Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ellepel schreef:Op zaterdag 25 maart hebben wij een speciale actie voor jou! In al onze winkels en op welkoop.nl krijg je tussen 08.00 en 10.00 uur 20% korting op alles*. Wil je graag je tuin of balkon voorjaarsklaar maken? Of is toevallig het voer van jouw dier op? Profiteer dan nu! We zien je graag morgen in een van onze winkels of op welkoop.nl .
ik bestel,dan thuis online en haal het later af in de winkel
Citaat:Actievoorwaarden
De korting is alleen geldig op zaterdag 25 maart 2023 tussen 8.00 en 10.00 uur.
Je ontvangt direct 20% korting over je aankopen. In de webshop wordt dit verrekend in je winkelwagen.
De korting geldt niet in combinatie met andere acties.
Je ontvangt automatisch de meest gunstige korting.
De korting geldt niet op Levende Have.
Er wordt geen korting verleend op wettelijk uitgesloten artikelen (bijv. boeken) en cadeaukaarten.
De korting kan niet ingewisseld worden voor contant geld.
lieke2 schreef:ellepel schreef:Op zaterdag 25 maart hebben wij een speciale actie voor jou! In al onze winkels en op welkoop.nl krijg je tussen 08.00 en 10.00 uur 20% korting op alles*. Wil je graag je tuin of balkon voorjaarsklaar maken? Of is toevallig het voer van jouw dier op? Profiteer dan nu! We zien je graag morgen in een van onze winkels of op welkoop.nl .
ik bestel,dan thuis online en haal het later af in de winkel
Wat wordt er met het sterretje bedoeld?
Afanaisa91 schreef:Dank voor de tip!![]()
Heb om 8u stipt online wat fibrenuggets gereserveerd, ik dacht ‘is vast zo weg in alle drukte’.
Net wezen halen, was ik de enige in de winkel