Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MizzMontana schreef:Vraag aan de mensen die net voor maan wakker worden; wordt dit erger naarmate je ouder wordt?
Ik ben de laatste paar keer met volle maan wakker geworden en droom veel meer dan anders. Eerst dacht ik nog dat het eenmalige acties waren, maar het lijkt nu toch een patroon te zijn.
Petpa schreef:MizzMontana schreef:Vraag aan de mensen die net voor maan wakker worden; wordt dit erger naarmate je ouder wordt?
Ik ben de laatste paar keer met volle maan wakker geworden en droom veel meer dan anders. Eerst dacht ik nog dat het eenmalige acties waren, maar het lijkt nu toch een patroon te zijn.
Absoluut!
Marigold schreef:Ik merk met volle maan dat ik dan helderder denk, dat een puzzel (vraagstuk, iets dat speelt) kan worden afgerond omdat die helderheid het laatste zetje geeft te begrijpen hoe de stukjes in elkaar passen.
En gaandeweg de volgende cyclus ontstaat er wel weer een nieuwe puzzel. Het zijn in mijn beleving echt circulaire fases.
En daar hoort dan ook bij het wakker liggen (nadenken / luisteren naar intuïtie) of heel heldere dromen hebben.
Zo doende is de volle maan onderdeel van de stappen die ik zet door het leven heen en ik merk wel dat ik naarmate ik nu wat ouder wordt, er steeds iets meer gevoel en sensitiviteit voor ontwikkel en ook telkens een stapje verder groei in ja.. geestelijke volwassenheid of hoe je het moet noemen.
Maar het was er wel altijd al, eerst onbewust en nu gaandeweg steeds bewuster (plus ook nog steeds onbewust).