Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Joyced

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 15:17

Bedankt dames! Ik word er een beetje verlegen van, zo zie ik mezelf namelijk helemaal niet!
En ik zie hier alleen maar mooie meiden langskomen in dit topic, dus je hoeft je niet geintimideerd te voelen door mij.. :')

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 15:29

Joyced schreef:
Mijn outfit van vandaag, gewoon simpele outfit met subtiele sieraden.

[ Afbeelding ]

Leuke outfit, helemaal mijn stijl! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 15:45

Doubtless schreef:
Ach je bent gek! Alleen blonde meisjes zijn eng/complexwaardig joh :D

Was dat maar zo :') Ben zo blond als maar kan

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 15:54

Idd heel mooi!
Haha, en ik snap je punt Lau :+ .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 16:46

Joyce en Lau, ik vind jullie ook intimiderend omdat jullie zo mooi zijn. Vind Lauren en Emma trouwens ook intimiderend, ook van die knapperds. <3 <3

Nessie

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 16:50

Leuke outfit op de vorige pagina met de gescheurde broek! Ik vind dat ding altijd zo lastig te combineren.

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 17:04

Dames! Ik heb mijn H&M bestelling binnen, alleen nu is een van de shorts te klein ( de leukste :'( ).

Ik ga hem retourneren, en ik wil er een maatje groter voor terug hebben, aangezien deze short niet in de winkel te verkrijgen is (tenminste, nog niet iig). Maar moet ik nu het volledige bedrag van 44,97 betalen? Of de 19,99 van de short er af halen, en 1 euro voor de retourkosten er weer op doen? En dan de volgende short apart betalen? En moet ik over die short dan ook verzendkosten betalen? Aangezien ik deze bestelling heb geplaatst toen de verzendkosten tijdelijk door H&M werden betaald afgelopen week.

Helpppp :D

En ohja, dat intimiderende heb ik ook bij knapperds :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 17:17

Nee, je kan gewoon in 1x alles betalen! Die 1 euro moet je eigenlijk betalen, maar h&m doet de laatste tijd heel lief en brengt die euro niet in rekening (maar het kan dus wel haha). Maar als je toch gaat ruilen; kan je gewoon nu al betalen. :j je hoeft over de short niet weer verzendkosten te betalen.

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 17:24

Thaaaaanks!! :o

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 17:35

Hahaha ja hoor Lau, blond zijn helpt weinig als je met jou uit bent heb ik gemerkt in de Tivoli de vorige keer :D Moeten we snel weer doeeen

Inderdaad hele leuke outfit Joyce!

En heb je foto's van je bestelling Sanne? :)

Drogon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 17:54

Hoihoii,

Mag ik me melden? Mijn naam is Isa en ben zelf ook errug fan van kleding. :)) Ik lees al een tijdje mee en dit lijkt me een erg gezellig topic. :D

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 18:52

Doubtless schreef:
Staat je goed! Ik ben altijd geïntimideerd door meisjes zoals jij := _O-

Same :Y) Staat je super trouwens!

Toch typisch, we zijn allemaal bang voor elkaar, maar het topic loopt wel goed. Rara :')
*stelt zich voor hoe een meeting zou gaan* :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 19:06

Allemaal meisjes aan een tafel die elkaar bitchy aan het aankijken zijn omdat ze jaloers zijn op andermans outfit/haar/gezicht/figuur etc :')

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 21:02

Emmaa_ schreef:
Allemaal meisjes aan een tafel die elkaar bitchy aan het aankijken zijn omdat ze jaloers zijn op andermans outfit/haar/gezicht/figuur etc :')

Hahahaha :')

joxbling

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 21:40

Hoi!

Ik ben door een vriendin gevraagd om als haar introducé mee te gaan naar haar gala. :) Ik ben nu dus op zoek naar een jurkje. Heeft iemand misschien nog tips waar je terecht kunt voor leuke jurkjes in een leuke prijsklasse? Ik ben op zoek naar zwart of donkerblauw en de lengte het liefst net boven de knie!

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 21:45

Zullen we volgende keer in de OP specifieke links naar (bruiloftsgeschikte) jurkjes neerzetten? :')

Ik heb mijn galajurkje bij Nelly.com vandaan!

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 21:54

Boohoo.com , Asos.com, Nelly.com inderdaad zijn leuke sites voor jurkjes. Haal ze zelf ook nog weleens van sexy-store.nl (hierzo staan ook wat meer ordi jurkjes maar er staan ook zeker leuke tussen, voor een gala weet ik niet maar wel vaak stapjurkjes en zomerjurkjes).

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 22:32

Danique schreef:
Doubtless schreef:
Staat je goed! Ik ben altijd geïntimideerd door meisjes zoals jij := _O-

Ik ook :o

En ik ook. :o
Vind de outfit je trouwens super staan, en je bent echt een super mooie meid Joyced :j

spuit 11 leest ook even terug, haha

Emmaa_ schreef:

:') _O-

Rebeccaa schreef:
Joyce en Lau, ik vind jullie ook intimiderend omdat jullie zo mooi zijn. Vind Lauren en Emma trouwens ook intimiderend, ook van die knapperds. <3 <3

Ja! Oh ik kan zo een lijstje maken van iedereen die ik mooi vind hier :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 23:09

Jij ontbrak nog in mijn lijstje trouwens, zou een moord doen voor jouw lichaam. :D

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 23:11

Mijn h&m bestelling viel helaas ook erg tegen. Denk dat ik alleen deze hou:
Afbeelding
Moet er dan alleen nog wel een goede BH onder zoeken en hij moet even gestreken worden :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 23:24

erg leuk topje!

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 23:37

Leuk topje! Ik heb hem vorige week ook besteld :)) hopelijk staat die mij ook zo goed :D

Wat grappig dat jullie allemaal 'flawless en blond' gevaarlijk vinden :D ik voel me juist oncomfortabel bij meisjes met donkerbruin haar, een klein tintje en fel blauwe ogen. Vind de blauwe ogen dan zo mooi en speciaal om te zien.

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 23:47

Ik voel me oncomfortabel bij elk meisje wat knap is :').

xRoosss schreef:
Leuk topje! Ik heb hem vorige week ook besteld :)) hopelijk staat die mij ook zo goed :D

Wat grappig dat jullie allemaal 'flawless en blond' gevaarlijk vinden :D ik voel me juist oncomfortabel bij meisjes met donkerbruin haar, een klein tintje en fel blauwe ogen. Vind de blauwe ogen dan zo mooi en speciaal om te zien.

Vriendinnetje van mij heeft inderdaad donker haar en hele blauwe ogen, super slank is ze. Voel me altijd een beetje lompig naast haar :)).

Leuk topje inderdaad, ik had zoiets bij de Zara of Mango gepast maar het stond me niet -O-.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 06:41

Ik ben opgehouden me daar druk om te maken :') komt misschien ook in de leeftijd en dat ik het heb opgegeven om zo knap en dun te willen zijn :')

Ik vind dat topje erg leuk debbels!
Als je m binnen hebt Roos, maak je dan ook n foto?

Ik mag echt niks meer kopen van mezelf. We hebben gister de knoop doorgehakt om een huis te gaan kopen dus ik ga vanaf nu wat meer op de centen letten haha.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 08:29

Dat topje is leeuukk!!

Hier gisteren een feestje met thema "dive into paradise" dus had mooi een beetje een zomerse outfit aangedaan. Mijn nieuwe rok van de H&M :D ! Net terug van een vakantie dus nu nog bruine benen :P .
Afbeelding
Normaal zou ik er wel andere schoenen bij doen, maar op stap doe ik niet mijn mooiste schoenen aan en ik had geen grote spiegel in de buurt om een goede foto te maken helaas.