Aan de temperatuur in mijn school.. Had net les in een lokaal waar het 25!!! graden was. Leuk om de rest van de dag hoofdpijn te hebben.
vanspeijk
Geplaatst: 12-11-15 16:27
Believe schreef:
Aan de temperatuur in mijn school.. Had net les in een lokaal waar het 25!!! graden was. Leuk om de rest van de dag hoofdpijn te hebben.
Was bij mij op school ook altijd. En nu op de uni is het niet veel anders... jaren '70 betonblokken waar een vieze, muffe lucht je tegemoetkomt als je er binnenstapt En ook vaak veel te warm...
Zitosh
Geplaatst: 12-11-15 16:39
M'n moeder die mij iedere keer aanziet voor een Formule 1-bestuurder terwijl ik veel voorzichtiger rijdt met haar erbij
Aan mijzelf. Dat ik continue mensen verkeerd begrijp. Vanmiddag ook, snapte het maar niet toen ik met iemand aan het praten was. Uiteindelijk vond ik het toch genoodzaakt te vragen wat die nou bedoelde omdat ik niet meer kon doen alsof ik hem begreep
Ik erger me vreselijk aan de voedselbank die bij mn ouders in de straat zit. Er komt gigantisch veel volk op af, maar de straat heeft geen capaciteit voor alle scootmobiels, auto's, fietsen enz enz. Het heeft vijf jaar geduurd voordat de voedselbank iets deed aan de mensen die op de stoep gingen staan om te wachten tot de opening (ook al is er een klein pleintje voor de voedselbank waar ze ook kunnen staan).
Die hele instantie moet mijns inziens naar het industrieterrein verplaatst worden, dan heeft niemand er last van.