Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cer

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 09:26

Nou, ik ga hier even meelezen weer :j
Drie jaar geleden ook gedaan, en een leuke date relatie aan over gehouden, die besloten heeft ermee te stoppen... Dacht ik dat het dategedoe-voorbij was, sta je er weer voor :')
Tinder es aangeslingerd, maar in mijn leeftijdscategorie is het echt om te huilen ...
Ik ga alvast 40 katten bestellen denk :D

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 09:36

Hey dames, ik heb ff een vraagje over tinder en hopelijk kan iemand die hier beantwoordden.
Ik heb er duidelijk geen ervaring mee..

Ik vind het echt en flutsysteem, maar dat zal wel aan mij liggen ofzo...
Anyway, de mensen die je naar rechts swipet (liked) , waar kan je die terug vinden zodat je daar nog even doorheen kan scrollen en kijken of je 1 of meerdere een berichtje kan sturen?

Of kan dat gewoon niet ofzo?
Of moet je dat meteen bedenken voordat je ze liked of niet?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 09:38

Ze komen inderdaad niet in een lijst, ze komen pas in een lijst als je een match bent (en je elkaar dus naar rechts hebt geswiped).

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 09:50

Ahh ok...
Wat een flutsysteem zeg...

Maar ik kan wel mensen die ik echt leuk vind een berichtje sturen ofzo?
Heb wel voor 1 maand betaald...
Maar daar heb je ook verschil in ofzo..?

soloro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 09:54

Cerastes schreef:
Ahh ok...

Volgens mij kan je elkaar enkel een berichtje sturen als je een match bent. Wel kun je voor echt leuke mensen een super like gebruiken :) Dan krijgen die mensen te zien dat jij hun leuk vind en de kans is dan groter op een match :)

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 09:57

Deze meelezer gaat ook weer swipen. Gister date gehad, gewoon gezellig maar niet dé klik.
Hopeloos geval ben ik. -O-

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 09:58

Na 1 mislukte date ben je toch geen hopeloos geval??? Gewoon lekker door daten.

soloro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 09:59

Mlies schreef:
Deze meelezer gaat ook weer swipen. Gister date gehad, gewoon gezellig maar niet dé klik.
Hopeloos geval ben ik. -O-

Ik ben meer hopeloos :') Ik heb heel tinder weer eraf gegooid. Maar voor NH zullen ze wel blij zijn, ik kom weer die kant op (er is net een stukje kies afgebroken, dus mag nu 3,5 uur reizen naar de tandarts). Dus ik pik dit keer niet jullie matches in *D

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 10:00

Oh zeker niet, maar alle dates die ik tot nu toe gehad heb waren leuke mannen, maar geen waar ik warm van werd. :+
Ga nu sporten, eerste keer met PT. Daar ga ik wél warm (oververhit hahaha) van worden. :')

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 10:01

SplashIsLief: Ik heb de hele dag zijn appjes afgewacht, maar hij lag heel de dag te slapen (zware week, veel gesport en de nacht gezellig gehad bij een vriend). Ik probeerde dat te respecteren maar werd er wel naar van omdat ik er zo naar uit keek om gezellig met hem te kletsen. In de avond hebben we drie keer langs elkaar heen gebeld omdat we steeds met onze dochters bezig waren en toen gaf ik het uit pure frustratie op en ging slapen, laat de dag maar snel voorbij zijn. Zondagavond was ik weer bij zinnen en heb ik verteld hoe ik me voelde, dat ik hem niks kwalijk nam maar me gewoon rot voelde. Na een knuffel was het allemaal weer goed <3 Het is een goede luisteraar.

Cer, welkom! Jammer dat je relatie niets is geworden. Welke leeftijdscategorie val je in dan?

Cerastes, dat is het hele doel van Tinder. Dat je alleen met elkaar kan praten als je echt interesse in elkaar hebt, dus beide elkaar geliked. Ik denk dat de meesten gewoon de gratis Tinder gebruiken, geen idee wat je allemaal extra krijgt bij Gold maar met gratis kom je al heel ver :j

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 10:02

Tja ik heb ook wat afgedate en ben nog steeds alleen, maar dat maakt mij nog niet hopeloos ;)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 10:03

Cerastes schreef:
Ahh ok...

Dat is juist het hele idee achter Tinder :) Hoe het zit met betaald Tinderen weet ik niet, ik betaal uit principe niet voor dit soort dingen. Maar volgens mij kan het ook bij betaald Tinder niet.

Welkom Cer! Wat jammer dat je relatie stuk is gelopen :\ En geloof me, mijn leeftijdscategorie is ook om te huilen :=

Moed houden Mlies!

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 10:06

Ik vind het wel prettig, dat je niet te pas en te onpas berichten krijgt, maar alleen als je beiden de juiste kant op geveegd hebt (of per ongeluk de verkeerde kant) :')

maar goed, ik zit in de 40+ categorie, ben zelf bijna 44
Dan zit je dus echt tussen de oude verlepte huisvaders... -O-

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 10:08

Berdien schreef:
Cerastes schreef:
Ahh ok...

Dat is juist het hele idee achter Tinder :) Hoe het zit met betaald Tinderen weet ik niet, ik betaal uit principe niet voor dit soort dingen. Maar volgens mij kan het ook bij betaald Tinder niet.

Welkom Cer! Wat jammer dat je relatie stuk is gelopen :\ En geloof me, mijn leeftijdscategorie is ook om te huilen :=

Moed houden Mlies!

Ah ok, bedankt voor jullie reacties!

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 10:30

Linda_Fleur schreef:
Listiglistje, ahhh wat balen dat het allemaal weer te mooi om waar te zijn leek, dikke knuffel :(:)

Herkennen jullie dat ook? Dat je zo gek op iemand wordt dat je kwetsbaar/onzeker bent? Ik had zaterdag een zware dag en behoefte aan wat app support van mijn crush, maar ik kreeg maar zo weinig response dat ik allerlei dingen in mijn hoofd ging halen -O- Kreeg daardoor destructieve gedachten, ben gewoon maar verdrietig om 8 uur op bed gaan liggen, ik voelde me zo naar. Gisteravond mezelf er maar weer overheen gezet en langs gegaan en alles was weer goed <3 Vanavond gaan we weer gezellig samen sporten.

Jaa!! Je bent zoo bang iemand kwijt te raken af en toe. Terwijl het echt niet nodig is maar zo herkenbaar

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 10:42

Dikke knuffel voor Listig :(:) weet niet precies wat er aan de hand is, maar lijkt me moeilijk..

Herkenbaar Linda! Goed dat je zondag bij zinnen kwam :) en veel plezier vanavond!

Ik ben iemand die heel graag haar zin krijgt, en hang er te veel waarde aan als dat niet lukt. Frustrerend :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 10:44

Darah3 schreef:
Ik ben iemand die heel graag haar zin krijgt, en hang er te veel waarde aan als dat niet lukt. Frustrerend :')

En dan moet je voor straf in de draagzak?

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 10:47

Nouuu geen grapjes over mijn lengte :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 10:55

_O-

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 11:02

Linda_Fleur schreef:
Listiglistje, ahhh wat balen dat het allemaal weer te mooi om waar te zijn leek, dikke knuffel :(:)

Herkennen jullie dat ook? Dat je zo gek op iemand wordt dat je kwetsbaar/onzeker bent? Ik had zaterdag een zware dag en behoefte aan wat app support van mijn crush, maar ik kreeg maar zo weinig response dat ik allerlei dingen in mijn hoofd ging halen -O- Kreeg daardoor destructieve gedachten, ben gewoon maar verdrietig om 8 uur op bed gaan liggen, ik voelde me zo naar. Gisteravond mezelf er maar weer overheen gezet en langs gegaan en alles was weer goed <3 Vanavond gaan we weer gezellig samen sporten.

Die van mij appt dag en nacht direct terug...dus daar geen last van, ook geen gevoel dat er anderen zijn... dus ik ben niet zo vlug van de wap daarover.

Wel de situatie nu... -O- onzekerheid en ik kan er niets mee...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 11:03

Kun je ongeveer zeggen wat er aan de hand is? Ik hoef niet alle details maar dit is zo vaag dat het lastig is om er iets over te zeggen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 11:09

Overigens herken ik die onzekerheid wel. En ik ben niet onzeker en hij geeft me altijd een veilig gevoel maar ik dacht dan, deze liefde is zo perfect, het kan alleen maar fout gaan. Hij gaat vreemd/dood etc.

Trok vanzelf weer weg. En toen mijn kind geboren werd had ik even een tijdje hetzelfde.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 11:11

Niet om een bubble te bursten, maar wij waren tot op de dag dat ie het kwam vertellen, superblij met elkaar.. :j Ergens dacht ik ook steeds "hij gaat een keer weg" maar dat was dan niet zo. Todat ie wel ging.. zeg maar... :')
Ik kan er nu om lachen maar godsamme wat was dat poedersuiker..

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 11:14

Nou je timing is wel on the spot _O-

Ja eerlijk is eerlijk. Alles kan stuk. Altijd. Maar het is niet iets waar ik me mee bezig houd.

Hoe gaat het trouwens nu met je?

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-18 11:54

Cer schreef:
Ik vind het wel prettig, dat je niet te pas en te onpas berichten krijgt, maar alleen als je beiden de juiste kant op geveegd hebt (of per ongeluk de verkeerde kant) :')

maar goed, ik zit in de 40+ categorie, ben zelf bijna 44
Dan zit je dus echt tussen de oude verlepte huisvaders... -O-

erg he ...
Zeker als je jezelf een.stuk jonger voelt