteden heeft, maar kom op zeg, een wc borstel kun je bij ikea toch echt al voor 1,50 scoren of zo? Te vies voor woorden in ieder geval
ReadTheRulez schreef:Gini schreef:Als je je hoeveelheid fruit gewoon op orde hebt en zeker bij populairder fruit misschien zelfs een marge incalculeert, dan wordt dat graaigedrag minder.
Of men neemt gewoon nog wat meer mee naar huis.sommigen denken gewoon niet verder dan hun ik heb het fruit binnen, dat er zo voor een ander niks overblijft beseffen ze niet eens