Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AmyII schreef:Wat ik me afvraag: soms ga ik direct na iemand naar het toilet en dan kan ik ruiken of diegene koffie gedronken heeft of niet.
Mijn omgeving herkent dit niet (zijn vrijwel allemaal koffiedrinkers) en ik ben best wel benieuwd of er andere mensen zijn die dit wel herkennen.
funnyhorses schreef:Ik vraag me af hoe het veel ruiters het lukt on schoon naar hun paard te gaan en ook weer schoon naar huis te gaan?![]()
Hoe kan dat? Ik zie binnen een minuut uit als een varken als ik bij mijn paardjes ben.
Anniek22 schreef:Ik vraag me af waarom ik nog nooit iemand echt heb horen praten over een 'speciaal band' maar dat ik nu een half jaar heel erg fan ben van een band en dat de liedjes allemaal iets te maken met mijn verleden of mijn toekomst? Een liedje herinnert me bijv. heel erg aan mijn vader die ik zelden zie die in het buitenland woont en een ander liedje me aan bijv. mijn vriendin herinnert? Ik ga nu op FB in de hoop dat ze iets geplaatst hebben, ik kijk de hele site van ze af en youtube ook.. Is dit normaal voor mijn leeftijd dat ik zowat helemaal verliefd ben op de band?
Janneke2 schreef:Nee.
Doorgaans zit er "lucht" opgelost in water - en dat kook je er uit.
(Do not try this a t home: kook een glas water in de magnetron (...wat onzin is, maar nu efkes handig, want een dicht ding....) laat het water een dag staan (ding niet openmaken) en kook opnieuw: het wster "explodeert" bij gebrek aan die belletjes: alles komt in 1x aan de kook.
sans6 schreef:Wat gebeurt er met een scheet die je niet laat?![]()
Als je m ophoudt dus...
Vreselijke vraag hahaha, had het er van de week met een vriendin over (vraag me niet hoe we daar op kwamen hoor!)