Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Donna89

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 19:19

OMG

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 20:12

:')

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 16:36

Ik ben opgelicht via marktplaats helaas, twee eskadron dekjes en ja ik kan fluiten naar mijn geld.

Er was van iemand een identiteit gestolen en die had ik wel nagetrokken, maar ja helaas ingetuind en kan helaas niets meer terug krijgen.

Iemand hier ervaring mee en zijn er mensen die het geld uiteindelijk wel terug hebben gekregen?

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 16:56

Mischa schreef:
Yup, niet alleen op Bokt maar ook op marktplaats is de schoolvakantie merkbaar :')

[ [url=m/hMXNbS.png]Afbeelding[/url] ]

Om het op zijn goed Hollands te zeggen: What the actual f*ck did I just read? _O-

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 17:33

3 delig grootboek van tweede wereldoorlog er op gezet. MP en FB
Ben benieuwd. Vraagprijzen op mp van van 9 tot 45 euro
Eerst maar op bieden gezet

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 17:50

Ik kom hier even 'binnenvallen', ben een stille meelezer.
Heb een iPad verkocht die bij mij naar behoren werkte. Heb m gereset en alles nogmaals getest, alles werkte.
Ipad is opgehaald. Heb hem aan gezet en laten zien, er is verder niks mee gedaan, gekeken of gevraagd. Betaald en meegenomen. Nu zegt de koper niks te kunnen installeren terwijl dat bij mij nog wel kon, en wil de iPad terugbrengen. Zelf heb ik inmiddels een nieuwe tablet en zit ik er niet op te wachten om m terug te nemen.
Wat is jullie advies?

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 17:52

Nope
Niet terug nemen
Hij heeft aan de deur alles kunnen bekijken

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 17:53

Donna89 schreef:
Nope
Niet terug nemen
Hij heeft aan de deur alles kunnen bekijken

Is ook mijn idee, maar wil dus terugkomen met de iPad en weet waar ik woon.. Wat moet ik in zo'n geval doen, stel ze komt hierheen?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 17:58

Niet opendoen en de politie bellen.

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 18:00

Idd wat lieveli zegt. Als ze garantie willen moeten ze in een winkel kopen en 2e hands moet je alles checken en anders heb je pech

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 18:02

Op fb is er 50 euro geboden op de tafel waar ik 100 voor vraag. Teruggeschreven dat ze hem voor 50 euro mag komen aanraken. Veel likes maar geen nieuwe boden :')

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 18:09

hahahaha *like*

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 18:14

Ze is nogal aan t doordraaien nu. Denk dat ik zo vast de politie bel en alles hier dicht doe. Hou hier niet van. Aan de ene kant heb ik dan zoiets van breng dan maar terug. Maar dan zit ik straks met een iPad die niet werkt.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 18:16

Nee, niet laten terugbrengen! Weet jij veel wat ze er zelf mee gedaan heeft...

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 18:18

Nee idd. Gewoon vast melden bij politie wat er speelt. zijn ze daarna iets sneller als je belt dat ze aan de deur staat

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 18:30

Jinte schreef:
Ze is nogal aan t doordraaien nu. Denk dat ik zo vast de politie bel en alles hier dicht doe. Hou hier niet van. Aan de ene kant heb ik dan zoiets van breng dan maar terug. Maar dan zit ik straks met een iPad die niet werkt.

Dat zou mooi zijn!
ze heeft alles kunnen proberen en testen bij jou.
wie weet wat ze er thuis mee heeft gedaan, wie weet is de hele boel gecrasht...
En als ze maar hard genoeg gilt kan ze hem terugbrengen?!

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 18:31

Niet terug nemen en idd de politie inlichten laat haar maar komen dan komen hun ook

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 19:02

Cowboy55 schreef:
Mischa schreef:
Yup, niet alleen op Bokt maar ook op marktplaats is de schoolvakantie merkbaar :')

[ [url=m/hMXNbS.png]Afbeelding[/url] ]

Om het op zijn goed Hollands te zeggen: What the actual f*ck did I just read? _O-

Ter verduidelijking, dit was in de categorie: vogels ;) ik heb de foto's er niet bij gedaan maar er waren allemaal foto's van pinguïns bij :))

Jinte, wat een rotsituatie! Maar als jij de iPad getest heb, en er was niks mis mee, heb jij gedaan wat je kunt.
Het is nu niet meer aan jou. Uiterst vervelend voor de koper, maar dat is het risico van tweedehands hoor.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 19:09

Ik zou dat ding ook niet terug nemen. Wat al eerder gezegd is: wie weet wat ze er mee gedaan heeft dat ie het nu niet meer doet. Had ze maar moeten testen toen ze de kans had. Garantie krijg je in een winkel, niet als je tweedehands bij een particulier koopt. Geen idee of de politie hier wat mee zou doen? Ik zou ze niet nodig hebben: laat maar komen die vrouw!

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 19:12

Kan het niet zijn dat ze wat verkeerd doet met installeren? Heeft ze überhaupt al gekeken of het aan haar ligt? Een iPad gaat niet zomaar stuk opeens, dan doe je toch echt zelf iets verkeerd.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 19:39

Jinte, ik heb zoiets ooit gehad met een witgoud ring. Er stond heel duidelijk in de advertentie dat er 8 kleine diamantjes en 1 zirkoon inzat.

De beste man kwam, keek naar de ring, stak hem in zijn zak en rekende af.

2 dagen later word ik gebeld: de ring heeft een zirkoon in het midden en is minder waard dan ik ervoor heb betaald.

Eh ja, dat stond ook in de advertentie!

Een groot dreigement, politie zou gebeld worden, langskomen met knokploeg, weet ik het allemaal!

Ik heb ook de politie gebeld. En die gaf aan dat er garantie is tot de deur en ik de ring niet terug hoefde te nemen. Meneer had niet aan zijn onderzoeksplicht voldaan. Hij zag alleen maar euro's en dacht een enorme diamant in de ring te hebben. Advertentie niet gelezen, gewoon uit op snel geld.

Wie denkt er dan ook dat je een dikke diamant in witgoud kunt kopen voor 200 euro?

Dus, laat mevrouw het lekker bekijken zeg!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 21:05

Zoals de anderen al zeggen, niet terugnemen. Je hebt 'm zelf getest, je hebt de iPad opgestart waar ze bij stond. Zij heeft hem niet getest terwijl ze daar wel de kans voor had. Ze is als het ware akkoord gegaan met de staat waarin het toestel zich bevond op het moment van de koop. Wil ze garantie, dan had ze maar naar de winkel moeten gaan.

Het kan ook dat zij iets wil installeren waarvoor er een ander programma nodig is wat niet standaard op een iPad staat, en bij de jouwe dus ook niet aanwezig is omdat je hem hebt laten resetten. Het kan ook dat hetgene wat zij er op wil zetten gewoon niet compatibel is met die versie. Daar kan jij niets aan doen, zij moet de installatiebenodigdheden maar beter doorlezen.
Of ze heeft er wat op gezet, virus binnengehaald waardoor er nu inderdaad vanalles spaak loopt en wil er gewoon weer vanaf.

Zelfs al heeft ze jouw adres, wat gaat ze doen? Je deur inbeuken en inbreken? Op de drempel kamperen bij -5? De hoempaloempa dansen? Vanaf het moment dat ze begint te schreeuwen, dreigen of wat dan ook bel je de politie wegens agressie en overlast. Loopt ze in je tuin, dan bel je voor poging tot inbraak en diefstal. En geloof me, zo gek zal ze heus wel niet zijn ;)

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 21:28

Even offtopic, maar dit wordt echt mijn topic dat ik ga bijlezen tijdens mijn examens. Ik lig al in een deuk en zit nog maar enkele paginas ver. Thanks Bokt :+

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 23:46

Om even terug te komen op die ipad..

Is het itunes account wel juist ontkoppeld?
Hier heb ik namelijk met een iphone (gegeven aan mn broertje, dus dat scheelde) veel ellende mee gehad, waardoor hij niet meer correct werkte..

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 06:07

Bijna alle heartland boeken verkocht! Maar ik heb 2 splinternieuwe pony dekjes liggen mogen weg voor 10 euro samen... geen hond is geïnteresseerd.. ook niet hier op bokt