Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Pantykous schreef:http://www.vogue.nl/artikel/say-yes-to- ... smode-lijn
Asos gaat ook bruidsjurken verkopen, rond de €300!
Cayenne schreef:moonsparkle schreef:Ik hoop toch ook echt niet meer dan 7000 aan de hele bruiloft te hoeven besteden
Dat riepen wij ook, maar vriendlief (inmiddels manlief) had er andere ideeën over. En ach, uiteindelijk hoop je het ook maar 1 keer te hoeven doen en dan maar meteen goed
We wilden achteraf ook niet denken: 'hadden we dit of dat maar anders gedaan.'
Uiteindelijk vielen de kosten nog best meeDat was wel een flinke meevaller. Onze locatie had de begroting ruim 4000 euro hoger gemaakt dan de uiteindelijke kosten uitvielen. Ik heb ze zelfs nog een mail gestuurd of het eindbedrag wel klopte

Sussie85 schreef:Wij hebben alles wel netjes binnen budget kunnen houden. Inclusief huwelijksreis hadden wij een budget van 8000 euro. Hier zijn we ongeveer 500 euro onder gebleven. Wij hadden ongeveer 35 gasten en wij hebben totaal iets meer dan 1000 euro kado gekregen, maar dus ook lang niet genoeg om alles te kunnen financieren. Ik zou daar dan ook niet op gokken.
Cayenne schreef:moonsparkle schreef:Ik hoop toch ook echt niet meer dan 7000 aan de hele bruiloft te hoeven besteden
Dat riepen wij ook, maar vriendlief (inmiddels manlief) had er andere ideeën over. En ach, uiteindelijk hoop je het ook maar 1 keer te hoeven doen en dan maar meteen goed
We wilden achteraf ook niet denken: 'hadden we dit of dat maar anders gedaan.'
Uiteindelijk vielen de kosten nog best meeDat was wel een flinke meevaller. Onze locatie had de begroting ruim 4000 euro hoger gemaakt dan de uiteindelijke kosten uitvielen. Ik heb ze zelfs nog een mail gestuurd of het eindbedrag wel klopte
Cayenne schreef:Voor de totale begroting moet ik even kijken, maar onze locatie had (inclusief locatie kasteel, receptie, diner, dranken, hapjes, serveerkosten etc) de prijs rond de 9500 euro begroot. Onze eindafrekening was 5400 euro.
We hadden wel iets minder gasten (16 minder bij de ceremonie en receptie en 5 minder bij het diner), maar zo'n groot verschil vond ik wel heel absurd. Ik klaag verder niet hoor
Rond de £20k dus. Voor minder zou ik het persoonlijk niet willen doen.
) aan de verlovingsring alleen uitgegeven
Hij was alleen vergeten dat je zo'n dure ring natuurlijk ook moet verzekeren... Dus ik neem aan dat hij daarnaast nu maandelijks een paar honderd pond kan neertellen voor de verzekering
Eulogy schreef:Goh, ik dacht dat het gemiddelde budget veel hoger zou liggen! De gemiddelde bruiloft in de UK kost £24,000 (= bijna €39,000) op het moment

Daar zou ik ook niet van gediend zijn, maar in mijn omgeving heeft niemand dat gedaan volgens mij. Ik vind £24k als gemiddelde ook belachelijk hoog, dat betekent dat er vast ook nog behoorlijk wat uitschieters naar boven zullen zijn.