Steeph schreef:Confession, ik moet eigenlijk nog naar de stad 10 km verderop, maar mn trainingsbroek zit te lekker
Ik ga zo in m'n sportoutfit boodschappen doen. Scheelt weer een x omkleden
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Plien91 schreef:Steeph schreef:Confession, ik moet eigenlijk nog naar de stad 10 km verderop, maar mn trainingsbroek zit te lekker
Ik ga zo in m'n sportoutfit boodschappen doen. Scheelt weer een x omkleden
Als ik een leuke vind kijk ik gerust 10 afleveringen per dag, ben er ook altijd zo doorheen
12 tot 1 uur is geen uitzondering, nu heb ik helaas ook geen vaste baan
Behalve als ik met mensen samen ben natuurlijk
Tijdens het eten kijk ik dan ook gewoon door.
lekker voor de appetite
gelukkig geen last van.

Tigress schreef:Confession: ik merk steeds meer hoe slecht ik tegen dat kleinzerige gedrag van mijn vriendin kan
Als ze d'r knie stoot hoor je eerst flink wat gekreun tot je erop reageert, en toen we eergisteren een inbraakpoging hebben gedaan heb ik op haar schouders gezeten...is ze meteen vandaag naar de dokter geweest en zit ze aan de difoclinac omdat er misschien een ontsteking in zit. Tevens moet ze nu ook meteen naar fysio omdat ze compleet vast schijnt te zitten....goh, wat gek nou? Ze beweegt vrij weinig, dus die spieren krijgen niet eens de mogelijkheid om los te gaan
EskeGirl schreef:Tigress schreef:Confession: ik merk steeds meer hoe slecht ik tegen dat kleinzerige gedrag van mijn vriendin kan
Als ze d'r knie stoot hoor je eerst flink wat gekreun tot je erop reageert, en toen we eergisteren een inbraakpoging hebben gedaan heb ik op haar schouders gezeten...is ze meteen vandaag naar de dokter geweest en zit ze aan de difoclinac omdat er misschien een ontsteking in zit. Tevens moet ze nu ook meteen naar fysio omdat ze compleet vast schijnt te zitten....goh, wat gek nou? Ze beweegt vrij weinig, dus die spieren krijgen niet eens de mogelijkheid om los te gaan
Inbraakpoging?

). Vervolgens via een openstaand raampje, het keycord en een stukje waterslang de dievenklauwen van het onderste raam open gemaakt, via het onderste raam naar binnen geklommen en heerlijk naar de wc gegaan daarna 

kan ik rustig koken.
En ik vind het knap van Tigress, dat ze haar vriendin toen niet gelijk compleet heeft ondergeplast, boven op haar hoofd, als je zo nodig moet en de slappe lach krijgt...
(voordat het ojajoh6 idee inderdaad uitkomt
)
Durfde ook echt niet alleen, was zo zenuwachtig