Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 12:44

Steeph schreef:
Confession, ik moet eigenlijk nog naar de stad 10 km verderop, maar mn trainingsbroek zit te lekker :')

Ik ga zo in m'n sportoutfit boodschappen doen. Scheelt weer een x omkleden :7

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 12:49

Plien91 schreef:
Steeph schreef:
Confession, ik moet eigenlijk nog naar de stad 10 km verderop, maar mn trainingsbroek zit te lekker :')

Ik ga zo in m'n sportoutfit boodschappen doen. Scheelt weer een x omkleden :7

Mijn trainingsbroek is echt een flodderbroek, eigenlijk net te lang en met het kruis tussen mijn knieeen... Niet echt iets om mee de stad in te gaan :')

melody7

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 12:56

Met series ben ik ook zo erg := Als ik een leuke vind kijk ik gerust 10 afleveringen per dag, ben er ook altijd zo doorheen :+
Maar ik zorg wel dat ik na half 11 stop, slaap is belangrijker.

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 13:03

kon ik dat maar :') 12 tot 1 uur is geen uitzondering, nu heb ik helaas ook geen vaste baan :P

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 13:27

Ik kijk ook makkelijk mijn gehele vrije tijd vol met series :j Behalve als ik met mensen samen ben natuurlijk :D Tijdens het eten kijk ik dan ook gewoon door.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 13:49

Jennifuur schreef:
Ik kijk ook makkelijk mijn gehele vrije tijd vol met series :j Behalve als ik met mensen samen ben natuurlijk :D Tijdens het eten kijk ik dan ook gewoon door.

+1 _O- ik eet nooit "alleen". :')

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 13:51

Precies, ik eet samen met Pretty Little Liars :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 13:51

Confession; ik eet dan met eh. Bokt, whatsapp, TV series en m'n werkmail. :')

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 13:59

Ik eet met Pretty little liars en met Gossip Girl :+:

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 14:06

Ik met Zoop :')

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 14:09

Blacklist :P lekker voor de appetite :D gelukkig geen last van.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 14:10

Ik eet netjes met m'n vriend aan tafel, maar toen ik nog op kamer woonde met een serie :D

xxxlottie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 14:29

Confession: Ik bel nou al dagen (/weken) naar mijn tandarts, gynaecoloog en school en ik krijg ze maar niet te pakken, of moet ze later terugbellen, diegene is niet aanwezig, blabla. Wil het bijna opgeven en gewoon lekker niks betalen en niet heen gaan. Blugh

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 14:31

Kan je niet vragen of ze jou terugbellen?
'Luister, ik probeer al een aantal dagen te bellen en er wordt telkens gevraagd of ik op een later tijdstip terug wil bellen maar dan krijg ik nog niemand aan de lijn. Zou het mogelijk zijn dat *bepaald persoon* mij terug belt als het hem/haar uitkomt?'

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 16:12

Confession: ik merk steeds meer hoe slecht ik tegen dat kleinzerige gedrag van mijn vriendin kan :x

Als ze d'r knie stoot hoor je eerst flink wat gekreun tot je erop reageert, en toen we eergisteren een inbraakpoging hebben gedaan heb ik op haar schouders gezeten...is ze meteen vandaag naar de dokter geweest en zit ze aan de difoclinac omdat er misschien een ontsteking in zit. Tevens moet ze nu ook meteen naar fysio omdat ze compleet vast schijnt te zitten....goh, wat gek nou? Ze beweegt vrij weinig, dus die spieren krijgen niet eens de mogelijkheid om los te gaan :roll:

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 16:24

Tigress schreef:
Confession: ik merk steeds meer hoe slecht ik tegen dat kleinzerige gedrag van mijn vriendin kan :x

Als ze d'r knie stoot hoor je eerst flink wat gekreun tot je erop reageert, en toen we eergisteren een inbraakpoging hebben gedaan heb ik op haar schouders gezeten...is ze meteen vandaag naar de dokter geweest en zit ze aan de difoclinac omdat er misschien een ontsteking in zit. Tevens moet ze nu ook meteen naar fysio omdat ze compleet vast schijnt te zitten....goh, wat gek nou? Ze beweegt vrij weinig, dus die spieren krijgen niet eens de mogelijkheid om los te gaan :roll:

Inbraakpoging? :')

JolisaJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 16:28

EskeGirl schreef:
Tigress schreef:

Inbraakpoging? :')

Ja, vertel! :+

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 16:35

Ja :')

Ik moest ontzettend nodig naar de wc, en bij mij thuis was het dichtste bij. Buren niet thuis en sleutel niet mee...oliebol, wat nu? Naar achteren toe gegaan, en het geniale plan bedacht om over de schutting heen te klimmen. Buren niet thuis...het lukte het niet om vanuit hun tuin de schutting op te klauteren. Dus moest ik eerst op een paal klimmen, daar overheen, en dan pas kon ik de schutting bereiken om via daar weer naar beneden te gaan.
Echter schoot ik al in de slappe lach voordat ik ook maar fatsoenlijk op de paal zat, dus toen zat ik voor ongeveer 10 seconden bij m'n vriendin op de schouders :')
Vervolgens hebben we de haakjes van de schuurdeur open gemaakt (de bovenste konden we zo open maken, voor de onderste hadden we een takje en een keycord nodig :')). Vervolgens via een openstaand raampje, het keycord en een stukje waterslang de dievenklauwen van het onderste raam open gemaakt, via het onderste raam naar binnen geklommen en heerlijk naar de wc gegaan daarna _O-

Wel een briefje achtergelaten voor mijn ouders hoor, dat ze het onderste haakje van de deur zelf weer even erop moesten zetten, dat lukte ons niet meer van buitenaf :Y)
Het ergste is, al met al waren we sneller geweest als we gewoon even een dorpje verder waren gereden, daar de sleutels hadden opgehaald van mijn ouders die daar waren, en weer terug gingen :')

Edit: typo _O-
Laatst bijgewerkt door Tigress op 29-09-15 16:37, in het totaal 3 keer bewerkt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 16:35

Ik heb net iemand getemd met de opmerking:
"Laat iemand die gladiool nou eindelijk eens permanent bannen" :o :=

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 16:40

Ik zet mijn zoon van 8 maanden heel pedagogisch verantwoord bumba op als ik echt wat moet doen (zoals nu koken) en hij wat mieperig is. Ik heb een hekel aan bumba, maar zoon vindt hem geweldig. :') kan ik rustig koken.

JolisaJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 16:40

Tigress, dat je nog kon klimmen terwijl je zo nodig moest. :') Weet je gelijk dat het huis niet inbraakproof is. :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 16:46

_/-\o_ En ik vind het knap van Tigress, dat ze haar vriendin toen niet gelijk compleet heeft ondergeplast, boven op haar hoofd, als je zo nodig moet en de slappe lach krijgt...

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 17:04

Ik moest ontzettend nodig, ik stond niet al op het randje dat elk beweginkje een waterval kon veroorzaken :')

Maar inderdaad, als ik niet zo nodig moest had ik even mijn lachmomentje gehad en waren we weer verder geklommen. Ik was echter bang dat het bijna mis zou gaan als het langer zou duren, dus we besloten daarna dat ik ook maar weer snel naar beneden moest :') (voordat het ojajoh6 idee inderdaad uitkomt _O- )

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 17:05

Geweldig Tigress :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 17:27

Ik moest net naar de tandarts en bedacht me dat ik nog nooit zonder 1 van m'n ouders ben geweest... :') Durfde ook echt niet alleen, was zo zenuwachtig :')