Mama heeft voor mij de spaarpot gehaald Ik heb alleen efteling met extra korting in de kast staan. Alleen hier is zo'n hype op als ik FB geloof dat ik hem ver weg in de kast zet
Justme_Lisaa
Geplaatst: 04-03-19 12:02
Ik snap de hele hype eerlijk gezegd erom heen niet echt ook. Oké, het spaarpotje vind ik leuk, maar om er lyrisch van te worden, nee. Maar misschien ben ik daar te nuchter voor haha. Beide gewoon gekocht voor de "leuk", spaar er verder niets van.
Edit, lees wel overal dat ze erg snel over de toonbank gaan. Online zijn ze al uitverkocht.
Ik ben al 3 Intratuin winkels afgegaan voor een vaas, net ook de Hudsons Bay.
Wil de vaas graag kopen van VVV cadeaukaarten, maar de kassa bij Hudsons Bay pakt dat niet. Verder is de vaas overal lastig leverbaar schijnt. Bij Wehkamp zie ik hem ook niet staan.
Weet iemand verder nog een Blond verkooppunt waar je VVV cadeaukaarten kan inleveren?
Nou, langs twee AH’s geweest, geen spaarpot meer. Toen nog aantal gebeld en uiteindelijk had een AH er nog een aantal dus meteen heen gereden. Meteen maar meer meegenomen
Zouden mensen echt zo uhh, niet slim, zijn om er 1 op marktplaats te kopen? Blond zelf verkoopt ze ook, de misgun verkopers op marktplaats vragen vast het 3 dubbele minimaal
Het huisje is erg leuk, ik hoop dat ze van andere lijnen ook huisje gaan maken want efteling spaar ik niet helaas!